quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goh ik beleef wel spannende dingen de laatste tijd, laatst de op sterven na dood zijnde bejaarde vrouw, nu was ik getuige ervan dat een jochie in mekaar werd gerost...
Hij werd van zijn fiets getrapt en hard ook, hij vloog echt door de lucht.
Hij had zich ook echt pijn gedaan, maar stond na een tijdje op om de dader eens even in mekaar te tikken. En toen stond Karin ertussen (met Lars in de draagdoek)
Heb die ene jongen erop aangesproken dat het echt niet kon wat hij deed, die jongen had zijn rug wel kunnen breken. Krijg ik als antwoord: "nou en, het is toch een turk!"
Ik ben de discussie maar niet aangegaan, maar heb aan het slachtoffer gevraagd of het wel ging, en dat was zo, dus toen stapten ze allemaal op de fiets en reden verder.
Misschien ging het gevecht een straat verderop wel verder, maar goed, dat weet ik niet....
Maar jemig zeg, wat een idioot was dat.
En achteraf voel ik mezelf ook vrij idioot om er met mijn baby tussen te gaan staan maar goed.
ik ook nietquote:Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef Memmel het volgende:
Karin, jemig! Heel dapper van je.
Ik had het niet gedaan, zeg ik heel eerlijk.
wat zij zegt!quote:Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef innepin het volgende:
Jemig KarinIk vind het dapper en gestoord tegelijkertijd, dat je er zo tussenspringt
oeh!! lekkah!! ik heb vandaag de draad weer opgepakt.quote:
Ik neem alweer anderhalve week keurig salaad mee naar het werk. Maar volgens mij word ik wéér ongesteld, dus mag het. sinds ik om de twee weken ongesteld ben tegenwoordigquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh!! lekkah!! ik heb vandaag de draad weer opgepakt.
Ga aan de pil!quote:Op maandag 26 april 2010 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik neem alweer anderhalve week keurig salaad mee naar het werk. Maar volgens mij word ik wéér ongesteld, dus mag het. sinds ik om de twee weken ongesteld ben tegenwoordig.
ff volhouden. bij mij duurde het ook een jaartje in den beginne...quote:
ach, hij zal niet voor niks mr Fixitall heten!quote:Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Totdat Mr. Fixitall voor een oplossing zorgt
Helaas is hij ook wel een beetje drukbezet enzo..dus het kan ff durenquote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef trui het volgende:
[..]
ach, hij zal niet voor niks mr Fixitall heten!
Voor ik een normale, niet continue of tweewekelijkse stroom hadquote:
kwestie van prioriteiten stellen! misschien wil ie eerst nog een kindje!?quote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Helaas is hij ook wel een beetje drukbezet enzo..dus het kan ff duren
tjeeeeeeeeeeee! echt??!quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor ik een normale, niet continue of tweewekelijkse stroom had
ja echt.quote:
Nou euh. Ik weet zeker van niet.quote:Op maandag 26 april 2010 22:32 schreef trui het volgende:
onnozel? van wie moet dat?
[..]
kwestie van prioriteiten stellen! misschien wil ie eerst nog een kindje!?
8 maanden hier..quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff volhouden. bij mij duurde het ook een jaartje in den beginne...
Van het Huizinga instituutquote:
Remmen, distributieriem, grote beurt en APKquote:
ai dat gaat je een boel geld kosten....quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Remmen, distributieriem, grote beurt en APK
En dat voor een oude auto
Ai, kun je niet beter een andere kopen? Ik denk dat het een duur grapje wordt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Remmen, distributieriem, grote beurt en APK
En dat voor een oude auto
Deze auto is voorderest nog wel goed en net groot genoeg. Ik heb geen geld om een hele nieuwe auto te kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ai, kun je niet beter een andere kopen? Ik denk dat het een duur grapje wordt.
Jammer dat de sloopregeling af is gelopen... Anders had je je auto lekker naar de sloop kunnen doen en voor 2 duizend een leuk autootje terugkopen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Deze auto is voorderest nog wel goed en net groot genoeg. Ik heb geen geld om een hele nieuwe auto te kopen
Op www.duketoys.nl staan er een aantal voor (ik geloof) 40,- nieuw.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Voor een tweedehands houten loopwagentje, wat is daar nou een beetje een redelijke prijs voor? Geen idee wat die dingen nieuw kosten enzo.
Klopt jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup, klopt het dat er in die speelgoedwinkel op het durp nu een winkel zit met danskleding? Weet jij waar de speelgoedwinkel is gebleven?
Ah, ok, dat had ik dus ook kunnen bedenken, opzoeken wat ze nieuw kosten ')quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Op www.duketoys.nl staan er een aantal voor (ik geloof) 40,- nieuw.
die zijn dan wel afgeprijsd maar eigenlijk staan ze er het hele jaar voor die prijs op![]()
dus, maw, meer dan 40 euro zou ik er niet voor geven
als je lekker bezig bent mag je mijn huis ook doen hoor..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:49 schreef Chell het volgende:![]()
Waarom bedenk ik nou net in een week met zulk mooi weer dat ik grote schoonmaak wil doen?![]()
Ik krijg zin in parkmeets enzo met die zon
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, ok, dat had ik dus ook kunnen bedenken, opzoeken wat ze nieuw kosten ')
ik zie een leuke op mp en daar staat geen prijs bij. Ik wil er nu vast een kopen, want als ik wacht op haar verjaardag heeft ze er niets meer aan, vrees ik. Ze is hevig aan het stappen aan de hand, namelijk
Ehm... ik én schoonmaken is geen hele gelukkige combinatie hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als je lekker bezig bent mag je mijn huis ook doen hoor..
Ik ga helemaal los als ik dan toch bezig ben...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Chell het volgende:
[..]
Ehm... ik én schoonmaken is geen hele gelukkige combinatie hoor.
Laten we het er op houden dat ik niet voor niks grote schoonmaak aan het houden ben.....
en dat er ook niet voor niks nog geen leesclub hier is geweest![]()
Per kamer aanpakken...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef Chell het volgende:
Ik ben te ongestructureerd en te chaotisch, dus nu heb ik een schema gemaakt, want ik wil gewoon dat m'n huisje schoon en vooral ook opgeruimd is voor ik weer ga werken straks...
Dus nu naar de vuilstort en de Gamma, daarna naar het UWV voor een nutteloos inschrijfgesprek en daarna weer heul hard aan de poets.
Dat bed is leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ja dan zou ik het denk ik ook eerder nu kopen en voor de verjaardag voor iets anders kijken.
Ik heb mijn moeder inmiddels verboden om een keukentje te kopen voor Amélie's eerste verjaardagzo blijft er niets over voor mij om te kopen voor haar tweede of derde verjaardag natuurlijk hè
Nu krijgen we wsl cadeaubonnen van Ikea om tezijnertijd een meegroeibed voor haar te kopen met matras en beddengoed enzo erbij. Idee van mn moeder en ik vind het eigk wel tof
We hebben daar nog niets aan met de eerste verjaardag, maar misschien ergens na de winter volgend jaar wel.
Mn camera is onderweeheeeheeeeeg!!![]()
![]()
of nouja, ik kreeg een mailtje met "de bestelling is gereed voor verzending" maar op mn account staat weer dat ie al verzonden is. Zo weet ik toch heul niet of ik onder de brievenbus moet gaan posten
Ja ik ken em van je foto's!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef Vicky het volgende:
Huup, de Minnen is
Amber heeft m ook!!
Ik heb te veel te doen in te weinig tijd...
maaaarnog 2 dagen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er stond een leenauto klaar maar manlief was nu eenmaal al met iemand meegereden dus hij heeft de leenauto laten staan![]()
![]()
Die mag dus straks onder de middag lekker zelf iets regelen of heen en weer fietsen mt de kinderen
Isa heeft het keukentje van Ikea.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ja dan zou ik het denk ik ook eerder nu kopen en voor de verjaardag voor iets anders kijken.
Ik heb mijn moeder inmiddels verboden om een keukentje te kopen voor Amélie's eerste verjaardag![]()
Ze kwam er zelf meequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:15 schreef trui het volgende:
zo'n meegroeibed(bon) vind ik ook wel een erg langetermijnkado hoor, 't lijkt me voor opa's en oma's toch veel leuker om iets echt tastbaars te geven voor de eerste verjaardag!
eh?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Isa heeft het keukentje van Ikea.
Echt een aanrader die dingen kunnen tegen een stootje.
En mooi hout is niet lelijk.
Uh zo bedoelde ik 'm niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eh?
ik zeg niet dat ze geen keukentje krijgt hè...
alleen niet dan.
ja ze mag het ook helemaal zelf weten, als het maar geen keukentje isquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:23 schreef trui het volgende:
ja, voor een keukentje is 't ook te vroeg. maar er zijn zoveel leuke dingen voor een eerste verjaardag! (en ach, als ze 't echt nu wil geven die bon, moet ze 't zelf weten natuurlijk.)
Bij mij klopte dat welquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen:
Hoelang duurt het voor dat je een bedrukt goodmoodkid bestelling in huis hebt ongeveer? Klopt de 2-3 werkdagen die ze op hun site aan geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het hoeft niet zo te zijn hoor! De service is verder idd goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die spoiler is dan wel weer jammer huup![]()
Maar bedankt voor de antwoordenWe gaan er maar op gokken dan. Eerder kan niet want we weten de naam nog niet
kijk, dat is nou eens waar voor je geld!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:23 schreef trui het volgende:
mijn ouders gaven bijvoorbeeld een big bobby car bij de eerste verjaardag van Willem en daar speelt hij nog steeds mee.![]()
armbandje vindt ik wel leuk om van mijn opa te vragen! Goed idee. Hij houdt wel van dat soort cadeautjes gevenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor de eerste verjaardag is zo`n zilveren armbandje inderdaad leuk! Of een zachte pop waar ze mee kunnen zeulen, beetje compact formaat is wel fijn
Zo`n eend of rups of whatever die je aan een touwtje kan voortrekken is ook altijd wel leuk. Of blokken om mee te puzzelen en/of stapelen.
Emmertje/schepje/harkje voor in de zandbak en een bal. Stoepkrijt is ook al leuk dan
maar die hebben veel minder mooie spullen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Anders moet je rainbowbabies nemen, daar gaat het volgens mij eigenlijk altijd wel goed.
Ik ging meteen kijken maar die hebben geen jumpsuits? Bedankt voor de tip welquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Anders moet je rainbowbabies nemen, daar gaat het volgens mij eigenlijk altijd wel goed.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef huuphuup het volgende:
stoepkrijt
kan ik mooi mn terrein op het plein afbakenen!!
Goed afgerichtquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]Doe je best!
Man is de jongens ophalen met de auto van een collega. Goedzo
Ook thuis niet, met de nadruk op genomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat weten we pas aan het eind van de middag. Mag manlief ook lekker zelf opknappen..ik word daar toch nooit serieus genomen bij die garage.
Met de nadruk op serieus, trouwens.
hoe widde gij da?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook thuis niet, met de nadruk op genomen.
Het houdt ook niet opquote:
Heeft ie het zo zwaar met je dat ie die al moet dragen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man staat in de panorama (niet met een nietje in zn buik hoor). Zelfs met foto's... Reportage over kogelvrije vesten.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Heeft ie het zo zwaar met je dat ie die al moet dragen?
Jeetje Oxy, da's ook niet niks. Succes met het zoeken van gerechtigheid, ik hoop dat het je lukt!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Oxymoron het volgende:
Er is een hele (beer?)put opengetrokken deze week (zie AD Haagse Courant, van gister), over de misstanden op een GZZ-instelling waar ik eens opgenomen was. Nu zit m'n moeder, aan de lijn met iemand van de gemeenteraad, omdat ze mijn/ons verhaal wil vertellen, om de klachten stem bij te zetten.
Eindelijk gerechtigheid. Maar ze blijven ontkennen daar bij de directie.De gekken
![]()
.
't lijkt mijn dochter wel. Die is overal bang voor, behalve honden... En de man hier is bang voor honden dus dat matcht heerlijk. Ze vullen elkaar aan. 't kind is zelfs bang voor konijnenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben net maar es gaan wandelen met dochterlief, ik dacht, ze houdt van beesten dus we gaan naar het parkje verderop waar ze kippen enzo hebben. 't was een groot succes..... Haan: kukelekuu!
Willow: WHEEHEHHHHHHHHH!![]()
Dus nou zitten we maar weer thuis
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
[..]
't lijkt mijn dochter wel. Die is overal bang voor, behalve honden... En de man hier is bang voor honden dus dat matcht heerlijk. Ze vullen elkaar aan. 't kind is zelfs bang voor konijnen
Oooh jeetje maar wel fijn dat er nu mensen wel luisteren willen naar het verhaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Oxymoron het volgende:
Er is een hele (beer?)put opengetrokken deze week (zie AD Haagse Courant, van gister), over de misstanden op een GZZ-instelling waar ik eens opgenomen was. Nu zit m'n moeder, aan de lijn met iemand van de gemeenteraad, omdat ze mijn/ons verhaal wil vertellen, om de klachten stem bij te zetten.
Eindelijk gerechtigheid. Maar ze blijven ontkennen daar bij de directie.De gekken
![]()
.
hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:13 schreef Estrys het volgende:dat is wel heel spannend Miss_sly
Hoe dom is dat
![]()
Ik moest zojuist iemand telefonisch interviewen. Een vrouw met een vlotte babbel, ratelde aan 1 stuk door. Zegt ze: ja want ik ben 95 EN EEN HALF jaar. Ik: 95dat had ik niet gedacht. Ja zegt ze 95 en EEN HALF he niet vergeten
Haar zus was 102 geworden maar zo oud wilde ze toch echt niet worden
daar fiets ik regelmatigquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:25 schreef miss_sly het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_paal__.html?p=5,1
![]()
tofquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Verhuisdooske het volgende:
oooh ik ga al helemaal los enzo, foto's komen als we schilderklaar zijn enzo
maar t wordt zo mooooooi <3
de vloer die ik heb uitgezocht enzo en en een barretje zit erin en een tuin, eindelijk
Gefeliciteerd met je huissie!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Verhuisdooske het volgende:
oooh ik ga al helemaal los enzo, foto's komen als we schilderklaar zijn enzo
maar t wordt zo mooooooi <3
de vloer die ik heb uitgezocht enzo en en een barretje zit erin en een tuin, eindelijk
rivierenwijk, dat is dan wel weer jammerquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef Kaarr het volgende:
Yeah! Eindelijk gelukt, wat een goed nieuws
Ben wel benieuwd waar het is
ze moeten een holte achter zijn middenoor leeg maken, via een gaatje achter zijn oor. Ja, ik weet het verder ook niet precies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef Fannie het volgende:
Ja wat is dat met dat gaatje in z'n hoofd?
Hopelijk bellen ze snel!
Ja dat duurt zeker lang nu, misschien ging er weer eerst iemand voor?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze moeten een holte achter zijn middenoor leeg maken, via een gaatje achter zijn oor. Ja, ik weet het verder ook niet precies.akelig in ieder geval. en het duurt lang.
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
rivierenwijk, dat is dan wel weer jammergelukkig wel het nette gedeelte
Neuh, ik ben een faker, ik vergeet dat om er wat mee te doenquote:
Doe ik wel voor jequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ik rookte nam ik *nu* een sigaret.
oh, dat vergeet ik van blijdschap te vertellen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Doe ik wel voor je
Hoe is het nu met de buum?
Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 07:36 schreef huuphuup het volgende:
Het schijnt vandaag keimooi weer te worden!iemand nog leuke plannen?
Ik ga met kind op een kleedje in het park hangen
Die van de keukenmeiden? Hij kwam gisteren binnen en wat is hij lekker dik zeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:15 schreef E.T. het volgende:
BESucces met haasten en rennen!
IK heb besloten om vandaag veel met m'n boek in de zon te gaan zitten![]()
ik had al even kritisch mijn eigen ringen bekekenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:10 schreef Vicky het volgende:
Ik dnek het niet Buuf, hij is heul klein! IK heb gelukkig nog garantie.
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had al even kritisch mijn eigen ringen bekekenen geconcludeerd dat ik ze écht niet meer terug zou vinden.
Gelukkig nog wel garantie zeg!
oei!quote:
muts.. dan moet je niet gaan Fokken, hup, bloed stelpen jij!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:19 schreef Ticootje het volgende:
ik bloed dood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ja hoe, ik zit al met een papiertje in mn neus te knijpen...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
muts.. dan moet je niet gaan Fokken, hup, bloed stelpen jij!
Bovenin je neus knijpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja hoe, ik zit al met een papiertje in mn neus te knijpen...
ik hoorde 'm net wegrijden hier..quote:
Ik duw ze graag in mn anus met een beetje ghb.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgende keer:
[ afbeelding ]
't Is niet dat je ze voor iets anders nodig hebt toch?
Dan kun je denk ik beter de schoonmaakploeg bellen? En foto's van je ondergespetterde huis maken en opsturen naar de telegraaf!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:26 schreef Ticootje het volgende:
T was heel gruwelijk erg hoor!!!
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik duw ze graag in mn anus met een beetje ghb.
Zou ik wel doen.quote:
Oh dan hoef ik morgen zeker niet te werkenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zou ik wel doen.en een transfusie eisen.
zuurstoftentje & sondevoeding!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat hoeft toch sowieso niet? Je bent toch zwanger?
Dat is waar. En al 23 weken +.. Stofzuigen mag sowieso al niet meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat hoeft toch sowieso niet? Je bent toch zwanger?
Werk jij nog? Je bent zwanger hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik morgen zeker niet te werken
Ben je weer bekomen van je migraine?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Even teruggelezen, Buuf wat fijn dat de operatie goed is gegaan!! En VIcky veel succes met het terugvinden, ik hoop voor je dat je het steentje terugvindt.
Zoals het nu lijkt morgen.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:42 schreef miss_sly het volgende:
biif, fijn dat het goed gegaan is met buum. Wanneer mag hij naar huis?
BE, pittig dagje!
Ik moet gewoon werken, helaas, dus ook niet van het mooie weer genieten.
Vicky balen van je ringhoe werkt dat met garantie? Krijg je dan gewoon een nieuw steentje?
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is waar. En al 23 weken +.. Stofzuigen mag sowieso al niet meer.
Het is overgegaan in buikgriep/geïrriteerde darmen. Ik zat vanmorgen om half 5 op de wc... vandaag nog even door zien te worstelen en veel drinken. HOpelijk is het dan snel over.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben je weer bekomen van je migraine?
oh gets. Beterschap zeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is overgegaan in buikgriep/geïrriteerde darmen. Ik zat vanmorgen om half 5 op de wc... vandaag nog even door zien te worstelen en veel drinken. HOpelijk is het dan snel over.
Waarom mag je niet? Wat raar.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt morgen.
/edit/ En ik mag niet vanmorgen op bezoek gaanVan de zuster gister mocht het wel.
dus nu heb ik ineens stom veel tijd.
![]()
omdat het eigenlijk geen bezoekuur is. En dan is het zo druk met wassen ed.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom mag je niet? Wat raar.
Beterschap Diaan!
Irritant is dat ja. Succes.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zucht... het ging een tijd goed, maar vandaag heb ik echt geen zin om te werken. Moet ook eig. een kutklus doen. Heel veel dom typwerk met lastige spaanse/italiaanse/zweedse/noemmaarop namen enzo.Dat tikt niet lekker door. Geeeeeeeeeeeen zin in.
Netwerkprobleem bij je werk lijkt me.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. Succes.
Ik kan ineens niet meer inloggen op de remote-server van mijn werk? En ook niet op de exchange van outlooklastig ook dus.
en over de vakanties, wauw wat een kans BE!wat heerlijk!
En schiermonnikoog lijkt me ook heerlijk, lekker even helemaal niks.
ja ik denk het. Heb in elk geval geen bericht ontvangen over werkzaamheden dus het zal wel...quote:Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Netwerkprobleem bij je werk lijkt me.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef Chell het volgende:
Goede reden om eerder naar buiten te gaan toch Huup
Wow, maar goed dat ze het even opengemaakt hebben. En fijn dat er meteen een prothese in kon. 't Is wel in een sneltreinvaart gegaan allemaal. Zouden ze ergens sloffen chocoladesigaretten verkopen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ik ben er weer hoor![]()
De operatie was tot kwart voor 9 vanwege iets aparts wat in zijn oor gegroeid was. Namelijk huidcellen.Waarschijnlijk met een buisje ooit vroeger niet helemaal oké gegaan. Anyhoe, zijn hele gehoorbeentjesbrut aan puin, dus die heeft ie nu van titanium. Een hele zit zo evengoed. En ik ga mijzelf een glas wijn inschenken nu.
Als ik rookte nam ik *nu* een sigaret.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef Chell het volgende:
Goede reden om eerder naar buiten te gaan toch Huup
Ik wil ook, even lekker opwarmen. Stomme airco die altijd op -1000 staat hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Chell het volgende:
Ik ga zo wel naar buiten. Picknicken in m'n eentje
Ik heb hier standaard een fleecevest hangen... En die kan uit als ik naar de wc moet, daar is het wel warm...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Chell het volgende:
Ow irritant is dat! Is het buiten prachtig weer, zit je de hele dag te koukleumen en kan je alsnog geen leuke zomerkleren aan
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:44 schreef Vicky het volgende:
Karin, morgen.
Kan iemand mij ontstressen?? Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Per persoon een tas inpakken en dan alle andere rotzooi. En ondertusen een verhuiswagen hurenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:44 schreef Vicky het volgende:
Karin, morgen.
Kan iemand mij ontstressen?? Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Heul veul inpakken.quote:
Jullie woonden toch in één kamerquote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef oeke het volgende:
Vicky, ik doe altijd per kamer inpakken, zo vergeet ik niks. Meestal.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jullie woonden toch in één kamer![]()
.
Oh je denkt graag in hokjes?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef oeke het volgende:
Trouwens, ik bedoel natuurlijk meer wat heb ik nodig om te slapen/ te wassen/ te eten/ te spelen....
oh!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef miss_sly het volgende:
Vikcy, relax, je gaat op vakantie! Dat is bedoeld om te relaxen, niet te stressen!
Ik maak altijd lijstjes, ben dol oplijstjes
voor de vakantiespullen!
quote:
Tassen open zetten en vol gooien, zo moeilijk is het toch niet?quote:
en M. maar zuchten...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik neem me ook altijd voor om lijstjes te maken, maar het komt er nooit wat van... en ik neem altijd teveel mee.![]()
Ik begin altijd heel vroeg met mijn lijstjesquote:Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
ja!
dat doe ik ook!
en dan ben ik de hele dag bezig met mnlijstje
![]()
om vervolgens 's avonds nog precies een uur te hebben om mn koffer vol te proppen wegens tijdnood en dan op plaats van bestemming erachter te komen dat je je onderbroeken vergeten bent in te pakken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
ik heb m ook in excell staanquote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef Incantrix het volgende:
Mijn lief is van de lijstjes. Sterker nog: hij heeft een excel-bestand op de pc met een kampeerlijstje en een logeerlijstje en die trekt hij dan elk jaar weer tevoorschijn en vult 'm na iedere vakantie weer aan indien nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |