quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je, dat gaat vast lukken
(ik ben er helemaal hyper van)
[..]
okee, you're excused
*Steekt vinger er in.quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken.
Ik ga zo weg alvast, kan ik nog even taart halen als toetjequote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
Veel plezier alvast straks/vanavond Tombo
Ik ben aan het koken.
Dat snap ik ja! Maar dan kun je de 15e niet mee!quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer over die vakantie, ik wil morgen wel graag.
Oh, en ik had al honger!quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken voor de maispannekoekjes met spinazievulling voor het avondeten![]()
Had ik al verteld dat nu ik dus meer thuis ben dan Mr. DML dat ik al drie maanden elke dag kook?![]()
Dat gaat 'm nog tegenvallen als we weer evenveel werken en hij ook aan de slag moet
*Rekent*quote:Op maandag 26 april 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo weg alvast, kan ik nog even taart halen als toetje![]()
[..]
Dat snap ik ja! Maar dan kun je de 15e niet mee!
Ik heb gecarameliseerde witlof, krieltjes en een slavink.quote:Op maandag 26 april 2010 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wa maakte gij dan, lieve Dirkh?
Ohhquote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben beslag aan het maken voor de maispannekoekjes met spinazievulling voor het avondeten![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het koken/heb jij gekookt/gegeten/weggegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stokbroodjes gezond (en wat andere stokbroodjes met beleg) en salade erbijJe zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary Poppinsquote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei dat je aan het koken was. Dus ik zie je met potten en pannen in de weer, dwarrelend door alle keukenkastjes en Mary Poppins liedjes zingend.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier was het trouwens pizza (ja zo'n diepvriesding), met na een yoghurt/aardbei geval uit de blender
.
quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een dochter? Wist ik dat
? Zo ja, waarom doe ik dan z verbaasd
?
Is een gekookt stokbroodje gezond dan nog wel lekker? Lijkt me zo slap en laf.quote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n dochter wel warm gekooktZelf lekker stokbrood gegeten.
Ja, en niet zo'n klein beetje ook. Maar dat komt ook door haar karakter.quote:Op maandag 26 april 2010 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Marga Bult toch nog steeds een mooie vrouw
Het was een mozzerella/pestodingquote:
hahaha, ja een reporter zei al dat het een echte diva was.quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
En die gast uit Zwitserland... gay in het kwadraat... die heeft wel oren naar een piemel
Die was het preciesquote:Op maandag 26 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
DML, die maiskoekjes met spinazie, is dat zoiets als dit http://www.smulweb.nl/136(...)-met-spinazievulling of heb je een eigen recept.
Amerikaas nekst tap maddel, gevolgd door prodjekt ketwalluk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef JJH het volgende:
Is er hedenavond nog wat nuttigs/spannends/leuks op televisie?
Ik vind spinazie zo lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die was het precies![]()
![]()
Ik probeer elke week een paar nieuwe recepten met groenten in het kader van gezond eten zonder dat je denkt buh aardappelen en groente
quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die was het precies![]()
![]()
Ik probeer elke week een paar nieuwe recepten met groenten in het kader van gezond eten zonder dat je denkt buh aardappelen en groente
Ziet er goed uit, ga die eens onthouden.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die was het precies![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n klein beetje ook. Maar dat komt ook door haar karakter.
Zeg dat wel jaquote:Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, waar krijg je tegenwoordig geen kanker van...
quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Kwipselende vissies
http://yfrog.us/jurolz
/FF
tsss, hoepel? Daar lachen ze om. Deze lopen over een koord, rijden op een brommer in de Wall of death, en een van de vrouwtjes werkt in een striptent.quote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er nog best een hoopMooi zeg!
Springen ze ook door een hoepeltje Greysfishstyle?
Dat is allang achterhaald en bovendien ik eet weinig groenten vaker dan 1x in de week eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind spinazie zo lekker. Verse dan wel
. ALleen nu zei mijn moeder laatst dat je dat eigenlijk niet te vaak in de week moet eten omdat er veel nitraat (?) in zit en je daar kanker van krijgt
![]()
.
Maar ja, waar krijg je tegenwoordig geen kanker van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |