Over vlees schrijft ze het volgende:quote:Op maandag 26 april 2010 20:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie maar een topic, Nijna
Stiemie, wat lastig zeg. Enig idee hoe nu verder?
WupWup, ik zag jou ergens iets posten over hoe vlees volgens Gil Rapley werd geintroduceerd? Ik vind het idd in het boek van Kleintjes wat summier en aangezien wij hier geen vegetariers zijn, zou ik daar best wat meer over willen weten
Ik ben erg benieuwd wat volgens jou de nadelen zijnquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
stage kindje volgt de rapley methode
ziee er voor maar ook veel nadelen aan
hij is1 jaar en een paar maanden
Hm, ik was al bang voor zoiets. Ach ja, hij heeft toch niet zoveel binnengekregen. Ik zal eens in mijn eigen supermarkt kijken wat ze daar zoal hebben liggen. Oh wacht, ik fiets anders aankomende week wel even langs de natuurvoedingwinkel, die heeft vast wel goed spul liggen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:36 schreef Twinkly het volgende:
Jeeej!! Ivan aan de rijstwafel! Wat leuk![]()
Niels heeft er net ook eentje vermorzeld en hij vond het nu best lekker.
Heel klein beetje zout zou ik me niet zo druk om maken want een broodkorst mogen ze ook al en in brood zit veel meer zout. Met sesamzaadjes moet je eigenlijk wel nog even wachten want die zijn sterk allergeen. De meeste sterk allergene voedingsmiddelen worden vanaf 9 maanden geïntroduceerd.
Een Lundia-achtig ding? (Ik weet eigenlijk niet eens of het Lundia is, maar het is wel zo'n "handig" systeem.)quote:haha dat dressoir hebben wij net vanmorgen uit elkaar gehaald omdat het teveel ruimte innam in de huiskamer![]()
In deze zit ook 0,2% zout. Dat lijkt niet veel, maar zelfs ik vind ze al te zout smaken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:41 schreef Twinkly het volgende:
Owja daar zat 0,2% zout in dacht ik, die hadden wij eerst. Wij hebben nu rijstwafels van Lima, die zijn zoutloos.
Volgens mij is dat vanaf 8 maanden met oog op de stukjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zijn er dan geen baby-rijstwafeltjes?
Ik zat laatst ook al eens te kijken, maar zag alleen kleine rijstwafeltjes vanaf 8 maanden?
Hij heeft er niet veel van gegeten om eerlijk te zijn. Maar het ontdekken van structuur vind ik eigenlijk net zo belangrijk. Daarom ben ik ook gaan rapleyen zodat hij ook de verschillende structuren leert kennen van voedsel.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Twinkly het volgende:
Ko wat heerlijk
Het lijkt me helemaal geweldig als Niels ook zo echte maaltijden gaat eten!
Die groene slab helpt goed mee he?quote:Ik dacht eventjes dat je Niels was met veel haar!!
Dacht dat jij geen frituurpan had!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Risotto kun je ook als balletjes frituren.
Niels en Kobus lijken echt op elkaar!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik zou eigenlijk niet met broccoli beginnen. Niels vindt nog steeds de structuur van broccoli afgrijselijk wanneer hij de eerste keer weer een roosje in zijn mond voelt, dan rilt hij helemaal!
Ik vind de steeltjes ook erg lekker!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef Twinkly het volgende:
Oh dat ga ik testen. Ik vind de stammetjes van de broccoli zelf ook het lekkerste![]()
Hij krijgt nog niet zoveel binnen hoor, hij hapt, kauwt soms en spuugt het weer uit![]()
Geef jij trouwens nog steeds eerst de borst voordat je eten aanbiedt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |