Ja, zo kan een vrouw ook een nummer van een zanger coveren natuurlijk, andere toonsoort en klaar. Ik lette meer op de sfeer van het nummer en of die past bij de sfeer van de stem. Of het nummer dan goed tot z'n recht komt als het door die-en-die wordt gezongen. Of andersom, hoe je het ook wilt zien.
Gaia van Valensia is trouwens al een keer gezongen door Melanie. Filmpje niet meer te vinden helaas. Sumera zei trouwens in de update dat ze een 'mooi liedje' had gekregen. Hmzz...
Kijk, ik hoop altijd dat ze goede NL artiesten coveren, ook die al wat in de vergetelheid zijn geraakt (of heel veel moois hebben gemaakt terwijl het gros alleen de (lullige) hit kent). Niet alleen Anouk, Ilse, Kane en bla (hoe goed zij ook zijn). Geen nummers die al tig keer gecoverd zijn op allerhande feestje dus.
Terug bij Sumera, mooi liedje, eh, geen Mother how are you today van Maywood mag ik hopen (zal gelijk worden afgedaan als zeiknummer, al is het best heel mooi, ik twijfelde om die op te geven).
Leuk zou ook zijn om een nummer te pakken van Sharon Kips, Dorine Bijl of Rachel.
Zouden ze dat doen?