Inderdaad, Mijn vriendin is nu 6 weken zwanger, en een leuke jongensnaam hebben we al, maar die meisjesnamen.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Als in Vauf.
Ik vind het net zo'n nieuw vogelsoort in Blijdorp.
Maar 'k ben sowiezo niet van dat soort namen hoor.
waarom zijn jongensnamen veel makkelijker dan meisjesnamen.
Aaah hij hoort niet zo uitgesproken te worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Als in Vauf.
Ik vind het net zo'n nieuw vogelsoort in Blijdorp.
Maar 'k ben sowiezo niet van dat soort namen hoor.
waarom zijn jongensnamen veel makkelijker dan meisjesnamen.
Roepnaam is alleen Silver? Ik vind hem erg leuk (dat Star dan weer helemaal niet)quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef Saffier het volgende:
Hier net op de zaak: een meisje geboren met de naam Silver Star. Ik stond even
Precies daarbij is het ook een naam die raarquote:Op donderdag 29 april 2010 10:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Vind ik ook niet mooi.
Lijkt nog steeds op een diersoort.
Ik vind 'm een beetje tuttig.
Isabella is ook tuttig maar stoer tuttig vind ik.
Ninthe is trouwens ook wel een leuke naam.
Of Senne!
Ik heb daar niets mee, vaak van die 'klinkt wel leuk bij elkaar namen'.quote:
Roepnaam hoop ik alleen Silver, maar ik weet het niet. Ik zie het al voor me, ga je solliciteren; 'Hoi ik ben Silver Star' :Squote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Roepnaam is alleen Silver? Ik vind hem erg leuk (dat Star dan weer helemaal niet)
Silver of Zilver voor een meisje![]()
![]()
![]()
Maar Wolf en Zilver is dan wel weer een beetje te erg apart
Manlief: "Dat klinkt als een auto, de Toyota Senya ofzo".quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:44 schreef SacreCoeur het volgende:
En ik las in de 'OOK!' de naam Senya onwijs leuke naam.
En dan Jansen. Of Dijkstra.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Roepnaam hoop ik alleen Silver, maar ik weet het niet. Ik zie het al voor me, ga je solliciteren; 'Hoi ik ben Silver Star' :S
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoop maar dat Pippa later nooit in Scandinavië komt...
[ afbeelding ]
Net als Kia vind ik ook een leuke naam.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:18 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Manlief: "Dat klinkt als een auto, de Toyota Senya ofzo".
Die namen vind ik nu echt in de categorie "leuk voor je hond" vallen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:44 schreef SacreCoeur het volgende:
BAH! Pippa.
Las laatst ook in de KEK mama of ouders van nu?
Weet ik niet meer, stoere rock 'n roll namen.
Die waren wel leuk..
Als Elvis & Bowie.
Dat vind ik juist heel leuk! Merel voor een meisje, bijvoorbeeld. Ik denk echter niet dat ik m'n lief er warm voor zou kunnen krijgen.quote:Ik vind je kind een dierennaam geven ook zo vreemd.
Als Beer, Mees, Merel. Gat-ver-damme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |