quote:
quote:
Meer een failpoquote:
Dat merk je de 15e welquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:01 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie lagen er vroeg in, en waar is Tombo zo druk mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goedemorgen Ml!!!!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat merk je de 15e wel [ afbeelding ]Dat klopt toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat klopt is dan meteen ook leuk hequote:
Noem het gewoon spontaan, gezellig en extravert en dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet alles wat klopt is dan meteen ook leuk he
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noem het gewoon spontaan, gezellig en extravert en dan is er niks aan de hand
Precies, doe ik ook altijd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noem het gewoon spontaan, gezellig en extravert en dan is er niks aan de hand
Kan je nagaan hoe leuk ik in 3d benquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
Erik!
Die foto van jou in het vorige topic, die lachende, is echt heel leuk!
Zo voelt het ook! Elke dag kan de laatste zijn van je leven!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ben je toch een vrijgevochten rebel
2012 Erik, 2012....quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo voelt het ook! Elke dag kan de laatste zijn van je leven!
I know, en de vulkaan was een preview daarvan!quote:
Iets met CV herschrijven/hulp van collega enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zit iedereen nou te doen alsof ze druk zijn
Dat dus jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
Dat achtervolgt me mijn hele leven al
Vroegah, als ik enthousiast ergens over was en tegen mijn vader mijn verhaal rateldevertelde, dan hoorde hij het rustig helemaal aan en als ik dan uitgehyperd was dan zei hij: 'Oke... nu hetzelfde verhaal nog eens, maar dan vier keer zo langzaam en op een lager volume, misschien dat ik het dan wel kan volgen'.
En mijn baas roept ook wel eens 'Greys? Daar zijn er geen twee van! Gelukkig...'.
Maar je bent wel haske lief.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus ja
Mijn stiefvader had ook altijd moeite om het gesprek te volgen als mijn zusjes en ik aan het ratelen waren
En de allereerste keer dat mijn zwager met mn zusje mee naar huis kwam was naast mijn zusjes ook mijn stiefzusje er…Dat was een beetje een kippenhok-moment
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Ik ben druk geweest. Een aantal mensen hebben PM.
Heb je je mandje al gevuld?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Ik ben druk geweest. Een aantal mensen hebben PM.
Ik merk het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Volgens mij ben je binnen een dag van alles af, Cat
Ik hou me nog ff in, ik geef eerst ff de kans aan de nog niet zo met Lush-bekenden
quote:
En jij hebt geen vrouwen in je leven die je wel eens wilt verwennen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook de Lush-PM, maar tis allemaal vrouwenspul toch?
Nou wat zal ik voor je kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
En jij hebt geen vrouwen in je leven die je wel eens wilt verwennen?
Ik heb je PM ontvangen en leg die dingetjes voor je opzij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook de Lush-PM, maar tis allemaal vrouwenspul toch?
Ow, dit had in PM gemoeten he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je PM ontvangen en leg die dingetjes voor je opzij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |