Nou ik weet niet door wie jij je laat pijpen, maar ik kijk graag naar beneden.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gepijpt worden is hetzelfde als bergbeklimmen, het geeft een ontzettende kick, je moet alleen niet naar beneden kijken
Slechte grappen op scheurkalenders
Uitlokking, ban.quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En over de foto in mijn Fobo, ik hoopte gewoon de nieuwe Remsjo te worden
Dat mensen gewoon geband worden wanneer ze je picca postengeniaal
het gebeurt alleen niet
quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En over de foto in mijn Fobo, ik hoopte gewoon de nieuwe Remsjo te worden
Dat mensen gewoon geband worden wanneer ze je picca postengeniaal
het gebeurt alleen niet
Niet naar beneden kijken tijdens het gepijpt worden.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gepijpt worden is hetzelfde als bergbeklimmen, het geeft een ontzettende kick, je moet alleen niet naar beneden kijken
hehe, die smileyquote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet naar beneden kijken tijdens het gepijpt worden. [ afbeelding ]
De grap is dan ook "Gepijpt worden door <insert lelijk mormel> is hetzelfde als bergbeklimmen..."quote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet naar beneden kijken tijdens het gepijpt worden. [ afbeelding ]
Word je altijd afgezogen door zeugen ofzo.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Niet die, dat was tijdens een of andere faal avond in de Escape in Amsterdam.quote:
Ooh kut, ik zie net pas dat ik ben vergeten "je schoonmoeder" neer te zettenquote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Word je altijd afgezogen door zeugen ofzo.
Serieus jonge. Die verhalen van jou zijn nog complexer dan die van dagdag. Je keek naar chicks en dat stond de vriend van die gasten niet aan?quote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet die, dat was tijdens een of andere faal avond in de Escape in Amsterdam.
Ik zat een beetje chicks te kijken met vrienden, beetje dansen.
Dat stond de vriend van 1 van die gasten niet aan, wilde hij aan dans battle met me
Serieus, ik dacht echt wtf gebeurt er, zit ik opeens in Step up, you got served ofzo
Ik en m'n maten hebben hem maar vierkant uitgelachen
WAAAAAAAAAAAAT?!quote:
Dat wist jij ook wel. Dat is me nog te duur.quote:
Nou, door mijn schoonmoeder zou ik best gepijpt willen worden.quote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh kut, ik zie net pas dat ik ben vergeten "je schoonmoeder" neer te zetten
Wie is dagdag ?quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus jonge. Die verhalen van jou zijn nog complexer dan die van dagdag. Je keek naar chicks en dat stond de vriend van die gasten niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |