Leren pijpen.quote:
Nee, dat wist ik serieus niet. Ik dacht dat je wel een IPhone zou hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wist jij ook wel. Dat is me nog te duur.Maar die nieuwe iPhone G4 ziet er wel beregeil uit.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is dagdag ?
Ze zat al de hele tijd naar me te kijken, en ik stuurde een vriend van me naar haar toe om haar een drankje te geven van mij.
Ik heb een N97 Mini.quote:Op maandag 26 april 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik serieus niet. Ik dacht dat je wel een IPhone zou hebben.
tad.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, door mijn schoonmoeder zou ik best gepijpt willen worden.
ja serieus, weet je hoe baas dat isquote:
Dat.quote:
MILF jonge. MILF.quote:
Een 2 op een schaal van 100.quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja serieus, weet je hoe baas dat is?
Dat deed een meisje een keer ook bij mij.
Die stuurde een vriendin naar mij toen om een Desperado aan mij te geven van haar
Geniaal toch?!
Nee, het is best faal. Je gaat toch geen vriend erop af sturenquote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die stuurde een vriendin naar mij toen om een Desperado aan mij te geven van haar
Geniaal toch?!
Dat is niet baas manquote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geniaal toch?!
Sowieso, straks pakt die der eerstquote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, het is best faal. Je gaat toch geen vriend erop af sturen![]()
Wat doe je dan nog bij d'r dochter?quote:
Of gewoon leuk een praatje maken. Werkte zaterdag ook bij deze boyquote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gasten, dat nonchalante siert een jongen
Dat hebben ze liever dan dat je hijgerig achter ze aan gaat lopen
Sowieso moeite doenquote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:hey slappe,
Denk stuur ff krabbel want bellen is 50 euro per minuut ofzo hier...
Maar the weather is nice and the cocktails are even better...
Maar goed ff vraagje... Wil jij voor mij even een extra zwembroek meenemen ff een donkere graag want licht verkleurd hier van het zeewater en zwembad water (daarom moet ik een andere ;-) ) zoek maar wat leuks uit (en NEE geen bob de bouwer of mega mindie meuk ik ken je langer dan vandaag.. ) we hebben dezelfde maat ongeveer want een zwembroek hier kost gauw 50 a 60 euro (das niet overdreven das echt zo) stikt hier van de amerikanen die makkelijk zijn af te zetten haha :-)
PS neem geld mee in het vliegtuig je moet namelijk voor alles betalen...
Tot snel
Nonchalantquote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hahahaquote:Op maandag 26 april 2010 20:35 schreef Lugan het volgende:
[..]
Nonchalant![]()
![]()
? Jij zeker met je rug ernaar toe gaan staan en niet durven kijken terwijl hij hem afgeeft en dan als je sahbi terug is vragen: "Wat zei ze??!?".
Dat.quote:Op maandag 26 april 2010 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die zulke openingszinnen gebruikenSpontaniteit is nog altijd het beste.
Nee. Pure kanker die er soms uit komt.quote:Op maandag 26 april 2010 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die meiden aan durven te sprekenquote:Op maandag 26 april 2010 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Whehe, dat was in Italië constant zo.quote:Op maandag 26 april 2010 20:39 schreef reetveter het volgende:
Het beste is nog altijd als iemand een blauwtje loopt en je der binnen no-time bij bent en wel verder kan lullen.
Dat jaquote:Op maandag 26 april 2010 20:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehe, dat was in Italië constant zo.Eerst al die inheemse Guido's laten falen en er daarna op af stappen. "Irritante lui, hè?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |