wat ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 20:41 schreef reetveter het volgende:
Ik ga trouwens naar Rimini op vakantie
Boh, die ga ik ook een keer uitvoeren.quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Lugan het volgende:
Weet je wat een vriend van mij een keer deed. Hij ging zo voor een meisje staan zonder iets te zeggen, gaf een smooth knipoog en bleef niks zeggen. Twisted situation jonge. Maar het lukte hem wel.
Maar die Italianen waren ook fucking irritant.quote:
Moet je je piemel ertegen aan drukkenquote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar die Italianen waren ook fucking irritant.Eerst zag je er altijd eentje opzichtig rondkijken, de scout, had 'ie een meisje gespot haalde hij z'n collega-guido's erbij en gingen ze met z'n allen om haar heen staan en weird staan dansen.
Vaak voelde je er ook een met z'n kont tegen je aanrijden omdat het zo druk was.
![]()
Beter dan andersom.quote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar die Italianen waren ook fucking irritant.Eerst zag je er altijd eentje opzichtig rondkijken, de scout, had 'ie een meisje gespot haalde hij z'n collega-guido's erbij en gingen ze met z'n allen om haar heen staan en weird staan dansen.
Vaak voelde je er ook een met z'n kont tegen je aanrijden omdat het zo druk was.
![]()
Dan weet ik dat ik een mooi feestje ga krijgenquote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
![]()
Welke datumquote:
Ik stond gelukkig met m'n rug naar hen toe.quote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Lugan het volgende:
[..]
Moet je je piemel ertegen aan drukken.
Okay awkward.
quote:
Uhmm, let me think. 9-18 Juli.quote:Op maandag 26 april 2010 20:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik een mooi feestje ga krijgenWant we gaan met een grote groep dit jaar
. Wij gaan via het oostblok en eindigen een week in Rimini waar we 2 andere groepen zien
.
[..]
Welke datum?
Dat mocht toch niet meer van jou en Fapsnars.quote:Op maandag 26 april 2010 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
alle hosselverhalen komen weer naar boven, ja?![]()
![]()
Porren en boos kijken.quote:Op maandag 26 april 2010 20:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik stond gelukkig met m'n rug naar hen toe.En af en toe een flinke por naar achter geven.
[..]
Het mag wel, maar alleen tijdens het fantasie-uurtje.quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Lugan het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet meer van jou en Fapsnars.
Oh, van mij mag jequote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Lugan het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet meer van jou en Fapsnars.
Ik warm ze wel op voor je.quote:Op maandag 26 april 2010 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, ik 14 weg uit Nederland en 22 in RImini ofzo
Tactisch.quote:Op maandag 26 april 2010 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee ik ben niet zo stoer hoor
Die van die leren broek schreeuwde ik een keer naar een meisje toen ik met een paar vrienden door de stad liep.
Toen schaamde die vrienden zich zo erg voor mij dat ze hun excuses aanboden
quote:Op maandag 26 april 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
Geef eens een post waar ik iets mee kan, zo kom ik er niet tussen
quote:
Hey Lakitu !quote:Op maandag 26 april 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
Geef eens een post waar ik iets mee kan, zo kom ik er niet tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |