Interessant! Dat idee heb ik bij Ivan ook. En als ik het in een bakje leg ligt het eten geheid binnen onafzienbare tijd op de grond. Wat ook nog wel eens wil helpen is aangeven of voordoen. Ik weet dat dat eerste niet helemaal in de methode past, maar hij lijkt dan ineens door te hebben dat hij het ook in z'n mond kan stoppen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:41 schreef WupWup het volgende:
Stiemie volgens het boek van Gill Rapley gooien sommige kinderen alles gelijk op de grond, omdat er te veel voor hun neus ligt. Dan kunnen ze geen keuze maken en moet alles weg. Als je bij die kinderen dan 1 of 2 stukjes neerlegt, gaat het ineens wel goed. Misschien een poging waard?
Helaas, om de smurrie op de grond nog een beetje te beperken, krijgt ze eigenlijk vaak maar 2 a 3 stukjes van hetzelfde bv banaan of kleine stukjes brood. Meer neerleggen betekent namelijk ook meer opvegenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Interessant! Dat idee heb ik bij Ivan ook. En als ik het in een bakje leg ligt het eten geheid binnen onafzienbare tijd op de grond. Wat ook nog wel eens wil helpen is aangeven of voordoen. Ik weet dat dat eerste niet helemaal in de methode past, maar hij lijkt dan ineens door te hebben dat hij het ook in z'n mond kan stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |