quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:34 schreef Basboussa het volgende:
Vaak begint het met voeren en eindigt het in een rapley festijn.
oh dan had ik je verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef tessie het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat je per se alles Rapley zou moeten geven hoorIk dacht ik vertel even aan mefke hoe het hier ongeveer gaat
ohja ok, das ook goed om te weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef oeke het volgende:
Haha, Huup, in dit chaotische huishouden is het natuurlijk redelijk at random.
We beginnen de ochtend altijd met een boterhammetje en thee/koffie en Ko krijgt dan een korstje. Dat weet hij, en hij zit er ook echt op te wachten. Family-time![]()
Dan is er 's middags een stukje fruit/soepstengel/rijstwafel/boterhammetje... Maar afhankelijk waar we zijn en wanneer etc. Dus soms ook gewoon niks.![]()
Avondeten altijd aan tafel in de kinderstoel, en eerst gaf ik 1 stukje van iets maar nu ben ik het aan het uitbreiden, bv vanavond: een wokkel-pasta-ding, reepje broccoli, reepje paprika, halve champignon. Alles een beetje gekookt.
We begonnen dus met 1 ding per dag in de middag/ avond al naar gelang. Peer was hier de bom. En broccoli dus niet. En inderdaad eerst de borst. Oh en brood heb ik mee gewacht tot 7 maanden.
Beetje offtopic, maar ik kijk telkens naar of het al bijna 4 februari is, ik hoop zó voor jullie dat het gewoon goed zit! Dus ik ga nog even lekker door met duimenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef tessie het volgende:
Oh ja, dat is ook zo Chan. Ik heb geloof ik nog steeds (of alweer) last van zwangerschapsdementie.
En bij Ikea heb je ook van die aantrekslabbetjes, die gebruiken wij. Deze..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef oeke het volgende:
Sillybilly! Bij Prenatal en ook bv hier.
Het advies om 3 dagen achter elkaar te geven is om te wennen aan de smaak. Maar of dat echt zo werkt weet ik niet. Wortel vond hij erg lekker maar een week later vond hij het vies!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
En bij Ikea heb je ook van die aantrekslabbetjes, die gebruiken wij. Deze..
maar in de rijstwafels van euroshopper zit ook geen zout toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:24 schreef Vicky het volgende:
Huup, licht bruin brood zonder pitjes.
En rijstewafels niet uit een pak, daar zit te veel zout in. Je hebt van die babyrijstewafeltjes, die zijn beter omdat daar een zout in zit.
thnxquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef owlet het volgende:
Wij zijn al redelijk vlot begonnen met vrij grof bruin brood, omdat we dat zelf ook eten en het voor zo ver ik weet ook qua gevoeligheid niet uit maakt. Gluten zitten in al het brood, alleen met duidelijke zaden en pitten zou ik uitkijken.
En voor de stoelgang zijn extra vezels niet vekeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |