"I didn't pluck it from your cold, dead hands if that's what you're worried about." (Forest of the Dead). Na Flesh and Stone snap ik ook iets beter waarom River handcuffs zou kunnen hebben in die aflevering.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:06 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Brengt het feitje dat de doctor zijn screwdriver afgeeft ook weer in een ander licht
Ze zei toch iets in de trant van 'I learned from the best' en daarna "You weren't there"? Het lijkt me eerlijk gezegd ook iets te voor de hand liggend als het de Doctor zou zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
River zei ook al dat ze het besturen van de Tardis van "the best" had geleerd, als je die 2 feiten combineert zou je in elk geval kunnen denken dat ze een timelord doodt, of dat de Doctor is is natuurlijk niet helemaal zeker maar aangezien er maar 1 timelord is..
Aan de andere kant, de doctor regenereert, dus is ie niet dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is de finale op 26 juni, maar het is ook al 26 juni in de serie (de klok sloeg precies middernacht aan het einde). En aflevering 7 vindt een tijdje verderop in de toekomst plaats..I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet een hele prestatiequote:
Twee redheads door elkaar halen, het is hem vergeven.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:08 schreef Brahimov het volgende:
Dit was weer vintage Doctor Who
Oh, en voor Breuls:
Hij wordt bijgestaan door Amy Pond, gespeeld door Karen Gillian. < Gillan dus
Youtube ftw. Includes Norton getting exterminated.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:37 schreef Witchfynder het volgende:
Argh, gister Karen bij Graham Norton en ik heb het gemist!
Thank yooouuu!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Youtube ftw. Includes Norton getting exterminated.
Is natuurlijk niet alles enzovoort.
Ze nemen dat gezeur over die promo wel lekker op de hak. Karen lijkt trouwens ook wel aardig goed op de hoogte van haar fysieke USP.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Youtube ftw. Includes Norton getting exterminated.
Is natuurlijk niet alles enzovoort.
Kissogramquote:
Kroatie, dacht ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef SiGNe het volgende:
heerlijk verhaal weer, was het trouwens echt in venetië opgenomen? zag er goed uit in elk geval.
Komende aflevering lijkt me ook erg tof trouwens .
ach ja, ze praten Engels en komen aan in een blauwe politiebox.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Witchfynder het volgende:
Hoewel ik het nooit in mijn hoofd zal halen te klagen over Karen in een kort rokje, vond ik het onnodig onrealistisch dat de Venetianen het prima vonden dat er een vrouw met zo goed als ontblote benen rond huppelde. Het zou wel een extra dimensie geven aan de serie als ze ook aan zulke dingen zouden denken.
Torrents zijn de way to go dan!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:20 schreef trovey het volgende:
Ik kan het niet zien, heb analoge tv
en om nou veel meer te gaan betalen bij Ziggo alleen daarvoor
, rest van het digitale pakket interesseert me niet zo voor die prijs.
Voor de Venetianen praten ze gewoon Italiaans hoor; de Tardis heeft daar een handige automatische vertaalgizmo voor.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
ach ja, ze praten Engels en komen aan in een blauwe politiebox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |