quote:
quote:
Meer een failpoquote:
Dat merk je de 15e welquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:01 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie lagen er vroeg in, en waar is Tombo zo druk mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goedemorgen Ml!!!!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat merk je de 15e wel [ afbeelding ]Dat klopt toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat klopt is dan meteen ook leuk hequote:
Noem het gewoon spontaan, gezellig en extravert en dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet alles wat klopt is dan meteen ook leuk he
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noem het gewoon spontaan, gezellig en extravert en dan is er niks aan de hand
Precies, doe ik ook altijd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noem het gewoon spontaan, gezellig en extravert en dan is er niks aan de hand
Kan je nagaan hoe leuk ik in 3d benquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
Erik!
Die foto van jou in het vorige topic, die lachende, is echt heel leuk!
Zo voelt het ook! Elke dag kan de laatste zijn van je leven!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ben je toch een vrijgevochten rebel
2012 Erik, 2012....quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo voelt het ook! Elke dag kan de laatste zijn van je leven!
I know, en de vulkaan was een preview daarvan!quote:
Iets met CV herschrijven/hulp van collega enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zit iedereen nou te doen alsof ze druk zijn
Dat dus jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
Dat achtervolgt me mijn hele leven al
Vroegah, als ik enthousiast ergens over was en tegen mijn vader mijn verhaal rateldevertelde, dan hoorde hij het rustig helemaal aan en als ik dan uitgehyperd was dan zei hij: 'Oke... nu hetzelfde verhaal nog eens, maar dan vier keer zo langzaam en op een lager volume, misschien dat ik het dan wel kan volgen'.
En mijn baas roept ook wel eens 'Greys? Daar zijn er geen twee van! Gelukkig...'.
Maar je bent wel haske lief.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus ja
Mijn stiefvader had ook altijd moeite om het gesprek te volgen als mijn zusjes en ik aan het ratelen waren
En de allereerste keer dat mijn zwager met mn zusje mee naar huis kwam was naast mijn zusjes ook mijn stiefzusje er…Dat was een beetje een kippenhok-moment
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Ik ben druk geweest. Een aantal mensen hebben PM.
Heb je je mandje al gevuld?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Ik ben druk geweest. Een aantal mensen hebben PM.
Ik merk het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Volgens mij ben je binnen een dag van alles af, Cat
Ik hou me nog ff in, ik geef eerst ff de kans aan de nog niet zo met Lush-bekenden
quote:
En jij hebt geen vrouwen in je leven die je wel eens wilt verwennen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook de Lush-PM, maar tis allemaal vrouwenspul toch?
Nou wat zal ik voor je kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
En jij hebt geen vrouwen in je leven die je wel eens wilt verwennen?
Ik heb je PM ontvangen en leg die dingetjes voor je opzij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook de Lush-PM, maar tis allemaal vrouwenspul toch?
Ow, dit had in PM gemoeten he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je PM ontvangen en leg die dingetjes voor je opzij.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat zal ik voor je kopen![]()
En ga jij mij dan ook verwennen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je PM ontvangen en leg die dingetjes voor je opzij.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat zal ik voor je kopen![]()
En ga jij mij dan ook verwennen
quote:
Krijgt iedereen straks een PM: "door omstandigheden is alles uitverkocht!"quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijgt iedereen straks een PM: "door omstandigheden is alles uitverkocht!"
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Goed plan, vanavond ff lekker in bad ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ga ik vanavond ook wel in bad.
quote:
Dat ^^quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen die nu nog hier gaat roepen dat ze in bad gaan:![]()
Ogen uitsteken is niet lief
En jij ook. Even afstemmen met Tombo.quote:
Neem jij de kaas mee? Zorg ik voor de sigarenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ga ik vanavond ook wel in bad.
Kan wel tegelijk. Ik maak foto's!quote:
Erik! Kom eens uit die kast weer joh!quote:
Oh maar ik maak die foto's niet voor mij hoor, ik maak ze alleen omdat jullie je toch niet bekeken voelen door een homo en ongestoord jullie badende gang kunnen gaan met z'n tweeën. Die foto's verkoop ik wel via PM aan ieder die wilquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik! Kom eens uit die kast weer joh!
Nu zitten Dirk en Ll vast al te wachten op een PM.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar ik maak die foto's niet voor mij hoor, ik maak ze alleen omdat jullie je toch niet bekeken voelen door een homo en ongestoord jullie badende gang kunnen gaan met z'n tweeën. Die foto's verkoop ik wel via PM aan ieder die wil.
OMGquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar ik maak die foto's niet voor mij hoor, ik maak ze alleen omdat jullie je toch niet bekeken voelen door een homo en ongestoord jullie badende gang kunnen gaan met z'n tweeën. Die foto's verkoop ik wel via PM aan ieder die wil.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zitten Dirk en Ll vast al te wachten op een PM.
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik zou me nooit wagen aan dat soort foto's. Dat is toch gewoon misleidend voor de vrouwen en mist totaal ieder vorm van ethiek.
Voor mij is dat echt gewoon een +0 hoorquote:
Voor mij ook hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij is dat echt gewoon een +0 hoor.
Ga boodschappen doen vanavondquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen die nu nog hier gaat roepen dat ze in bad gaan:![]()
Ogen uitsteken is niet lief
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zitten Dirk en Ll vast al te wachten op een PM.
Oeh, heb jij foto's die het wel waard zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alsof die foto's het waard zouden zijn sowieso![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg dat wel
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
En evengoed aardig gebleven.quote:
Ow das helemaal positief danquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En evengoed aardig gebleven.![]()
Zo'n semi local celebrity is altijd erg handig als je een jury nodig hebt voor een festival of zo. Als ze kan, dan komt Linda opdagen. En bijkletsen.
Altijd vrij op dinsdag. Maar vanaaf wel cursus geven dus rond een uur of vijf moet ik de deur uit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow das helemaal positief dan
Ben je lekker vrij vandaag Cat?
Voor jezelf of voor je "gewone baan"?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Altijd vrij op dinsdag. Maar vanaaf wel cursus geven dus rond een uur of vijf moet ik de deur uit.
Ik zal je eens wat kinderfoto's van haar sturen. Eens kijken of je dan nog zo horny bent.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegguhhh Cat, ik zoek ook nog ergens jury voor
Hoort bij mijn baan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor je "gewone baan"?
Nounou horny gaat ook wat ver, maar t ziet er als een leuke meid uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat kinderfoto's van haar sturen. Eens kijken of je dan nog zo horny bent.
quote:
Zoals ik zeg, ze is niet slecht opgedroogd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nounou horny gaat ook wat ver, maar t ziet er als een leuke meid uit
Eigen plannen? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
aha.
Verder geen eigen plannen meer?
Ik weet van niks!quote:
Voor jezelf beginnenquote:
Ja, er was toch sprake van eventuele freelance klusjes?quote:
Geen plannen in die richting hoor.quote:
Ah dan heb iik dat onthouden en in een andere vorm gegotenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen plannen in die richting hoor.![]()
Hooguit een projectje van een van mijn oude werkgevers. Maar dat is pas tegen het einde van dit jaar.
Ik ben meer type loonslaaf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, er was toch sprake van eventuele freelance klusjes?
quote:
Doe je wel vaker hé?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dan heb iik dat onthouden en in een andere vorm gegoten
Hoeveel werk je dan? En hoe hou je dat dan allemaal vol met je eigen koophuisje enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben meer type loonslaaf.![]()
Alleen hebben meer mensen tegenwoordig dat idee dus solliciteren schiet niet zo op. Maar ik heb iig mijn 24 uur per week.
Story of your life: genegeerd en verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je wel vaker hé?
Net als dat over The City Drink, toen ik alleen veel water had gedronken en jij dacht dat dat bier was![]()
My life in a nuttencapquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Story of your life: genegeerd en verkeerd begrepen.
24 uur per week dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel werk je dan? En hoe hou je dat dan allemaal vol met je eigen koophuisje enzo
nuttencap...quote:
Oh ja hoor ik hoef geen cijfers hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
24 uur per week dus.Het scheelt dat ik op een hogere schaal ben binnen gekomen. En de hypotheek is niet zo hoog. Alleen zit sparen er niet in maar ik heb nog wat achter de hand en de komende jaren geen grotee uitgaven.
En laten we het daar maar bij laten, het blijft immers een publiek forum.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja hoor ik hoef geen cijfers hoor![]()
Maar vroeg me dat af, want je woont toch gewoon alleen? Of heb je stiekem een vent die je in de kelder houdt, behalve doordeweeks tussen 9 en 18u, dan mag hij werken
Ja, lach maarquote:
Zoals ik zei, NIET OP HET FORUM!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja hoor ik hoef geen cijfers hoor![]()
Maar vroeg me dat af, want je woont toch gewoon alleen? Of heb je stiekem een vent die je in de kelder houdt, behalve doordeweeks tussen 9 en 18u, dan mag hij werken
Dan zal Ll het moeten doen met het douchefilmpje by Ceiling Cat chez Ingetje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lach maar
Er worden mooi geen foto's van mij in bad gemaakt.Mèt noch zonder DML
En wat is daar 'thumbs up' aan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Greys: Draaiorgel blijft definitief thuis
Ja nou niet zo heel best. Zondag had ze niet zoveel gevoel in het topje. Dus toen even gebeld met de huisartsenpost. Die zeiden toen dat ze beter gewoon even langs de SEH kon gaan, aangezien die haar zaterdag hadden geholpen. En het kon zijn dat het gips bv. beetje te strak zat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
Ll, hoe is het met de duim van Die Van jou?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal Ll het moeten doen met het douchefilmpje by Ceiling Cat chez Ingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik heb al hele serieeees van tombola in bad johquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal Ll het moeten doen met het douchefilmpje by Ceiling Cat chez Ingetje.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou niet zo heel best. Zondag had ze niet zoveel gevoel in het topje. Dus toen even gebeld met de huisartsenpost. Die zeiden toen dat ze beter gewoon even langs de SEH kon gaan, aangezien die haar zaterdag hadden geholpen. En het kon zijn dat het gips bv. beetje te strak zat.
Toen we daar waren hadden ze meteen ff foto gemaakt weer, want dat had schijnbaar zaterdag al gemoeten ofzo, maar dat waren ze vergeten ofzo? Om te zien of het in het gips wel goed in de kom zit.
Gips was gewoon ok, waarschijnlijk is het ietwat gaan zwellen onder het gips en drukt dat nu op een zenuw.
Er was toen een andere dokter, die zei meteen dat ze gister even het team gingen overleggen, want dat het toch wel een complexe zaak was. Dus ze liever even iedereen z'n licht er op lieten schijnen of, en hoe, er geopereerd moest worden. Dus ze werd gister gebeld dat ze idd gingen opereren.
Nu zit ze als het goed is bij pre-operatief spreekuur ofzo en krijgt ze eea uitgelegd. Dan donderdag operatie. Is nog niet duidelijk of dat algehele narcose of plaatselijke verdoving word (haar arm), Duurt uurtje of 2 geloof ik. Dan zetten ze dus de pezen weer op hun plek en aan elkaar. En dan waarschijnlijk 6 - 8 weken gips.
Dus is wel sneu, want het is rechts en die hele hand zit echt helemaal ingepakt. Alleen de vingers vrij, maar daar kan je ook niks mee door dat dikke pak gips. De helft van de kleding past niet vanwege te krappe mouwtjes, en je kan gewoon zoveel minder met maar 1 hand. Maar goed, daar is wel aan te wennen. Zal wel moeten iig.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb al hele serieeees van tombola in bad joh
Omdat het Ll is.quote:
Ja gaat wel goed volgens mij... Paar paracetamolletjes per dag, ook om alvast spiegel op te bouwen voor operatie ofzo (?). Had een zuster het iig over.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef Cat22 het volgende:
Balen voor je vriendin Ll! Hoe is het met de pijn? Ist een beetje te doen?
En pas als je beperkt bent merk je hoeveel je als vanzelfsprekend doet.
Sterkte ermee.
Bah wat naar allemaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Spiegels zijn goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed volgens mij... Paar paracetamolletjes per dag, ook om alvast spiegel op te bouwen voor operatie ofzo (?). Had een zuster het iig over.
Mjah het gaat nu om 4 tot 6 aspirine per dag, daar raak je nou niet echt verdoofd van mag ik hopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als je verdoofd door pijnstillers je lichaam verder duwt dan dat het zou kunnen (maar dat voel je niet) ben je dom bezig.
Ik wijs ook niemand aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het gaat nu om 4 tot 6 aspirine per dag, daar raak je nou niet echt verdoofd van mag ik hopen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je wel vaker hé?
Net als dat over The City Drink, toen ik alleen veel water had gedronken en jij dacht dat dat bier was![]()
quote:
Point taken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wijs ook niemand aan, ik maakte een algemeen punt omdat ik gewoon iets wilde zeggen, ongeacht of het ergens bij aansluit
.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Goed lezen he Ml, hij had dus alleen maar water op en weet alles nog
Het was ook behoorlijk sarcastisch bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met zijn water
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben ook voor jou hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was ook behoorlijk sarcastisch bedoeldmet zijn water
Er zal vast wel iets van H2O hebben gezeten in wat hij destijds genuttigd heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was ook behoorlijk sarcastisch bedoeldmet zijn water
Volgens Greys wel jaquote:
Zat meer te denken aan een verbinding met wat C's erin (C2H5OH) maar vooruit laat ik de scheikunde les achterwege laten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets van H2O hebben gezeten in wat hij destijds genuttigd heeft.
Ja ik las het, leuk hequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Dirkh, check onze ESF twitter
In het buitenland vinden ze de engelse versie van Shalalie echt veel toffer.
En dat is goed want....? Ze moeten toch juist de Sieneke versie geweldig vinden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Dirkh, check onze ESF twitter
In het buitenland vinden ze de engelse versie van Shalalie echt veel toffer.
Grmppf ja drama, niet die telefoon maar welk abbo is lastig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik van het weekend maar 'even' achteraan
Valt toch wel mee? Gewoon kijken wat je nodig hebt, wat je graag wil. Dan abo uitkiezen, en dan eens kijken welke toestellen je voor weinig geld erbij kan krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grmppf ja drama, niet die telefoon maar welk abbo is lastig.
Ik ga ook dit weekend maar eens kijken.
Hmm ja met hi 20 betaal ik iedere maand 10 euro bij dus dat is zonde dus moet even kijken hoe dat komt (teveel bellen ws want sms weinig met de mail overdag).quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Gewoon kijken wat je nodig hebt, wat je graag wil. Dan abo uitkiezen, en dan eens kijken welke toestellen je voor weinig geld erbij kan krijgen.
Of juist andersom; eerst kijken wat je in een toestel wil, dan eentje kiezen, en dan kijken welke constructie het voordeligst is qua abo
Kan je vaak wel zo op je rekening zienquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja met hi 20 betaal ik iedere maand 10 euro bij dus dat is zonde dus moet even kijken hoe dat komt (teveel bellen ws want sms weinig met de mail overdag).
En wil weer een nokiaof toch een blackberry
Als je naar een winkel gaat kunnen ze dat vaak voor je uitdraaien, wat je gemiddeld de afgelopen maanden hebt verbruiktquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja met hi 20 betaal ik iedere maand 10 euro bij dus dat is zonde dus moet even kijken hoe dat komt (teveel bellen ws want sms weinig met de mail overdag).
En wil weer een nokiaof toch een blackberry
Je hebt meer verstand van telefoons dan van blauwe flesjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je vaak wel zo op je rekening zien![]()
En als je Blackberry wil ben je wss wel meer dan een Hi 20 abo kwijt, daar is alleen toegang tot de Blackberry server al iets van 19,95 p/m
Ow lamaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je vaak wel zo op je rekening zien![]()
En als je Blackberry wil ben je wss wel meer dan een Hi 20 abo kwijt, daar is alleen toegang tot de Blackberry server al iets van 19,95 p/m
Kan je bij hi ook zo online zien. Incl specificatie en de 20 meest gebelde / smste nummers e.d.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je naar een winkel gaat kunnen ze dat vaak voor je uitdraaien, wat je gemiddeld de afgelopen maanden hebt verbruikt
En dan kun je op basis daarvan een pakket kiezen en kijken welk toestel je kan nemen daarbij
Whut? ik moet bij jou op lesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt meer verstand van telefoons dan van blauwe flesjes.![]()
Ik heb vanmiddag mijn abbo verlengd. Hi 15 bevalt prima (en bel ik soms nog niet op) en ik kreeg er een nieuwe telefoon bij. Terwijl de oude het nog prima doet.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt meer verstand van telefoons dan van blauwe flesjes.![]()
Ik heb vanmiddag mijn abbo verlengd. Hi 15 bevalt prima (en bel ik soms nog niet op) en ik kreeg er een nieuwe telefoon bij. Terwijl de oude het nog prima doet.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je bij hi ook zo online zien. Incl specificatie en de 20 meest gebelde / smste nummers e.d.
D'r stond toch geen thumbs up PI bij?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat is goed want....? Ze moeten toch juist de Sieneke versie geweldig vinden?
Nou, ik vond het wel fijn dat het toen "gemiddeld per maand" was wat ze vertelden, want "oh er is een piek de afgelopen maand" wilde ik liever niet al te gedetailleerd horenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je bij hi ook zo online zien. Incl specificatie en de 20 meest gebelde / smste nummers e.d.
Ik gebruik dat ding echt minimaal. Heb heel lang prepaid gehad maar uiteindelijk ben je dan toch meer kwijt en telkens het gedoe dat je saldo op is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut? ik moet bij jou op lesheb soms echt het idee dat dat abbo vervliegt ofzo
Ja heb de optie laten vallenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef JJH het volgende:
Als je een Blackberry neemt moet je er even op letten dat je wel er voor zorgt dat je een speciaal BB bundeltje erbij afsluit, anders heb je niets aan de push mail, en kun je niet pingen.
En er is zoveel keus... Ik verleng mijn abbo al jaren, en daar is altijd wel wat leuks bij uit te zoeken.
Ow halp! Geen idee. Een Nokia nogwatquote:
Bundel is 20 euroquote:Tegoed deze periode 25,21¤
Bellen naar vaste nummers 35 120:08 min 25,74¤
Bellen naar mobiele nummers 34 83:47 min 19,97¤
Sms-berichten 17 1,70¤
Verbruik boven bundel 22,20¤ 22,20
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow halp! Geen idee. Een Nokia nogwat![]()
Bij verlenging krijg ik er een Nokia bladibla 3.0 bij. Iets betere fotokwaliteit, beter geluid en nieuwe design. Het zal wel.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow halp! Geen idee. Een Nokia nogwat![]()
Bij verlenging krijg ik er een Nokia bladibla 3.0 bij. Iets betere fotokwaliteit, beter geluid en nieuwe design. Het zal wel.
Ik zie het.quote:
Hmm ik bel duidelijk teveel..quote:Datum Totaal Betaalstatus
11 - 03 - 2010 ¤ 46,11 betaald details
11 - 02 - 2010 ¤ 38,01 betaald details
12 - 01 - 2010 ¤ 52,04 betaald details
14 - 12 - 2009 ¤ 47,03 betaald details
10 - 11 - 2009 ¤ 49,04 betaald details
12 - 10 - 2009 ¤ 35,24 betaald details
10 - 09 - 2009 ¤ 54,10 betaald details
13 - 08 - 2009 ¤ 37,49 betaald details
13 - 07 - 2009 ¤ 39,21 betaald details
Bel meestal maar 1 nummer op weg naar huisquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Conclusie: je moet minder bellen Ml! Of doe zoals ik doe, laat hen jou bellen. Ik heb daardoor het goedkoopste Hi abo
Wil wel weer een gewoon toetsenbord ja sms nu weinig omdat dat touc screen niet smst.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het.
Er zijn trouwens wel zat telefoons die er een beetje op lijken, met zo'n qwerty toetsenbordje onder het scherm zeg maar, als je dat wilt
Samsung Corby Txtquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil wel weer een gewoon toetsenbord ja sms nu weinig omdat dat touc screen niet smst.
Dat gaat een combi worden denk Hi 25 ofzo en dan eens normaal doen qua bellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Of je abbo omhoog trekken, of minder bellen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het enige wat ik echt nuttig vind is Hi Eindeloos Online voor 9,95 per maand. Eindeloos sms ben ik snel mee gestopt want sinds ik met de meneer samenwoon sms ik drastisch minder opeens
Hij is wel leuk jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Samsung Corby Txt
Die heb ik met mijn zussie bekeken. Zag er fijn uit in elk geval!
En eigenlijk zelfs bij de lagere abonnementen al gratis te krijgen bij verlengen.
[ afbeelding ]
Nou als ik zo zie wat ze aanbieden zit er nog veel toetsenbord tussen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de Samsung Omnia Qwerty en Greys dat went verrassend snel. Scheelt ook geklooi met T9, die heb je ook niet meer nodig. Ik ben alleen nog steeds geen enorme fan van touchscreen eigenlijk maar je ontkomt er nauwelijks meer aan geloof ik.
Breng je hem wel weer terug?quote:
Op echt élke telefoon zit toch een agenda volgens mij?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is wel leuk ja. Maar werk met de nokia agenda dus moet wel een telefoon hebben met agenda dat is eis 1 en dan toetsenbord en uiterlijk
Ik had vorige maand 25 euro aan opgespaard beltegoed over.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat gaat een combi worden denk Hi 25 ofzo en dan eens normaal doen qua bellen.
Neehoor vorig jaar althans niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Op echt élke telefoon zit toch een agenda volgens mij?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had vorige maand 25 euro aan opgespaard beltegoed over.Het wordt tijd dat ik op vakantie ga, dan gaat dat er weer rap doorheen.
En soms bel ik thuis ook mobiel om het tegoed op te maken.
Ja maar ik wilde wel een qwertyquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou als ik zo zie wat ze aanbieden zit er nog veel toetsenbord tussen hoor
Dat is hetzelfde als op je laptop, heel snel dus!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dat wennen is, zo'n qwerty toetsenbordje op je telefoon
Nu ben ik net gewend dat 2x3 = E enzo
Ik gebruik echt alleen mijn mobiele telefoon. Ik heb wel een vast nummer, maar ik ken het geeneens. Ja, ik weet dat het met 038 begint.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had vorige maand 25 euro aan opgespaard beltegoed over.Het wordt tijd dat ik op vakantie ga, dan gaat dat er weer rap doorheen.
En soms bel ik thuis ook mobiel om het tegoed op te maken.
De techniek is al een stuk verder als ie toen was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde wel een qwerty![]()
Ik had ooit dit:
[ afbeelding ]
waar die puntjes dus touchscreen was en dat was een ramp. Maar ik dacht met al die smartphones en echt je hele beeld touchscreen, het is vast anders nu, laat ik het proberen. Maar ik blijf er geen fan van. Het reageert ook lang niet altijd even lekker op een aanraking.
Graties bij mijn internet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom heb je dat nummer dan nog JJH? Ik kende mijn nummer ook niet. Het was alleen nuttig om gratis naar mijn ouders te kunnen bellen.
Wij hebben nu helemaal geen vast nummer meer.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gebruik echt alleen mijn mobiele telefoon. Ik heb wel een vast nummer, maar ik ken het geeneens. Ja, ik weet dat het met 038 begint.
Ik heb nu toch ook een smartphone? Samsung Omnia Pro maar het blijft iets waarbij een foutje zo gemaakt is. Dat is met degelijke ouderwetse knopjes minder snel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
De techniek is al een stuk verder als ie toen was.
Ik ook.quote:
Hm, nee, voor mij niet denk ik. Op mijn laptop ratel ik met tien vingers blind over het toetsenbord, dat gaat met die telefoon niet het geval zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als op je laptop, heel snel dus!
De indeling is hetzelfde, de letters zitten op dezelfde plek. Dus dat zal sneller gaan dan met een 'gewone' telefoon denk ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, nee, voor mij niet denk ik. Op mijn laptop ratel ik met tien vingers blind over het toetsenbord, dat gaat met die telefoon niet het geval zijnZit toch veel dichter op elkaar en is kleiner, dus dat ga je dan echt 1 voor 1 zitten indrukken toch, neem ik aan? Maar het zal idd wel snel wennen, daar heb je wel gelijk in.
Huh, maar je bedoelde toch die oude samsung? Daar zaten toch ook van die 'touch' knopjes op?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb nu toch ook een smartphone? Samsung Omnia Pro maar het blijft iets waarbij een foutje zo gemaakt is. Dat is met degelijke ouderwetse knopjes minder snel.
Ik neem ook wel eens niet op hoor, ik bel anders later wel terug.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik haat het om altijd bereikbaar te moeten zijn en vind het heerlijk om mobielloos rond te wandelen. Of ik zet hem uit.Sowieso, als volk mij moet hebben en ze bellen overdag dan wil ik daar op het werk niet mee lastig gevallen worden. Ik zie de voicemail (vaste telefoon) wel als ik thuis ben. Mobieltje blijft meestal wel aanstaan zodat familie mij in noodgevallen kan bereiken.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik haat het om altijd bereikbaar te moeten zijn en vind het heerlijk om mobielloos rond te wandelen.
Die had ik eerst. Dat vond ik niks. Er onder schrijf ik dat ik dus dacht dat dit met een smartphone vast beter zou zijn maar dat het me in gebruik tegen valt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh, maar je bedoelde toch die oude samsung? Daar zaten toch ook van die 'touch' knopjes op?
Ik dacht dat je dat bedoelde.
Klopt!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Soms zijn er weekenden dat ik dat ding expres niet bij me heb. En dat zijn dan precies de dagen dat je gebeld wordt en honderd sms'jes mist enzo
.
Ik heb net kerrie ananasprakje met rijst op. En dadelijk in de trein wordt het een broodje of zo. Dus aan mij heb je niks.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik moet zo boodschappen halen maar ik heb nul inspireeeeeesjun.
Ah zo, iksnappum.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die had ik eerst. Dat vond ik niks. Er onder schrijf ik dat ik dus dacht dat dit met een smartphone vast beter zou zijn maar dat het me in gebruik tegen valt.
*Vertrekt nu naar het zuiden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier wordt klaargemaakt:
Lamsvlees met yoghurtmuntsaus. En dan nog iets van groente en aardappelen erbij ofzo.
Ik heb nog geen idee. Ik moet ook boodschappen doen, en het zal vast een salase worden ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten?
¤3,50 voor wat vlees uit de supermarkt is toch niet zo duur? Zoveel kostte mijn beef wellington namelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
Beef wellington, lamsvlees... wat chique allemaal!
En nu heb ik zin in Chinees, doe eens stoppen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Verder staat er deze week nog op het menu:
Zomerstamppot met andijvie
Rijst met babi pangang en kroepoek
Tika Masala
Bloemkoolcurry
Enuff inspiereesjun?
Zelf gemaakt met Conimexquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in Chinees, doe eens stoppen.
Nee idd, maar het klinkt allemaal wel deftig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
¤3,50 voor wat vlees uit de supermarkt is toch niet zo duur? Zoveel kostte mijn beef wellington namelijk
Dat snap ik, maar de chinees heeft wel meer lekkere dingen, en dan haal ik altijd een rijsttafel voor 2 personen, en dan kan ik me daar 2 dagen helemaal klem van eten.quote:
Dan heb je een grotere maag dan ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de chinees heeft wel meer lekkere dingen, en dan haal ik altijd een rijsttafel voor 2 personen, en dan kan ik me daar 2 dagen helemaal klem van eten.
Lekker bij ouders etenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten?
HTC Snapquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de Samsung Omnia Qwerty en Greys dat went verrassend snel. Scheelt ook geklooi met T9, die heb je ook niet meer nodig. Ik ben alleen nog steeds geen enorme fan van touchscreen eigenlijk maar je ontkomt er nauwelijks meer aan geloof ik.
Die van mij wonen daar iets te ver weg voorquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je een grotere maag dan ik.Ik eet 3 dagen van een menu voor 1 persoon. Hoef ik hooguit wat rijst bij te koken op dag 3.
Eet ik dan echt zoveel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een rijsttafel voor één krijgen wij hier met twee mensen al niet op. Wij doen altijd gewoon rijst bestellen en dan ieder zijn eigen voorkeur voor een bakje met 'zooi' er bij. Waar meneer altijd uiteindelijk meer eet van wat ik koos dan zijn eigen keuze![]()
En dan los er nog altijd pansit goreng bij bestellen, dat is echt
Je kunt het hebben.quote:
Je bent een man, natuurlijk eet je veel.quote:
Ook dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het hebben.![]()
Ik pak er altijd gebakken banaan bij.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent een man, natuurlijk eet je veel.
Hij begint of de 1e of 2e week van meiquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Ml, is die tuinman van jou er nou al?
Doeg Cat!quote:
Hoe oud is iequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij begint of de 1e of 2e week van mei
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? En wat voor kleding (if any) heeft ie aan?
En waar ga je de foto's zetten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? En wat voor kleding (if any) heeft ie aan?
Oh dat valt wel binnen mijn leeftijdsregels.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mag hopen dat hij gekleed is en vermoed 25-30 ofzo?
En anders wel binnen de mijnequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat valt wel binnen mijn leeftijdsregels.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dat is dan duidelijk als Ml vanaf volgende week spontaan nauwelijks meer op fok is in haar vrije uurtjes![]()
De hele dag zo
En heeft jou Mr smaak?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr heeft de tuinman uitgezocht
qua mannen dan hequote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr heeft de tuinman uitgezocht
Tuulkquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
qua mannen dan he
Qua vrouwen is zn smaak uiteraard prima!
Zeg nee dan zou ik denken dat ie niet genoeg doetquote:
Achter elkaar ook nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit de paar afleveringen van Over mijn lijk te kijken die ik gemist had achter elkaar te kijken.
Wat nu weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Evening all![]()
Oh gut zeg, Shalalie en plagiaat, Boulevard had weer iets te neuzelen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat nu weer? Kwalbert weer even laten weten dat ie een relnicht is?
Ben het met Marianne eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Marianne Weber maakt zich niet druk en miept dat dit altijd gebeurd als je een hit hebt
Dus we laten het waaien
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die vraag moet je in een bepaalde context zien trouwens.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:53 schreef Dirkh het volgende:
Of zou er ook een echt songfestival orkest komen... wat trouwens wel geweldig zou zijn.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Er MOET iets van een draaiorgel komen, al is het maar alleen een voorkant om de illusie te wekken
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]Goud, Mien en Fluffen op niveau. En ik moet duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij begrijpt alles heul goed hoor, dat weet je zelf ook wel![]()
En ja, klein beetje kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |