abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80739140
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 40

Kleine baby'tjes

06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
23 April 2010: Travis, zoon van Harley

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 50% gewijzigd door RockabeIIa op 27-04-2010 20:34:43 ]
pi_80739233
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:54 schreef ymme het volgende:

[..]

Ah gossie. Hopelijk knap hij echt snel weer op hoor.
pi_80739350
~~~~~~~~~
Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, je kan dr wel naar mij brengen, ik ben wel tot 18:30 beschikbaar
Nee, flauw. Dat is gewoon klote. Kun je het redden wel? Of ben je nu echt de pisang?

Rienk had zonet 39.2 Er zit inmiddels weer een nieuwe zetpil in en slaapt nu op J.

Hij is echt *zo* zielig Moest zonet weer met hem meehuilen
~~~~~~~~~~~~

Nog een keer mijn zielige zoon

J. brengt hem nu op bed. Kijken of dat lukt. Hij heeft 80cc gehad, meer kregen we er niet in. Straks over een paar uurtjes weer proberen. Hoop echt dat ie snel opknapt

[ Bericht 2% gewijzigd door Vlinder op 27-04-2010 07:34:42 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80740061
ik zie het april kindje niet
pi_80740166
Morgen om 09:00 uur moet ik met Mart naar het CB. En gaat hij zijn eerste prikjes krijgen. Ik zie enorm tegen op.

Oh Harley, sorry ga het meteen even aanpassen.
(wat is zijn geb.datum?)
pi_80740295
Aaaaah, sneutje
  maandag 26 april 2010 @ 20:36:06 #7
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80740783
Beterschap Rienk!

Teigetje weegt 1960 gram!
Ze groeit als kool. Het oefenen met de neusbril gaat so-so maar ze oefent dapper verder!
Wij zijn druk bezig met haar kamertje en kunnen niet wachten tot ze thuis is!
Ik denk dat ze in de maand mei sowieso wel thuis komt.
A grand adventure has begun.
pi_80740851
Keshet, goed nieuws
Wat gaaf dat het zo goed gaat zeg!

Daalt bij de neusbril de saturisatie nog te veel?
pi_80741212
Keshet, wat groeit ze goed zeg. Super.
Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
pi_80741219
Oh Rienk, zielig mannetje! hoop dat je snel beter wordt!!!
Keshet, wat gaat het onwijs goed met teigetje! nog ff en jullie mogen gewoon met haar naar huis! Vond je dat niet raar of eng?
  maandag 26 april 2010 @ 21:00:55 #11
265732 Keshet
pi_80741773
De saturatie daalt idd nog regelmatig ietsjes, maar niet eens dramatisch. Na 48 uur non stop neusbrillen is (was) ze compleet uitgeput. Nu wordt de trainingsduur langzaam uitgebreid.
Nu is het 18 uur op en dan 6 uur af. Die 6 uur af gaat er dan binnenkort vanaf en dan is het weer een paar dagen non stop. Als dat goed gaat mag de neusbril helemaal af!

En over 't naar huis komen: Ja, ik vind het doodeng.
Zoals ze nu is kan ze sowieso niet mee naar huis, maar ze wordt elke dag groter en sterker. Als we drie weken verder zijn is 't al weer een heel ander meisje!
pi_80741839
Rienk arm ventje.

Ymme, ik heb ook slecht geslapen de nacht voor Hannah haar prikjes kreeg Maar het viel heel erg mee. Ze heeft nog geen minuut gehuild en toen was ze alweer afgeleid. Wel even opletten of Mart koorts krijgt daarna.

Keshet, wat groeit Teigetje toch geweldig Hebben je haar alweer eens aan de borst gehad?
pi_80742002
Keshet, wat heerlijk dat ze volgende maand al misschien mee naar huis mag!

Rienk ligt in bed en slaapt. Bedankt allemaal
pi_80742202
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef octopussy het volgende:
Rienk arm ventje.

Ymme, ik heb ook slecht geslapen de nacht voor Hannah haar prikjes kreeg Maar het viel heel erg mee. Ze heeft nog geen minuut gehuild en toen was ze alweer afgeleid. Wel even opletten of Mart koorts krijgt daarna.

Keshet, wat groeit Teigetje toch geweldig Hebben je haar alweer eens aan de borst gehad?
Heb ook al zetpillen in huis. Vanaf wanneer deze geven. Bij iets verhoging? Of bij 38.5 ofzo?
En wanneer moet je bellen met koorts na inenting? Ben nu al onzeker. En hij heeft de prikjes nog niet eens gehad. En denk dat ze mij dit morgen ook wel kunnen vertellen, maar of ik vergeet het te vragen, of het gaat het ene oor in, en het andere oor uit, denk ik
pi_80744478
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef ymme het volgende:

[..]

