Probeer je met die body foto chicks te hosselen via Fok?quote:
hehequote:Op maandag 26 april 2010 20:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pulease. Optyfen met die oortumor.
Nee, 4 jarige jongetjes natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Probeer je met die body foto chicks te hosselen via Fok?
quote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe![]()
Gewoon goede herinneringen aan dat nummer
Meteen afschaffen dan maar? Ik denk dat als dat bekend is hij binnen 24 uur plat is.quote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ders_kost_15k_p.html
15.000 per keer.En maar zeiken over bezuinigen en de dure Publieke Omroep.
Nice.quote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, 4 jarige jongetjes natuurlijk.
Oh, wat een bazenfilm was dat zegquote:
quote:ThreeEvils398 IM GONNA FUCK MY WIFE TO THIS SONG. 43
Wat is het probleem precies?quote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meteen afschaffen dan maar? Ik denk dat als dat bekend is hij binnen 24 uur plat is.
Ik zag'm ja.quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oh, wat een bazenfilm was dat zeg!
Die eerste reactie ook echt op dat filmpje
[..]
Jasmin van Aladdin.quote:Op maandag 26 april 2010 20:14 schreef ynuhh het volgende:
Over 'bazen' gesproken. De sultans van vroeger waren pas 'bazen'.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Topkapi-paleis
Alles van goud en super toffe bedden. Ik wil later de Jasmin van een sultan worden.
Ik neuk liever een hoer.quote:Op maandag 26 april 2010 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat lijkt dat me heerlijk zeg, zo vrij als een vogel met zo'n snelheid door de wolken heen te vliegen
Waar de fuck is de 1080p-versie dan.quote:Op maandag 26 april 2010 20:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit filmpje vind ik beter
Die film zelf is wel ontzettend slechtmaar die beelden zijn zo mooi in combinatie met het liedje !
Edit: wel op HD kijken!
Hadden ze toen ook kastes dan?quote:Op maandag 26 april 2010 20:14 schreef ynuhh het volgende:
Over 'bazen' gesproken. De sultans van vroeger waren pas 'bazen'.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Topkapi-paleis
Alles van goud en super toffe bedden. Ik wil later de Jasmin van een sultan worden.
Een SOA of een adrenaline-kick.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 april 2010 20:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je gevechtsvlieger bent kan je serieus elke vrouw op de wereld regelen man
There's an app for that!quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
Ik wilde bijna op een advertentie in een app op mijn telefoon klikken.
Nou ik weet niet door wie jij je laat pijpen, maar ik kijk graag naar beneden.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gepijpt worden is hetzelfde als bergbeklimmen, het geeft een ontzettende kick, je moet alleen niet naar beneden kijken
Slechte grappen op scheurkalenders
Uitlokking, ban.quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En over de foto in mijn Fobo, ik hoopte gewoon de nieuwe Remsjo te worden
Dat mensen gewoon geband worden wanneer ze je picca postengeniaal
het gebeurt alleen niet
quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En over de foto in mijn Fobo, ik hoopte gewoon de nieuwe Remsjo te worden
Dat mensen gewoon geband worden wanneer ze je picca postengeniaal
het gebeurt alleen niet
Niet naar beneden kijken tijdens het gepijpt worden.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gepijpt worden is hetzelfde als bergbeklimmen, het geeft een ontzettende kick, je moet alleen niet naar beneden kijken
hehe, die smileyquote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet naar beneden kijken tijdens het gepijpt worden. [ afbeelding ]
De grap is dan ook "Gepijpt worden door <insert lelijk mormel> is hetzelfde als bergbeklimmen..."quote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet naar beneden kijken tijdens het gepijpt worden. [ afbeelding ]
Word je altijd afgezogen door zeugen ofzo.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Niet die, dat was tijdens een of andere faal avond in de Escape in Amsterdam.quote:
Ooh kut, ik zie net pas dat ik ben vergeten "je schoonmoeder" neer te zettenquote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Word je altijd afgezogen door zeugen ofzo.
Serieus jonge. Die verhalen van jou zijn nog complexer dan die van dagdag. Je keek naar chicks en dat stond de vriend van die gasten niet aan?quote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet die, dat was tijdens een of andere faal avond in de Escape in Amsterdam.
Ik zat een beetje chicks te kijken met vrienden, beetje dansen.
Dat stond de vriend van 1 van die gasten niet aan, wilde hij aan dans battle met me
Serieus, ik dacht echt wtf gebeurt er, zit ik opeens in Step up, you got served ofzo
Ik en m'n maten hebben hem maar vierkant uitgelachen
WAAAAAAAAAAAAT?!quote:
Dat wist jij ook wel. Dat is me nog te duur.quote:
Nou, door mijn schoonmoeder zou ik best gepijpt willen worden.quote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh kut, ik zie net pas dat ik ben vergeten "je schoonmoeder" neer te zetten
Wie is dagdag ?quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus jonge. Die verhalen van jou zijn nog complexer dan die van dagdag. Je keek naar chicks en dat stond de vriend van die gasten niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |