quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je, dat gaat vast lukken
(ik ben er helemaal hyper van)
[..]
okee, you're excused
*Steekt vinger er in.quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken.
Ik ga zo weg alvast, kan ik nog even taart halen als toetjequote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
Veel plezier alvast straks/vanavond Tombo
Ik ben aan het koken.
Dat snap ik ja! Maar dan kun je de 15e niet mee!quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer over die vakantie, ik wil morgen wel graag.
Oh, en ik had al honger!quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken voor de maispannekoekjes met spinazievulling voor het avondeten![]()
Had ik al verteld dat nu ik dus meer thuis ben dan Mr. DML dat ik al drie maanden elke dag kook?![]()
Dat gaat 'm nog tegenvallen als we weer evenveel werken en hij ook aan de slag moet
*Rekent*quote:Op maandag 26 april 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo weg alvast, kan ik nog even taart halen als toetje![]()
[..]
Dat snap ik ja! Maar dan kun je de 15e niet mee!
Ik heb gecarameliseerde witlof, krieltjes en een slavink.quote:Op maandag 26 april 2010 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wa maakte gij dan, lieve Dirkh?
Ohhquote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken voor de maispannekoekjes met spinazievulling voor het avondeten![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het koken/heb jij gekookt/gegeten/weggegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stokbroodjes gezond (en wat andere stokbroodjes met beleg) en salade erbijJe zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary Poppinsquote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier was het trouwens pizza (ja zo'n diepvriesding), met na een yoghurt/aardbei geval uit de blender
.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een dochter? Wist ik dat
? Zo ja, waarom doe ik dan z verbaasd
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |