quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je, dat gaat vast lukken
(ik ben er helemaal hyper van)
[..]
okee, you're excused
*Steekt vinger er in.quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken.
Ik ga zo weg alvast, kan ik nog even taart halen als toetjequote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
Veel plezier alvast straks/vanavond Tombo
Ik ben aan het koken.
Dat snap ik ja! Maar dan kun je de 15e niet mee!quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer over die vakantie, ik wil morgen wel graag.
Oh, en ik had al honger!quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken voor de maispannekoekjes met spinazievulling voor het avondeten![]()
Had ik al verteld dat nu ik dus meer thuis ben dan Mr. DML dat ik al drie maanden elke dag kook?![]()
Dat gaat 'm nog tegenvallen als we weer evenveel werken en hij ook aan de slag moet
*Rekent*quote:Op maandag 26 april 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo weg alvast, kan ik nog even taart halen als toetje![]()
[..]
Dat snap ik ja! Maar dan kun je de 15e niet mee!
Ik heb gecarameliseerde witlof, krieltjes en een slavink.quote:Op maandag 26 april 2010 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wa maakte gij dan, lieve Dirkh?
Ohhquote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken voor de maispannekoekjes met spinazievulling voor het avondeten![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het koken/heb jij gekookt/gegeten/weggegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stokbroodjes gezond (en wat andere stokbroodjes met beleg) en salade erbijJe zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary Poppinsquote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier was het trouwens pizza (ja zo'n diepvriesding), met na een yoghurt/aardbei geval uit de blender
.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een dochter? Wist ik dat
? Zo ja, waarom doe ik dan z verbaasd
?
Is een gekookt stokbroodje gezond dan nog wel lekker? Lijkt me zo slap en laf.quote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n dochter wel warm gekooktZelf lekker stokbrood gegeten.
Ja, en niet zo'n klein beetje ook. Maar dat komt ook door haar karakter.quote:Op maandag 26 april 2010 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Marga Bult toch nog steeds een mooie vrouw
Het was een mozzerella/pestodingquote:
hahaha, ja een reporter zei al dat het een echte diva was.quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
En die gast uit Zwitserland... gay in het kwadraat... die heeft wel oren naar een piemel
Die was het preciesquote:Op maandag 26 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
DML, die maiskoekjes met spinazie, is dat zoiets als dit http://www.smulweb.nl/136(...)-met-spinazievulling of heb je een eigen recept.
Amerikaas nekst tap maddel, gevolgd door prodjekt ketwalluk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef JJH het volgende:
Is er hedenavond nog wat nuttigs/spannends/leuks op televisie?
Ik vind spinazie zo lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die was het precies![]()
![]()
Ik probeer elke week een paar nieuwe recepten met groenten in het kader van gezond eten zonder dat je denkt buh aardappelen en groente
quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die was het precies![]()
![]()
Ik probeer elke week een paar nieuwe recepten met groenten in het kader van gezond eten zonder dat je denkt buh aardappelen en groente
Ziet er goed uit, ga die eens onthouden.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die was het precies![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n klein beetje ook. Maar dat komt ook door haar karakter.
Zeg dat wel jaquote:Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, waar krijg je tegenwoordig geen kanker van...
quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Kwipselende vissies
http://yfrog.us/jurolz
/FF
tsss, hoepel? Daar lachen ze om. Deze lopen over een koord, rijden op een brommer in de Wall of death, en een van de vrouwtjes werkt in een striptent.quote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er nog best een hoopMooi zeg!
Springen ze ook door een hoepeltje Greysfishstyle?
Dat is allang achterhaald en bovendien ik eet weinig groenten vaker dan 1x in de week eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind spinazie zo lekker. Verse dan wel
. ALleen nu zei mijn moeder laatst dat je dat eigenlijk niet te vaak in de week moet eten omdat er veel nitraat (?) in zit en je daar kanker van krijgt
![]()
.
Maar ja, waar krijg je tegenwoordig geen kanker van...
quote:Op maandag 26 april 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amerikaas nekst tap maddel, gevolgd door prodjekt ketwalluk.
Ik weet het niet, hoeveel was de plus score?quote:
Helleuuuuh. Ik zag dat jij ook hollandsche pot hadquote:
Niet bijzonder veel volgens mij, maar wel een "zo wat ben jij leuk +12 score" telt dat ook?quote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoeveel was de plus score?
Yep, lekker witlof.quote:Op maandag 26 april 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Helleuuuuh. Ik zag dat jij ook hollandsche pot had
Nou, ik heb ze bij de AH gekocht!quote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, lekker witlof.
Zweedse balletjes, die haal je toch bij de Ikea?
quote:
Nietes!quote:
IKEA balletjes!quote:
Nee, Pisces heeft een stokbroodje gezond gekookt, dat is niet Hollands... dat is eh... van Marsquote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IKEA balletjes!Met rode saus!
![]()
Wat zijn wel allemaal heerlijk kneuterig hollands aan het koken geweest.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel volgens mij, maar wel een "zo wat ben jij leuk +12 score" telt dat ook?
quote:Op maandag 26 april 2010 19:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, zo ook niet. Mijn telraampje moet gekalibreerd worden.
quote:
quote:
Ik moest aan hem denken toen ik bestelde.quote:Op maandag 26 april 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Binnen een paar seconden komt Ll zich melden. Wedden?
quote:Op maandag 26 april 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee een +4 voor de visualisatie bij kalibreren.
Die duim bleek gebroken en uit de kom en verrekt, allemaal tegelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
Waar is die RotterdammerT dan? En hoe was het afgelopen met de zijne en haar duim?
Nou... ik zou op z'n minst mijn mobieltje mee nemen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die duim bleek gebroken en uit de kom en verrekt, allemaal tegelijk.Dus Die Van Hem wordt vandaag of morgen geopereerd. Kan zijn afwezigheid hier verklaren. Toch wel een redelijk aceptabel excuus.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
Jullie kijken allemaal zeker naar GTST nu.
Ik wilde het voor mezelf houden. (trekt Toffifee naar zich toe)quote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat krijgen we nou, een bak Toffifee? Vertel je dat tegenwoordig niet meer aan ons?
Never!quote:Op maandag 26 april 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
Jullie kijken allemaal zeker naar GTST nu.
Hij is God niet!quote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die duim bleek gebroken en uit de kom en verrekt, allemaal tegelijk.Dus Die Van Hem wordt vandaag of morgen geopereerd. Kan zijn afwezigheid hier verklaren. Toch wel een redelijk aceptabel excuus.
*propt 4 toffifees in haar mond*quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde het voor mezelf houden. (trekt Toffifee naar zich toe)
quote:
Oh, jullie werken samen, Pisces plaatst iets op Twitter, ik lees en reageer en intussen is de bak Toffifees leeg.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, jullie werken samen, Pisces plaatst iets op Twitter, ik lees en reageer en intussen is de bak Toffifees leeg.
Jij hebt er niet veel mee gewonnen, tenzij jullie Toffifeeswappen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja soms moet je even krachten bundelen.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt er niet veel mee gewonnen, tenzij jullie Toffifeeswappen.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een score van +12 binnen gehaald.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, jullie werken samen, Pisces plaatst iets op Twitter, ik lees en reageer en intussen is de bak Toffifees leeg.
quote:
Heb je die met die grote (enge!) ogen gezien? Ze was Chucky, nu is ze Ariël de zeemeermin.quote:Op maandag 26 april 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, er zitten weer pareltjes tussen nu met de nieuwe kapsels
quote:Op maandag 26 april 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je die met die grote (enge!) ogen gezien? Ze was Chucky, nu is ze Ariël de zeemeermin.![]()
De rest vind ik allemaal best geslaagd tot nu toe.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd, Fo heeft een crisis. Ja hoor, je zelfbeeld is onlosmakelijk verbonden met je haarlengte.
Een van die negerinnen bedoel je? Het is wel erg kort maar haar hoofd kan het hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik als enige niet gezien, want m'n internet knalde er net uit dus was even aan het prutsen.
Ben benieuwd
Eentje heeft heel kort blond haar gekregen, geverfd, naam ben ik weer kwijt... vond het geen gezicht
quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een van die negerinnen bedoel je? Het is wel erg kort maar haar hoofd kan het hebben.
Ik kijk altijd met één oog en mis niks!quote:Op maandag 26 april 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ík weet het al niet meerHeb zo gehaast met 1 oog gekeken, even wachten tot de reclame voorbij is.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met één oog en mis niks!
Wat zal ik dan een laag zelfbeeld hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd, Fo heeft een crisis. Ja hoor, je zelfbeeld is onlosmakelijk verbonden met je haarlengte.
Dat zijn hashtags.quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk hoe zat het nou met die #woorden op Twittert, is dat gewoon een accent aanbrengen?
quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zal ik dan een laag zelfbeeld hebben.
[..]
Dat zijn hashtags.
Nee, dat is als je wil dan mensen bepaalde woorden vinden op twitter, dan hoeven ze daar alleen maar op te klikken en zie je alle tweets met #(woord)quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk hoe zat het nou met die #woorden op Twittert, is dat gewoon een accent aanbrengen?
Maar waarom zou ik nav jouw kutwijf dan alle andere kutwijven willen zien?quote:Op maandag 26 april 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat is als je wil dan mensen bepaalde woorden vinden op twitter, dan hoeven ze daar alleen maar op te klikken en zie je alle tweets met #(woord)
Heel handig
Als je er niet op klikt, dan zie je dat nietquote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik nav jouw kutwijf dan alle andere kutwijven willen zien?
Ja he?quote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gets die grote-ogen is idd een beetje freaky, voor zover ze dat nog niet was
Jij houdt van op de grond slapen he Dirk?quote:Op maandag 26 april 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je er niet op klikt, dan zie je dat niet
Mijn kutwijfOh... wat zou ik daar een leuke opmerking over kunnen maken, maar ze leest mee.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je er niet op klikt, dan zie je dat niet
quote:
Welnee, gewoon buiten.quote:Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij houdt van op de grond slapen he Dirk?
Da's mooi. Want dat zie ik in je nabije toekomst gebeuren.quote:
Ik was even weg, welke blonde?quote:
quote:
Greys is prijzen uit aan het delen. En niet aan mij.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi. Want dat zie ik in je nabije toekomst gebeuren.
quote:
Nou ja zeg! Wat voor prijs zou het zijn?quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys is prijzen uit aan het delen. En niet aan mij.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ze kon me al voordat we gingen samenwonen, er is wel een hoop veranderd, maar dat niet.
Ah, die! Ik vind die coupe haar niet slecht staan eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh nu weet ik het weer, dat is dat irritante straatbrullertje, London ja. Nee, en zeker blond nee.
[WIN!] Ugly Betty, Samantha Who en Brothers and Sisters!quote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wat voor prijs zou het zijn?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, die! Ik vind die coupe haar niet slecht staan eigenlijk.
Nou Calista Flockhart wil ik wel hebben, dus nu wil ik ook.quote:Op maandag 26 april 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[WIN!] Ugly Betty, Samantha Who en Brothers and Sisters!
Nu ben je vast net zo jaloers als ik he?
Als ik al prijzen heb uitgedeeld?quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou Calista Flockhart wil ik wel hebben, dus nu wil ik ook.
Kan ik nog meedoen?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan ik nog meedoen?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat over kutwijven en je dacht meteen aan mij?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga voortaan in een blauwe overal lopen en klomp'n aan
Tsja je bent nog crew toch?quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan ik nog meedoen?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je die dvdbox Paddo niet cadeau doen, en dan samen zo kwallatietijm invullen?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik visualiseer je nu altijd alleen nog maar in een Speedo met korte pijpjes. Dus, dat gaat niet werken.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ze vind haar stom omdat ik Ally McBeal iets te leuk vond.
Ja, dat gaat voor zeker werken.quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan doe je haar een 2e dvdbox cadeau; ditmaal GTST met Jan Kooyman, opgelost slotje
quote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ze vind haar stom omdat ik Ally McBeal iets te leuk vond.
Nou hè. Erik?quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Eeeerik nou!?Met z'n drietjes roddelen is veel leukerder!
Cat22 gewoon ff op ignore zet, kan ook. Kan jij gewoon anderen verbeteren en heb ik er geen last van.quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*zet grammar nazi progje op 'ignore' *
quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat22 gewoon ff op ignore zet, kan ook. Kan jij gewoon anderen verbeteren en heb ik er geen last van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Volgens mij is het boerderij.quote:Op maandag 26 april 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik laat straks een bulldozer over m'n boerderie gaan, klote FV
quote:
Nee hoor, Vissie gebruikt slang.quote:
Die van mij doet het prima. Wat inderdaad doet vermoeden dat de rest van de wereld er trubbels mee heeft.quote:Op maandag 26 april 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik laat straks een bulldozer over m'n boerderie gaan, klote FV
Maar het is Piscesquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij doet het prima. Wat inderdaad doet vermoeden dat de rest van de wereld er trubbels mee heeft.
Ik haat het zo he, het corrigeren maar ook dat ik zulke fouten maak. Niet dat ik niet weet wanneer een dt moet gebruiken, maar het niet automagisch altijd goed doe. Als je dan toch een fout maakt en iemand corrigeert je dan, dan baal ik daar van.quote:Op maandag 26 april 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij corrigeren ze niet meer hoor, zou een dagtaak zijn
quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
maar ja, ik tik soms sneller dan mijn oude hersenen aankunnen.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd veel te hysterisch, zodra ik op 'invoeren' klik denk ik, oke... dat was niet de bedoeling
quote:Op maandag 26 april 2010 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weergeraakt op het Spaanse liedje
Ik hoop zo dat het wint
Rustig, nee dat ben ik niet. Ja ik kan rustig zijn, maar ben wel een druktemaker hoor, maar weet wel bij wie en wanneer ik dat kan zijn, kan ook heel rustig luisteren.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]Grappig, ik zie jou juist helemaal niet als hysterisch. Heb ook geen flauw idee hoe ik je moet voorstellen, maar zeker niet als hysterisch. Eerder intelligent, berekenend en rustig.
Ik hou het daar dan maar gewoon op tot het tegendeel bewezen is.
Nee.quote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zeg dat tegen Cat.
Cat, lees je mee?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik haat het zo he, het corrigeren maar ook dat ik zulke fouten maak. Niet dat ik niet weet wanneer een dt moet gebruiken, maar het niet automagisch altijd goed doe. Als je dan toch een fout maakt en iemand corrigeert je dan, dan baal ik daar van.
Ik mag die fouten gewoon niet maken, maar ja, ik tik soms sneller dan mijn oude hersenen aankunnen.
Cat, het is Slèèèng!quote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zeg dat tegen Cat.
Cat, lees je mee?
quote:
Oh echt Greys, 10 keer drukker dan ik.quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk wie is er nou drukker op zo'n ESF-dag, jij of Greys, of kletsen jullie beide veel?
Dat wééééét ik!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh echt Greys, 10 keer drukker dan ik.
Dat geloof ik best.quote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat jij irl gewoon heel rustig bent, nee toch?
Ja, dat is kut. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre, maar soms kan het zoiets echt verkeerd uitpakken.quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
En berekenend, ja op internet iets te vaak m'n hoofd gestoten
quote:Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.![]()
Dirk is volgens mij iemand die rustig achterover zit, alles en iedereen observeert en daarna met één welgemikte opmerking de hele discussie een andere kant uitzwiept.
quote:
Nee, je vroeg naar zaterdag. Daar was Greys duidelijk in haar rol, en ik moest daar een keer rondlopen om het de volgende keer net zo te kunnen doen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat jij irl gewoon heel rustig bent, nee toch?
Moet je aan Greys, Tombo, Ll en Ingetje vragen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Cat jij bent irl toch ook wel een prater toch?
Pffff, zeg dat. En dan moet je Tombo er ook nog eens bijhebben!quote:Op maandag 26 april 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Cat jij bent irl toch ook wel een prater toch?
Soms ben jij best cryptisch.quote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je vroeg naar zaterdag. Daar was Greys duidelijk in haar rol, en ik moest daar een keer rondlopen om het de volgende keer net zo te kunnen doen.
Dat is gewenningquote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je vroeg naar zaterdag. Daar was Greys duidelijk in haar rol, en ik moest daar een keer rondlopen om het de volgende keer net zo te kunnen doen.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Pffff, zeg dat. En dan moet je Tombo er ook nog eens bijhebben!
Oh ja, maar ik bedoelde eigenlijk puur op die dag dat jullie samen waren, niet wie er qua ESF daar veel heeft gedaan of gesproken, maar gewoon of je lekker meebept. Radiostijllllll, jeweets.quote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was vooral Tombo hoor. Jij was precies goed.
Oke, we zetten een 'ja' neer.quote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je aan Greys, Tombo, Ll en Ingetje vragen.
En aan JJ
H
natuurlijk.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was vooral Tombo hoor. Jij was precies goed.
Niet. Ik moet gewoon een keer meemaken hoe iets wordt aangepakt en de volgende keer doe ik het gewoon net zo.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Pffff, zeg dat. En dan moet je Tombo er ook nog eens bijhebben!
Guilty until proven innocent?quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kun je nagaan hoe die zonder laptop is.
Uitstralen dat het positief bedoeld is dus lachen werkt ook prima.quote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet. Ik moet gewoon een keer meemaken hoe iets wordt aangepakt en de volgende keer doe ik het gewoon net zo.
Greys was zaterdag brutaal en stapte gewoon naar iedereen om even wat dingen te regelen, Greys heeft ook het uiterlijk waardoor anderen dat accepteren, gewoon een open blik. Dat scheelt ook.
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet. Ik moet gewoon een keer meemaken hoe iets wordt aangepakt en de volgende keer doe ik het gewoon net zo.
Greys was zaterdag brutaal en stapte gewoon naar iedereen om even wat dingen te regelen, Greys heeft ook het uiterlijk waardoor anderen dat accepteren, gewoon een open blik. Dat scheelt ook.
De juiste vrouw op de juiste (PR) plek.quote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik was zaterdag voor mijn doen nog hartstikke rustig
quote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Agree!quote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
De juiste vrouw op de juiste (PR) plek.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
De juiste vrouw op de juiste (PR) plek.
Mja, dat zal je aan een ander moeten vragen. Ik vind wel dat Greys spontaan is en veel praat (op een positieve manier) en zie mezelf niet zo.quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik bedoelde eigenlijk puur op die dag dat jullie samen waren, niet wie er qua ESF daar veel heeft gedaan of gesproken, maar gewoon of je lekker meebept. Radiostijllllll, jeweets.
We zullen het de 15e zienquote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, dat zal je aan een ander moeten vragen. Ik vind wel dat Greys spontaan is en veel praat (op een positieve manier) en zie mezelf niet zo.
Ik maar mijn woorden in bovenstaande post heroverwegen, nog een keer nalezen, opnieuw formuleren, krijg je verdomme zo'n post tussendoor.quote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Inderdaad! Leuk om dan nog meer gezichten achter usernames te zien.quote:
Dat heb je volgens mij vaker gehad he, als je weloverwogen en sociaal wil doen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik maar mijn woorden in bovenstaande post heroverwegen, nog een keer nalezen, opnieuw formuleren, krijg je verdomme zo'n post tussendoor.
Hier aan te vragenquote:Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij vaker gehad he, als je weloverwogen en sociaal wil doen.![]()
Volgende keer even een slotje op het topic laten zetten.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Leuk om dan nog meer gezichten achter usernames te zien.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet stiekem deze SC naar K&W slepen hè?
Ik ga rechten aanvragen voor ESFquote:Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij vaker gehad he, als je weloverwogen en sociaal wil doen.![]()
Volgende keer even een slotje op het topic laten zetten.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond jou niet opvallend stil ofzo hoor Dirkh!
Ook niet opvallend hyper, maar gewoon gezellig
Het zal dan leuk zijn als zij ook de rechten had om het topic dan weer ergens terug te plaatsen vanuit het keldertje.quote:
What goes into the kelder, stays in the kelder.quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zal dan leuk zijn als zij ook de rechten had om het topic dan weer ergens terug te plaatsen vanuit het keldertje.
Woeoeoeoeoe! Watch out Greys en Erik!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoeoe! Watch out Greys en Erik Cat22!
Er zijn grenzenquote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zal dan leuk zijn als zij ook de rechten had om het topic dan weer ergens terug te plaatsen vanuit het keldertje.
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, we weten alleen nog niet waar die van jou liggen.
Mod powerrrrrr!quote:
You go Dirk!quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En WAT ga jij daar aan DOEN?
Ik ga nu een A om rechten vragen.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Er wordt NIET met ESF topics gesleept!
*sleeptouw opzoekt.quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En WAT ga jij daar aan DOEN?
Ik ga nu een A om rechten vragen.
Ja ik was zonder computer. Maar wat een debiele wijven zijn het zeg. De een is lelijk, de ander gewoon kut, de volgende een jankerd, die er naast een miss universe wannabe...quote:Op maandag 26 april 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Erik! Kijk je Tap Maddels!?
Vandaag de make-over, jankende meiden FTW!![]()
Het is een lekker stelletje bij elkaar he.quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik was zonder computer. Maar wat een debiele wijven zijn het zeg. De een is lelijk, de ander gewoon kut, de volgende een jankerd, die er naast een miss universe wannabe...
.
Ook hoe Tyra ze zelf beschrijft, iemand die permanent vast zit in een windtunnel
! Iemand die op een alien lijkt en daardoor bijzonder is
!
Je bent bang he? Nou, terecht.quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een lekker stelletje bij elkaar he.![]()
Ik denk dat Greys je nu nodig heeft. Dirk heeft plannen......
quote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga met pijn in m'n hart de boel verlaten, dichtvallende luiken![]()
Trusten voor straks allemaal![]()
Laat me nu niet bibberen want dan laat ik mijn popcorn vallen.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Als jullie zelf de troep maar weer opruimen ook, want daar heb ik ff geen puf meer voor.
Weltrusten Piscesquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga met pijn in m'n hart de boel verlaten, dichtvallende luiken![]()
Trusten voor straks allemaal![]()
Jij weet wél iets van katten.quote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, dat is hetzelfde als je een kat een dode muis geeft, hij tikt er ff tegen aan en dan is het niet leuk meer.
Dat doet ze dan goedquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, dat is hetzelfde als je een kat een dode muis geeft, hij tikt er ff tegen aan en dan is het niet leuk meer.
Gewoon saaiquote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je aan het doen Dirk? Is het interessant of gewoon saai?
Uitdelen of ontvangen?quote:
Dan ben jij hem nu.quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben alleen van het aftikken. [ afbeelding ]
Lullig he?quote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
Oh ok, dan doe maar wat je wil.quote:
Ja, doe eens gek.quote:
Trust!quote:
Jij bent allang blij dat die blauwe weg is he?quote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Droom maar over ons, word je lekker rustig wakker van.
Weet niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 26 april 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er, alleen niet veel om te zeggen, en de kans bestaat dat ik zo ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |