Vreselijk jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind je kind een dierennaam geven ook zo vreemd.
Als Beer, Mees, Merel. Gat-ver-damme.
Tijger combineert toch juist leuk met Wolf?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vreselijk ja![]()
Pippa, verschrikkelijk. Ik blijf dan denken aan Pipo de clown.
Die rock&roll namen waren vast uit dat leuke namen boek van een fotograaf. Daar staan nog veel meer hele aparte,soms leuke namen tussen zoals idd Elvis,Dali,Tijger,Zon,Rover
Ik dacht zelf meer aan Arend,hoewel Tijger voor een meisje dan ook wel weer erg goed pastquote:Op zondag 2 mei 2010 12:18 schreef cattie het volgende:
[..]
Tijger combineert toch juist leuk met Wolf?
Gezien de boeken van de Duitse herder ''Wolf'', heb ik hierbij DE perfecte naam gevonden voor een broertje van mijn zoonquote:Op zondag 2 mei 2010 12:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Rover is wel leuk, al neigt dat ook naar een Duitse Herder.
LOL Ik las je vorige post en toen dacht ik: Wolf en Arend, dat is mooi bij elkaarquote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan Arend,hoewel Tijger voor een meisje dan ook wel weer erg goed past
Afschuwelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Twinkly het volgende:
[..]
LOL Ik las je vorige post en toen dacht ik: Wolf en Arend, dat is mooi bij elkaarIk ken een (leuk
) jongetje dat Arend heet, vandaar dat ik eraan dacht.
Ja, ik ook echt! Maar ik vind het echt not done in combinatie met Wolf... dan is het wel heel erg alsof je je honden roeptquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, ik ook echt! Maar ik vind het echt not done in combinatie met Wolf... dan is het wel heel erg alsof je je honden roeptEn onze hond heeft dan een normalere naam dan de kinderen
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Poppejans het volgende:
En onze hond heeft dan een normalere naam dan de kinderen
Ik vind Lola en Lizzy ook erg leukquote:Op zondag 2 mei 2010 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind namen als Nina en Lola erg leuk. Ivan had Nina kunnen heten als hij een meisje was geweest. (Maar ook daar was mijn lief het vast niet mee eens geweest.)
Ik geloof dat de dochter van Wendy van Dijk Lizzy heet. Dat vind ik ook een leuke naam. Ivan en Lizzy.
Herder!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gezien de boeken van de Duitse herder ''Wolf'', heb ik hierbij DE perfecte naam gevonden voor een broertje van mijn zoon![]()
Tiger Lilly! dat is tof.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan Arend,hoewel Tijger voor een meisje dan ook wel weer erg goed past
Vind ik niet klinken eigenlijk, Wolf & Lola.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind Lola en Lizzy ook erg leuk(mijn man vindt Lizzy niks en Lola een goedkope naam)
Die Mega Mindy actrice heeft een zoon en dochter Wolf&Lola
Z'n zusje heet vast : Shaquetta Shanandaquote:
Hey heb jij de nieuwe al, ik nog nietquote:
Waar heb je die in hemelsnaam vandaan? Uit de Efteling? Nee, zelfs de gebroeders Grimm hadden niet zoveel fantasie...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef Basboussa het volgende:
Kom toch weer wat pareltjes tegen:
Hallah Lujah
Wenderella
Trendee
Celestial Starr
Godlove
Heavenly Melanie
Merry Ann (hehehe)
Mormon Beauty
Justa Cowgirl
Davenport Shore
Christmas Holiday