Heb ook al zetpillen in huis. Vanaf wanneer deze geven. Bij iets verhoging? Of bij 38.5 ofzo?
En wanneer moet je bellen met koorts na inenting? Ben nu al onzeker. En hij heeft de prikjes nog niet eens gehad. En denk dat ze mij dit morgen ook wel kunnen vertellen, maar of ik vergeet het te vragen, of het gaat het ene oor in, en het andere oor uit, denk ik
Er staat in het groene boekje (die je steeds meeneemt naar het CB) wel wat informatie over de prikjes en wat te doen bij koorts. Zetpilletje geven lijkt me handig wanneer Mart zich duidelijk ziek voelt, eerder zou ik het niet doen.
pi_80745079
Arme Rienk

Teigetje groeit als kool

Hier gaat alles met de kleine man goed. Met mama iets minder maar mag de pret niet drukken 4 mei wordt ik geopereerd, eindelijk na 3 weken
pi_80754079
Wat fijn dat je dochter in mei naar huis mag, Keshet! Dat is gewoon al heel snel!

Kan iemand de OP updaten? Jochem en Niels zijn al verhuisd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 27 april 2010 @ 06:49:21 #18
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80754089
goedemorgen allemaal....

Ymme, succes vandaag met de 1e prikjes van Mart. kan me voorstellen dat je het best spannend vindt..

@Davinia; wat ontzettend balen met die gastouder zeg! ik zou echt heel erg boos kunnen worden om zoiets, eerst geef je het een aantal keren aan, denk je dat alles mooi is geregeld en nu kan het opeens niet meer... Ik hoop dat er snel een andere oplossing komt...
Hoe is het met je borstproblemen? Ik hoop dat het allemaal weer een beetje beter gaat?

@Vlindur; hoe is het vannacht gegaan met je zieke mannetje>? ik hoop dat jullie toch wat hebben kunnen slapen en Rienk vandaag zich een beetje beter voelt. Erg als je kleintje zich niet goed voelt...

nog even jompelen voor kleine Teigetje Al bijna 2 kg! wat goed zeg! en misschien komende maand wel lekker naar huis! wat zou dat ontzettend fijn voor jullie zijn Hoe is het uiteindelijk geregeld met je verlof Keshet? kan je nu langer thuisblijven>?

Evie heeft gister voor het eerst haar laatste fles wat eerder gekregen; ze kreeg hem normaal rond 23:30-0:00 uur, en gisteren om 22 uur gegeven. We willen proberen om het schema een beetje aan te passen en te kijken hoe ze dan slaapt. Nou ze slaapt nu nog steeds... (de laatste week, moesten we haar steeds rond 10 uur wakker maken.. ) Mocht het nou goed blijven gaan, dan gaan we de fles de komende week steeds iets eerder aanbieden.
Misschien wil ze zelfs wel over op 4 flessen.... maar even kijken hoe het gaat...
Wanneer zijn jullie kleintjes over gegaan op 4 flessen>? en regelde zich dat vanzelf? ik denk dat Evie er wel zo'n beetje aan toe aan het raken is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80754216
BJ, bij ons hangt het er ook een beetje tegenaan om over te gaan richting 4 flessen, maar meestal maken we haar nog wakker rond 22:30 uur voor de laatste fles. Dan slaapt ze daarna (meestal) door tot ongeveer 6 of 7 uur.. Geen idee wat er gebeurd als we die laatste niet meer doen, maar ik heb eerlijk gezegd ook niet echt zin om te proberen nog ivm het eventuele nachtelijke verzoek tot eten dan. Bovendien laat ze overdag nog niet echt extra tijd tussen de flessen zodat we zouden kunnen rekken... 4 uur ertussen is echt maximaal nog (tenzij we wat van die hongerige baby-voeding ertussen doen, dan redt ze het wel redelijk maar dat betekent vaak ook weer extra veel spugen).

Faja voor jou!
pi_80754231
Ivan zit nog steeds op 5 flessen, al vraag ik me af of hij die vijfde fles nodig heeft. Ik wil eerst van de Puckababy af voor ik nog een verandering doorvoer. Ook denk ik dat het makkelijker wordt als hij wat bijvoeding krijgt. Dan wordt het hopelijk makkelijker om met flessen te schuiven omdat we tussendoor met iets anders aan de slag kunnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80754303
Mogguh. De nacht was vermoeiend. Rienk werd vaak wakker en huilde veel. De fles gaat er niet in. Hij heeft nu zo'n 100 cc maximaal op. Hij speelt nu in de box, want sinds een klein uur gaat het ineens wat beter.

Oh, hij begint te mopperen. Tijd om te slapen. Hoop dat hij straks wat meer drinken wil

Dames bedankt en Faja, sterkte alvast met je operatie!
pi_80754358
Succes Vlindur! en een -je voor Rienk (en jullie natuurlijk, is ook voor jullie rot en vermoeiend...)
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:18:50 #23
265732 Keshet
pi_80754743
Teigetje eet en groeit zo goed dat ze naar 8 voedingen per dag mag, van 40cc!
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:37:56 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80754996
Keshet, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Teigetje! Er wordt zelfs al gesproken over naar huis gaan!
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:38:46 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80755009
Teigetje wat ga je goed joh!
Rienk manneke, snel weer opknappen hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')