Aan deze kant van de rivier hoor je het niet zo vaak op die manier hoor. Wij zeggen gewoon Aimeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Aaimee
alsof je aai zegt dus zeg maar ipv emmee
hahah nu maar hopen dat ie niet voor altijd mini blijftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Aan deze kant van de rivier hoor je het niet zo vaak op die manier hoor. Wij zeggen gewoon Aimee![]()
Op het kdv zit een jongentje dat heet: Cooper
mijn man vroeg of zijn achternaam 'Test' is
Ik 1quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt minstens 10 honden die Cooper heten
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Ciscostar het volgende:
Op mijn werk had ik een tijdje Vito op de groep. Toen ik vroeg hoe ze erop waren gekomen antwoorde moeder: omdat hij verwekt is in een Vito.
Haha!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-in-een-lellike-mercedes-geneukt dus...
maar goed dat t geen fiat panda was dan. Of een Lada.
Ik vind 'm persoonlijk niet zo.. maar dat komt meer door de beelden die ik gelijk voor me zie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:38 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ze dachten dus orgineel te zijn.. Maar ik had pieke hier al eens voorbij zien komen.
Wat vinden jullie trouwens van Esmee?
arm kind...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 'm persoonlijk niet zo.. maar dat komt meer door de beelden die ik gelijk voor me zie.
Hier in de buurt woont trouwens ook een aimee maar dat spreek je gewoon uit als 'eemie'.
Ik vind zelf eigenlijk Emi veel leuker staan.
Las in de flair toch iets raars.
Was een vrouw en die had aan haar zus beloofd dat als ze op facebook 1 miljoen vrienden zou krijgen ze haar zoontje Megatron zou noemen, van Transformers.. nou de 1 miljoen vrienden krijgen was dus gelukt.
Ik ken wel een meisje dat Panda heet dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-in-een-lellike-mercedes-geneukt dus...
maar goed dat t geen fiat panda was dan. Of een Lada.
Maar Eemie is ook niet de goede uitspraak. Althans als je de franse uitspraak van de naam neemt. Die ik ook het mooist vind trouwens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier in de buurt woont trouwens ook een aimee maar dat spreek je gewoon uit als 'eemie'.
Ik vind zelf eigenlijk Emi veel leuker staan.
Zo zou ik heten als mijn moeder haar zin had gekregen van mijn vader.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken wel een meisje dat Panda heet dus
Lux, hoe spreken ze dat uit?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:43 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar Eemie is ook niet de goede uitspraak. Althans als je de franse uitspraak van de naam neemt. Die ik ook het mooist vind trouwens.
Een vriendje van mij heeft net een dochter gekregen met de naam L u x. Vind het best mooi, gek genoeg.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zo zou ik heten als mijn moeder haar zin had gekregen van mijn vader.
Ja écht.. dat vond ze een goed idee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik ken ook een meisje dat Bambi heet.
Maar die is Koreaans.
Niet dat dat een excuus is maar goed
Mja beide namen kunnen maar op 1 manier. Dat mensen er verschillende dingen van maken is weer wat anders maar ik zie echt niet hoe je van Emily iets anders kunt maken dan wat er staat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Net als met Fauve dus, dat wordt ook op 10 verschillende manieren uitgesproken.
Of Emilie/Emily, kan je ook alle kanten mee op.
Phoe, mazzel gehad jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja écht.. dat vond ze een goed idee.
Gelukkig was mijn vader niet zo'n hippie en heet ik nu Ester
Zo ken ik een Dami.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja beide namen kunnen maar op 1 manier. Dat mensen er verschillende dingen van maken is weer wat anders maar ik zie echt niet hoe je van Emily iets anders kunt maken dan wat er staat.
Overigens vind ik Aimee uitspreken als Amy belachelijk. Schrijf dan gewoon Amy.
Net als Emi schrijven. Dat klinkt alsof je Emo wilde maar dan vrolijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |