quote:Sumera Pussycat - Mississippi
integendeel, als er een nummer is waarmee ze zich kan bewijzen dan is dit het wel. Het is nog niet zo eenvoudig te zingen hoorquote:Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je moet wel een hele erge hekel aan Sumera hebben...
Als ze dat tot een goed einde brengt gaat ze direkt van de laatste plaats af..quote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Moeilijk nummer, maar ik zou het haar wel willen horen zingen.
Within Temptation?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:37 schreef ranja het volgende:Lastig om wat voor Sumera te bedenken. Het lijkt wel of hebben alle Nederlandse zangeressen die ik kan bedenken een relatief lage stem.
Petra Berger ken ik alleen van naam, maar ik wil Sumera echt geen Ice Queen horen zingenquote:
Nadieh!! Yeah, zij is GOED!!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:29 schreef ranja het volgende:
Een nummer van Sharon zou misschien wel kunnen
Misschien dat een nummer van Nadieh (Windforce 11?) ook wel bij Sumera past, maar of ze daar hoog mee scoort aangezien weinig dat kennen...
Ice Queen? Nee, maar wel een van die vele prachtige ballads die WT hebben geschreven.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Petra Berger ken ik alleen van naam, maar ik wil Sumera echt geen Ice Queen horen zingenZe moet niet zo'n stempel krijgen.
Kloptquote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef FP128 het volgende:
@iBenny: Met zo een avatar en reactie moet je het wel komisch bedoelen
Ik wil wel, maar kan echt niks bedenkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Nou kom op mensen, vul nog even in voor de show begint
George Baker (Hans Bouwens)quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ik denk leidjes van Ilse deLange, Marco Borsato en die Uno paloma blanca-gast (kom ff neit op zijn naam)
Blof,quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ik denk leidjes van Ilse deLange, Marco Borsato en die Uno paloma blanca-gast (kom ff neit op zijn naam)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Jaap, Liefs uit Londen gaat doen
die had ik niet bedacht, maar wel een hele mooie keuzequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Jaap, Liefs uit Londen gaat doen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:19 schreef Marlalala het volgende:
...
Dony: Peter de Koning - Altijd lente
...
was tweede keuzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |