hihih B u b en Pandaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Phoe, mazzel gehad ja![]()
Alhoewel, jouw man had ook zo een aparte naam toch?
Jullie waren wel een enig setje geweest dan![]()
Mijn ouders waren ook hele erge hippies maar gelukkig niet wat namen betreft
Enig ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo ken ik een Dami.
Maar je spreekt het gewoon Demi uit.
Vader heet Davy en moeder heet Michelle, enig he
Whehe, ja, ik heb m onthouden, kun je nagaanquote:
De moeder vertelde het me zo trots, ik hoop echt dat ik mijn gezicht voldoende in de plooi gehouden hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Enig ja.
Nee ik kan er echt niets mee, "creatieve" manieren van een naam spellen.
En vaak zijn de ouders dan ook nog semi-verbaasd en ietwat geirriteerd dat ze altijd verkeerd aangesproken worden op bijv. het cb of bij de dokter of wat dan ook.
lawl ja, op kdv een meisje spreek je uit als Emielie & op de psz een Eemielie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja beide namen kunnen maar op 1 manier. Dat mensen er verschillende dingen van maken is weer wat anders maar ik zie echt niet hoe je van Emily iets anders kunt maken dan wat er staat.
Overigens vind ik Aimee uitspreken als Amy belachelijk. Schrijf dan gewoon Amy.
Net als Emi schrijven. Dat klinkt alsof je Emo wilde maar dan vrolijker.
Of Bemby, lekker fonetischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
Of Bamby! (want het is kennelijk heel interessant om in elke naam een Y te proppen die er niet hoort)
oooow, ik wilde nog eens een kleuterverhaal schrijven. Ineens heb je het!quote:
Aavaa klinkt raar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou Ava spreek je Engels of NL uit.
Ik zou in NL gewoon Aavaa zeggen, of je kind Eva noemen als je Eva wil uitspreken, das wel zo duidelijk toch?
Oh myquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zo zou ik heten als mijn moeder haar zin had gekregen van mijn vader.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is mijn zoon Dyn. Dat spreek je uit als Daan.![]()
Ik ken een paar Ava's en dat zijn allemaal gewone Aavaas hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Aavaa klinkt raar.
Ja de Y is helemaal in want in het meisjenamen boekje staat ook Ysabelle, echt ielgh.
Net als een X wat dan Xandra maakt ofzo is ook niet echt mijn ding.
ja! Slogiesquote:
Haha, dan zijn Yudit en Marlyn meer voor de hand liggendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is mijn zoon Dyn. Dat spreek je uit als Daan.![]()
Marlayne dan hè Grijs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef Grijs het volgende:
[..]
Haha, dan zijn Yudit en Marlyn meer voor de hand liggend.
Maar Grijs haar dochter heet met een -ie- toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Marlayne dan hè Grijs.Net als die mevroi van het Barbiejournaal die ooit meedeed aan het songfestival en toen voor de artistikisiteit heur naam van Marleen naar Marlayne toverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |