Tis al laatquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef princess-a het volgende:
Ik zit me te bedenken dat op Deel 4 na de voorgaande delen niet echt nut hebben he
Het was trouwens inderdaad Liquid Leather, foutje!! Mocht je willen ruilen, PM me maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef princess-a het volgende:
Ik zit me te bedenken dat op Deel 4 na de voorgaande delen niet echt nut hebben he
Hey, ik vind We'll always have paris erg mooi! Zie je iets in mijn swappies?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef miss--moana het volgende:
Hier ook nog een keertje plaatsen:
Te ruil!
Sorry voor de wat wazige foto's heb het met mijn oude camera gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Orly Glam Rock en Orly Solid Gold geswapt
[ afbeelding ]
CG Go Go Pink, CG Innocence, CG I wanna lei ya, Bourjois en CG Good witch?
[ afbeelding ]
OPI Gargantuan green grape (matte), OPI We'll always have paris (Suede) en OPI Ink (Suede)
De meeste lakjes zijn 1 keer gebruikt, de roze zijn mijn te licht en mat is gewoon niet mijn ding![]()
Ik hou van glitters en vrolijke kleuren!
Heb je Ink Suede nog in de aanbieding?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef miss--moana het volgende:
Te ruil!
Sorry voor de wat wazige foto's heb het met mijn oude camera gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Orly Glam Rock en Orly Solid Gold geswapt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI Gargantuan green grape (matte), OPI We'll always have paris (Suede) en OPI Ink (Suede)
De meeste lakjes zijn 1 keer gebruikt, de roze zijn mijn te licht en mat is gewoon niet mijn ding![]()
Die appeltaart metquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Even in de herhaling:
ik heb mijn ruillakjes nog even geswatcht, kommen ze beter overAlles is twee laagjes!
[ afbeelding ]
Van duim naar pinkie: HEMA #27 - China Glaze Strawberry Fields - Essence Candy Kiss - Diamond Cosmetics Party Hearty - Essence Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
Essence SYF Orange Juice - China Glaze Cruisin' - OPI & Apple Pie - China Glaze Beauty & the Beach - My Favorite Jeans
Ik heb je gepm't over Go Go Pink en I wanna lei yaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Jups die heb ik nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
Heb je Ink Suede nog in de aanbieding?
Nee srry, merendeel heb ik zelf al of doe ik wegquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, ik vind We'll always have paris erg mooi! Zie je iets in mijn swappies?
Je hebt PMquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Maah, & Nova zijn weg
Miss-moana ik vind orly glam rock wel tof
Nope.. maar kunnen we niet iets regelen met je Modelsown bestelling?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee srry, merendeel heb ik zelf al of doe ik wegHeb je misschien nog andere swappies?
ik PM je evenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope.. maar kunnen we niet iets regelen met je Modelsown bestelling?
Wat zou je hier voor terug willen?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
China glaze TMI
HOLOOO
[ afbeelding ]
H&M Just a fling
je hebt pmquote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
OPI la paz-itively hot matte
[ afbeelding ]
Opi Suzi Says Feng Shui
[ afbeelding ]
Deze heb ik nog in de aanbieding beide niet gebruikt!
even iets anders, Heb je daar iets onder?? Ik heb die ook gekocht maar bij mij is hij na drie laagjes nog steeds doorzichtig! En hij leek zo leuk in het flesje!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:23 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Ruilen tegen een felgroen/felgeel/lichtblauw of roep maar wat je hebt, wie weet zit er wat tussen.
das ook mijn vraagquote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Tammymara het volgende:
[..]
even iets anders, Heb je daar iets onder?? Ik heb die ook gekocht maar bij mij is hij na drie laagjes nog steeds doorzichtig! En hij leek zo leuk in het flesje!
Laagje nagelharder - 2/3 laagjes Catrice - laagje Essence topcoat. Heb redelijk dikke laagjes (ramp met drogen haha) en daardoor dekt 'ie best goed eigenlijk. Of misschien is het door de nagelharder? Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Tammymara het volgende:
[..]
even iets anders, Heb je daar iets onder?? Ik heb die ook gekocht maar bij mij is hij na drie laagjes nog steeds doorzichtig! En hij leek zo leuk in het flesje!
Je hebt PM!!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Opi Suzi Says Feng Shui
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook weer wat, gok dat ik het niet wegkrijg, aangezien meer meiden ze te koop hebben.
[ afbeelding ]
Geweldige lak, maar ik heb al een normale roze die hier precies op lijkt, zeker met een matte topcoat.
[ afbeelding ]
China glaze TMI
HOLOOO
[ afbeelding ]
H&M Just a fling
[ afbeelding ]
Catrice Blue's brother
Ben niet heel blij met de foto, maar de enige swatch die ik snel op google kan vinden
[ afbeelding ]
GOSH Purple heart
Heeet zoiets een duochrome? Lijkt heeeel donkerpaars, met groene duochrome. Of zo. En hele subtiele shimmer. En ook een beetje blauw.
Allemaal 1 keer gebruikt. Meer niet.
psst; jij ook!quote:
Je hebt PM!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Een van die groene lakjes heb ik te swap.
En ook nog (geen eigen foto's);
[ afbeelding ]
Catrice - London's Weather Forecast
[ afbeelding ]
Catrice - Big spender wanted
[ afbeelding ]
Sephora - Pure Prune (in het midden)
[ afbeelding ]
Essence - Snow Bunny
[ afbeelding ]
Bourjois Faux Ongles - Beige
Heb je de groene OPI nog? Ik zal eventjes kijken of ik mijn swappost kan terugvinden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef miss--moana het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb nu even eea uitgezocht en heb in de aanbieding:
-Alle Essence Go Snow lakjes
-CG Turned up Turquoise
-CG Coconut Kiss
-OPI Russian Navy Matte
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:29 schreef princess-a het volgende:
Ga het even een keertje andersom doen
Ik ben heeel erg op zoek naar (op volgorde van hoe graag ik ze wil)
CG Ruby pumps
CG Tantalize me
Een mooie roze voor French manicure
OPI Absolutely Alice
CG Liquid leather
CG Limbo Bimbo
Ik heb hiervoor terug
Herome, New Delhi
[ afbeelding ]
Londons weather forecast
[ afbeelding ]
OPI Linkcoln Park After Dark suede en INK suede
mocht iemand dus 1 van deze lakjes hebben om te ruilen, let me know! Deel van mijn swap materiaal staat hier, maar ik heb nog meer van onder andere Herome WIC, OPI en Rimmel wat wel weg mag
Even herhalen!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:37 schreef Tammymara het volgende:
Dorothy en Atlantis zijn aangekomen (PB box leeggegooid dus weet even niet meer wie die gestuurd heeft!) en dat lakje waar ik het net over had was dus Blue sparrow, even gekeken, die was van Nune dus heb ik met haar geruild,maar ik weet niet meer wat ik terug moest sturen en naar welk adres, omdat die PB box dus leeg is!!!!!!!) Dus Nune, Hij is aangekomen maar heb jou adres niet meer !!! (en weet niet meer wat je terug wilde!!!!!!!!)
Misschien komt het door de flits maar London's dinges is toch hartstikke grijs?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:13 schreef Mehehelzs het volgende:
Mijn swapjes:
[ link | afbeelding ]
Catrice 230 Clay-ton My Hero / Catrice 280 London's weather Forecast / GOSH 554 Gold
Klopt! Gepikt van PeRi die het weer ergens anders gepikt heeft:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Misschien komt het door de flits maar London's dinges is toch hartstikke grijs?
Bubsel, heb jij hot matte nog of is deze al geswapped?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Opi Suzi Says Feng Shui
[ afbeelding ]
je hebt pmquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bied aan: Orly Pixie Dust tegen een mooie ruil. Ga nu slapen, dus ik reageer morgen weer
mooi.... wat zoek je nog voor kleuren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik bied aan: Orly Gumdrop met lipglossje tegen een mooie ruil:
[ afbeelding ]
Foto is van Kelly/Vampy Varnish.
glitters, holo'squote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
mooi.... wat zoek je nog voor kleuren?
ik heb er nog een.. gebruik hem niet, is denk ik 1-2x gebruikt (heb er 2, soms pak ik de verkeerde)quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet niet of ik het nu hier moet zetten of in het gewone topic... maar heeft er iemand misschien nog een David topcoat die hij of zij niet (meer) gebruikt? Of weet iemand waar ik deze nog kan krijgen?
ik wil em ik wil emquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik nog te ruil niet gebuikt!!
Foto van ALU
Ik pb je even!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
ik wil em ik wil emheb alleen maar 3 lakjes om te ruilen, als je hem weg wilt doen wil ik hem eventueel ook wel van je overnemen?
Je hebt PMquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef liiszle het volgende:
even nog eens mijn ruil lakjes uit gezocht
Blauw
vlnr
CG Frostbite, GOSH ocean, GOSH blue monday, Basic blauw-zilver
[ afbeelding ]
Bruin
vlnr
CG prize winning mare, ELF blush, Wet&Wild Brons, Basic bruin glitter, GOSH sparkle
[ afbeelding ]
Groen
CG Emerald sparkle, Essence key west, GOSH green hawaii, Essence party on
[ afbeelding ]
Paars
Color club Electronica, black onyi, Wet&Wild sparkled, Essence ROCK it baby
[ afbeelding ]
Oranje
Miss sporty Oranje, Essence Get the fever
[ afbeelding ]
Nudes
GC FYI, CG COY, Essie eternal optimist, GOSH snow, ELF nude, color club it sonly natural, ORLY sheer nude
[ afbeelding ]
Glitter
GOSH rainbow, Essence Metal babe, 2true glitter, Essence must have en Paris hearts topcoat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaan jullie nou die emerald sparkle weer terugruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |