Het zijn 2 losse namen trouwens, maar ik kan geen dubbele spatie doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Basboussa het volgende:
Klinkt als Canape (met streepje, ik ben mijn streepjes kwijt)
heule biezondere naam... Ik vraag me dan af waar het vandaan komt.... Misschien is het wel de Anna naam in Uighurs ofzo... Weetikveul!
Nee, dan blijft het een mysterie.... Ik kan er echt niets van maken...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het zijn 2 losse namen trouwens, maar ik kan geen dubbele spatie doen.
De ouders zijn Fries ten top, maar het klinkt niet Fries. Het klinkt gewoon helemaal niet
Holy Cow!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Laatst babytje hier in de buurt geboren.
Jaquardior Elijah.
Dan klinkt het nóg vreemderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Holy Cow!
Kunnen ze dat ook heel snel tien keer achter elkaar uitspreken?
Back in THE days een bekende afterparty discotheek in Tilburg. Waar de snuivende, XTC gevulde ghb'ers hun teveel aan energie en tekort aan slaap wegdansten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Van de week Zino (j spreek uit Zienjoe)
OMG... Jaquardior, wilden ze hun kind Jaguar Dior noemen en wisten ze niet hoe je Jaguar schrijft?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Jaquardior Elijah.
Het is eh, in ieder geval heeeeel origineelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Jaquardior Elijah.
quote:Uw zoekbewerking - Jaquardior - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
ahwquote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is eh, in ieder geval heeeeel origineel
[..]![]()
De eerste Jaquardior in google, wordt ie straks als alles geindexeerd is. Bijzonder
![]()
![]()
Nee, ik heb wel een Jaguar en draag Dior, maar om m'n kind er nou naar te vernoemen?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw
krijg je straks weer mensen die een account gaan aanmaken hier en gaan pm'en enzo of je soms wat had
pieke zo heet een meisje op kinderdagverblijf bij een vriendin van mij. Zij is vernoemd naar haar opa's piet en kees --> pieke dusquote:Op maandag 26 april 2010 17:32 schreef Leandra het volgende:
Oh... helemaal vergeten te posten![]()
Even uit het hoofd: weinig bijzonders in het NRC afgelopen zaterdag maar wel een Pieke als meisjesnaam....
Ze dachten dus orgineel te zijn.. Maar ik had pieke hier al eens voorbij zien komen.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Pieke is hier in Limburg een echte jongens naam
Niks mis mee. Ik vind Esmee leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:38 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ze dachten dus orgineel te zijn.. Maar ik had pieke hier al eens voorbij zien komen.
Wat vinden jullie trouwens van Esmee?
Aaimeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef oh-oh het volgende:Hoe spreek je Aimée dan op zijn Hollands uit?
K heb em iets te vaak voorbij horen komen in die versie jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:Oh echt?
Zeggen mensen dat echt???
Das wel heel erg
hahahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt gruwelijk.
Hier is t trouwens sowieso best een kampnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |