quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goh ik beleef wel spannende dingen de laatste tijd, laatst de op sterven na dood zijnde bejaarde vrouw, nu was ik getuige ervan dat een jochie in mekaar werd gerost...
Hij werd van zijn fiets getrapt en hard ook, hij vloog echt door de lucht.
Hij had zich ook echt pijn gedaan, maar stond na een tijdje op om de dader eens even in mekaar te tikken. En toen stond Karin ertussen (met Lars in de draagdoek)
Heb die ene jongen erop aangesproken dat het echt niet kon wat hij deed, die jongen had zijn rug wel kunnen breken. Krijg ik als antwoord: "nou en, het is toch een turk!"
Ik ben de discussie maar niet aangegaan, maar heb aan het slachtoffer gevraagd of het wel ging, en dat was zo, dus toen stapten ze allemaal op de fiets en reden verder.
Misschien ging het gevecht een straat verderop wel verder, maar goed, dat weet ik niet....
Maar jemig zeg, wat een idioot was dat.
En achteraf voel ik mezelf ook vrij idioot om er met mijn baby tussen te gaan staan maar goed.
ik ook nietquote:Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef Memmel het volgende:
Karin, jemig! Heel dapper van je.
Ik had het niet gedaan, zeg ik heel eerlijk.
wat zij zegt!quote:Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef innepin het volgende:
Jemig KarinIk vind het dapper en gestoord tegelijkertijd, dat je er zo tussenspringt
oeh!! lekkah!! ik heb vandaag de draad weer opgepakt.quote:
Ik neem alweer anderhalve week keurig salaad mee naar het werk. Maar volgens mij word ik wéér ongesteld, dus mag het. sinds ik om de twee weken ongesteld ben tegenwoordigquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh!! lekkah!! ik heb vandaag de draad weer opgepakt.
Ga aan de pil!quote:Op maandag 26 april 2010 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik neem alweer anderhalve week keurig salaad mee naar het werk. Maar volgens mij word ik wéér ongesteld, dus mag het. sinds ik om de twee weken ongesteld ben tegenwoordig.
ff volhouden. bij mij duurde het ook een jaartje in den beginne...quote:
ach, hij zal niet voor niks mr Fixitall heten!quote:Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Totdat Mr. Fixitall voor een oplossing zorgt
Helaas is hij ook wel een beetje drukbezet enzo..dus het kan ff durenquote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef trui het volgende:
[..]
ach, hij zal niet voor niks mr Fixitall heten!
Voor ik een normale, niet continue of tweewekelijkse stroom hadquote:
kwestie van prioriteiten stellen! misschien wil ie eerst nog een kindje!?quote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Helaas is hij ook wel een beetje drukbezet enzo..dus het kan ff duren
tjeeeeeeeeeeee! echt??!quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor ik een normale, niet continue of tweewekelijkse stroom had
ja echt.quote:
Nou euh. Ik weet zeker van niet.quote:Op maandag 26 april 2010 22:32 schreef trui het volgende:
onnozel? van wie moet dat?
[..]
kwestie van prioriteiten stellen! misschien wil ie eerst nog een kindje!?
8 maanden hier..quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff volhouden. bij mij duurde het ook een jaartje in den beginne...
Van het Huizinga instituutquote:
Remmen, distributieriem, grote beurt en APKquote:
ai dat gaat je een boel geld kosten....quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Remmen, distributieriem, grote beurt en APK
En dat voor een oude auto
Ai, kun je niet beter een andere kopen? Ik denk dat het een duur grapje wordt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Remmen, distributieriem, grote beurt en APK
En dat voor een oude auto
Deze auto is voorderest nog wel goed en net groot genoeg. Ik heb geen geld om een hele nieuwe auto te kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ai, kun je niet beter een andere kopen? Ik denk dat het een duur grapje wordt.
Jammer dat de sloopregeling af is gelopen... Anders had je je auto lekker naar de sloop kunnen doen en voor 2 duizend een leuk autootje terugkopen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Deze auto is voorderest nog wel goed en net groot genoeg. Ik heb geen geld om een hele nieuwe auto te kopen
Op www.duketoys.nl staan er een aantal voor (ik geloof) 40,- nieuw.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Voor een tweedehands houten loopwagentje, wat is daar nou een beetje een redelijke prijs voor? Geen idee wat die dingen nieuw kosten enzo.
Klopt jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup, klopt het dat er in die speelgoedwinkel op het durp nu een winkel zit met danskleding? Weet jij waar de speelgoedwinkel is gebleven?
Ah, ok, dat had ik dus ook kunnen bedenken, opzoeken wat ze nieuw kosten ')quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Op www.duketoys.nl staan er een aantal voor (ik geloof) 40,- nieuw.
die zijn dan wel afgeprijsd maar eigenlijk staan ze er het hele jaar voor die prijs op![]()
dus, maw, meer dan 40 euro zou ik er niet voor geven
als je lekker bezig bent mag je mijn huis ook doen hoor..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:49 schreef Chell het volgende:![]()
Waarom bedenk ik nou net in een week met zulk mooi weer dat ik grote schoonmaak wil doen?![]()
Ik krijg zin in parkmeets enzo met die zon
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, ok, dat had ik dus ook kunnen bedenken, opzoeken wat ze nieuw kosten ')
ik zie een leuke op mp en daar staat geen prijs bij. Ik wil er nu vast een kopen, want als ik wacht op haar verjaardag heeft ze er niets meer aan, vrees ik. Ze is hevig aan het stappen aan de hand, namelijk
Ehm... ik én schoonmaken is geen hele gelukkige combinatie hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als je lekker bezig bent mag je mijn huis ook doen hoor..
Ik ga helemaal los als ik dan toch bezig ben...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Chell het volgende:
[..]
Ehm... ik én schoonmaken is geen hele gelukkige combinatie hoor.
Laten we het er op houden dat ik niet voor niks grote schoonmaak aan het houden ben.....
en dat er ook niet voor niks nog geen leesclub hier is geweest![]()
Per kamer aanpakken...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef Chell het volgende:
Ik ben te ongestructureerd en te chaotisch, dus nu heb ik een schema gemaakt, want ik wil gewoon dat m'n huisje schoon en vooral ook opgeruimd is voor ik weer ga werken straks...
Dus nu naar de vuilstort en de Gamma, daarna naar het UWV voor een nutteloos inschrijfgesprek en daarna weer heul hard aan de poets.
Dat bed is leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ja dan zou ik het denk ik ook eerder nu kopen en voor de verjaardag voor iets anders kijken.
Ik heb mijn moeder inmiddels verboden om een keukentje te kopen voor Amélie's eerste verjaardagzo blijft er niets over voor mij om te kopen voor haar tweede of derde verjaardag natuurlijk hè
Nu krijgen we wsl cadeaubonnen van Ikea om tezijnertijd een meegroeibed voor haar te kopen met matras en beddengoed enzo erbij. Idee van mn moeder en ik vind het eigk wel tof
We hebben daar nog niets aan met de eerste verjaardag, maar misschien ergens na de winter volgend jaar wel.
Mn camera is onderweeheeeheeeeeg!!![]()
![]()
of nouja, ik kreeg een mailtje met "de bestelling is gereed voor verzending" maar op mn account staat weer dat ie al verzonden is. Zo weet ik toch heul niet of ik onder de brievenbus moet gaan posten
Ja ik ken em van je foto's!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef Vicky het volgende:
Huup, de Minnen is
Amber heeft m ook!!
Ik heb te veel te doen in te weinig tijd...
maaaarnog 2 dagen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er stond een leenauto klaar maar manlief was nu eenmaal al met iemand meegereden dus hij heeft de leenauto laten staan![]()
![]()
Die mag dus straks onder de middag lekker zelf iets regelen of heen en weer fietsen mt de kinderen
Isa heeft het keukentje van Ikea.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ja dan zou ik het denk ik ook eerder nu kopen en voor de verjaardag voor iets anders kijken.
Ik heb mijn moeder inmiddels verboden om een keukentje te kopen voor Amélie's eerste verjaardag![]()
Ze kwam er zelf meequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:15 schreef trui het volgende:
zo'n meegroeibed(bon) vind ik ook wel een erg langetermijnkado hoor, 't lijkt me voor opa's en oma's toch veel leuker om iets echt tastbaars te geven voor de eerste verjaardag!
eh?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Isa heeft het keukentje van Ikea.
Echt een aanrader die dingen kunnen tegen een stootje.
En mooi hout is niet lelijk.
Uh zo bedoelde ik 'm niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eh?
ik zeg niet dat ze geen keukentje krijgt hè...
alleen niet dan.
ja ze mag het ook helemaal zelf weten, als het maar geen keukentje isquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:23 schreef trui het volgende:
ja, voor een keukentje is 't ook te vroeg. maar er zijn zoveel leuke dingen voor een eerste verjaardag! (en ach, als ze 't echt nu wil geven die bon, moet ze 't zelf weten natuurlijk.)
Bij mij klopte dat welquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen:
Hoelang duurt het voor dat je een bedrukt goodmoodkid bestelling in huis hebt ongeveer? Klopt de 2-3 werkdagen die ze op hun site aan geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het hoeft niet zo te zijn hoor! De service is verder idd goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die spoiler is dan wel weer jammer huup![]()
Maar bedankt voor de antwoordenWe gaan er maar op gokken dan. Eerder kan niet want we weten de naam nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |