quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)host_is_viessss.html
Telefoon met internet mattie!quote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef msnk het volgende:
Ik moet echt 's een keertje een goede laptop gaan kopen zodat ik kan FOK!ken wanneer ik niet achter mijn PC zit
Nou, TVP en doei.
Ja, want Fok!ken is echt serieuze tijdsbesteding.quote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef msnk het volgende:
Ik moet echt 's een keertje een goede laptop gaan kopen zodat ik kan FOK!ken wanneer ik niet achter mijn PC zit
Nou, TVP en doei.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef Bortecinem het volgende:
http://pic100.picturetrai(...)947650/386281341.jpg
Hier
Gatverdammequote:Op maandag 26 april 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
http://digg.com/television/Gameshow_Pedophilequote:Op maandag 26 april 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Er staat ook veel interessante zooi op hoor, maar dan lurk ik gewoonquote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, want Fok!ken is echt serieuze tijdsbesteding.![]()
Nu ben ik echt wegquote:
Is ze een gezellige dikke moeke?quote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Te laat. Mijn moeder is ze al aan het opeten.
Ik bak wel nieuwe voor je.quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Sjonge, door al die faalgebruikers zonder gebruikersicoon kan ik jullie niet meer uit elkaar houden.
Mooi, ik heb flinke honger. Niet in faalgebruikers trouwens, maar browniesquote:
"Ja maar dat is Paul"quote:Op maandag 26 april 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onze Paul kan er ook wat van:
http://www.metacafe.com/w(...)reepy_dutch_tv_host/
9 maanden oude babyquote:Op maandag 26 april 2010 17:24 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-rotterdam.html
maar dit is nog veel ranziger
Dat krijg je erbij als je context niet vermeldt.quote:Op maandag 26 april 2010 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is dus een comedysketch over pedofilie of zo.
Dit gaat over tentamenstof van woensdag en staat blijkbaar al 10 weken op Blackboard, maar ik lees het vandaag pas. Wat bedoelen ze nu, ben ik voor niets gegaan?quote:"De inhoud van de werkgroep vormt geen zelfstandig onderdeel van de verplichte tentamenstof. Het werkboek als zodanig maakt dan ook geen deel uit van de tentamenstof."
Gewoon als bezigheidstherapie.quote:Op maandag 26 april 2010 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit gaat over tentamenstof van woensdag en staat blijkbaar al 10 weken op Blackboard, maar ik lees het vandaag pas. Wat bedoelen ze nu, ben ik voor niets gegaan?
Duh, maar dat hoeft toch niet perse met rechten, maargoed ihvk heeft al antwoord gegevenquote:
Ja, is zeker te doenquote:Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon als bezigheidstherapie.
Denk je dat 1E jaars rechten te combineren is met een andere studie?
Ik wil misschien volgend jaar rechten erbij doen.
Volgens mij rol je daar eerder gewoon in en heb je niet een specifieke studie ervoor. Vaak zijn de echte vastgoedmagnaten ook geen academici, maar jongens met gezond verstandquote:Op maandag 26 april 2010 18:03 schreef Ayca het volgende:
Heb je eigenlijk iets wat met vastgoed te maken heeft op het WO? Dat is namelijk wel iets wat me leuk lijkt
Hmm je hebt een vastgoedkunde master op de RUG..
Ik las het. WTFquote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-doden-peuter.html
Mensen
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iedereen zou basiscursus rechten moeten doen eigenlijk, gewoon algemene opvoeding![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-doden-peuter.html
Mensen
![]()
Ja, het gemis werd te groot...quote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat fijn dat je op bezoek komt bij dit topic, genus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Wat is het? Ik zie het niet.quote:Op maandag 26 april 2010 19:13 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Borte
gemaakt door Rotterdammert Ous![]()
Tsss.quote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was dit plaatje:
[ afbeelding ]
En dan als onderschrift: Limburg, zelfs de NS vindt dat het niet bij NL hoort o.i.d.
Deze doet het ook nietquote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was dit plaatje:
[ afbeelding ]
En dan als onderschrift: Limburg, zelfs de NS vindt dat het niet bij NL hoort o.i.d.
Echt een vies boek.quote:Op maandag 26 april 2010 21:58 schreef Rookert het volgende:
Heb net Komt Een Vrouw Bij De Dokter gezien, wat is dat slecht voor je humeur zeg
Neequote:
Ja. De ""film"" is pulp en de """"roman"""" is lectuur.quote:
Ik weet het niet, een oezbeekse vrouw had het gemaakt, er zat vlees en volgens mij wortel ofzo in, het was een beetje zoetigquote:
Iewh, zoete yemek.quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet het niet, een oezbeekse vrouw had het gemaakt, er zat vlees en volgens mij wortel ofzo in, het was een beetje zoetig
Het gaat over een stervende vrouw met kinderen en dat raakt mensen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. De ""film"" is pulp en de """"roman"""" is lectuur.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. De ""film"" is pulp en de """"roman"""" is lectuur.
Jammerquote:Op maandag 26 april 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee![]()
Was uiteindelijk wel geraakt door de film op het einde, maar daarvoor zat vooral heul veul seks
In 1080p HD![]()
Ik dacht al dat je 'mensen' wou zeggenquote:Op maandag 26 april 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks tegen Oezbekistan jonge. Zijn ook Turken.
Hehe.quote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je 'mensen' wou zeggen![]()
Maar Turken is net goed
Nouja, jammer..quote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik heb de film nog niet gezien en het boek ook nog niet gelezen
quote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar Turken is net goed
Klopt. Jammer wel, dat het sensatiegehalte zo bedroevend hoog moet zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat over een stervende vrouw met kinderen en dat raakt mensen.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar Turken is net goed
waarschijnlijk speelt "ka-ching" een beetje mee.quote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Jammer wel, dat het sensatiegehalte zo bedroevend hoog moet zijn.
Klein beetjequote:
Dat krijg je als de regisseur bekend is geworden met een rol in GTSTquote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Jammer wel, dat het sensatiegehalte zo bedroevend hoog moet zijn.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat krijg je als de regisseur bekend is geworden met een rol in GTST
quote:Op maandag 26 april 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
waarschijnlijk speelt "ka-ching" een beetje mee.
Wij hebben tijdens Nederlands vorig jaar zeker 10 films gezienquote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nouja, jammer..![]()
Ach, het is een van de weinige Nederlandstalige niet-kinderfilms die ik ooit af heb gezien, dus dat zegt wat
Leuk onderwerp voor de wachtkamerquote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
Download hem maar ja, dvd/blu-ray is net uit, dus goede kwaliteit![]()
Kan je meepraten in de wachtkamer van de huisarts enzo
Kwaliteitsfilms van Nederlandse bodem.quote:Op maandag 26 april 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hebben tijdens Nederlands vorig jaar zeker 10 films gezienpassievrucht, zwartboek, turks fruit, soldaat van oranje enz.. enz..
Nederlandse films.quote:Op maandag 26 april 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hebben tijdens Nederlands vorig jaar zeker 10 films gezienpassievrucht, zwartboek, turks fruit, soldaat van oranje enz.. enz..
Ja, ik doe hem wel weer terug, ik voel me toch kutquote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça, je hebt het me zeker kwalijk genomen dat ik zo lang weg ben geweest. Daarom sta ik niet meer in je sig, hè.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik doe hem wel weer terug, ik voel me toch kut
En dan vind jij het jammer dat er zoveel seks in zit? Carice van Houten heb je met die films al 2x in vol ornaat gezienquote:Op maandag 26 april 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, ik ga dit niet inkoppenquote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Waarom voel je je kut?
Kusje erop.
Ik zag hem ook.quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, ik ga dit niet inkoppen![]()
Jezus, ik haat mezelf door deze te zien
Het komt door die Nederlandse filmsquote:Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zag hem ook.
en ja ik haat mezelf ook.
Wie zegt dat ik dat jammer vind?quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan vind jij het jammer dat er zoveel seks in zit? Carice van Houten heb je met die films al 2x in vol ornaat gezien
Nja geen zin om dat hier uit te leggenquote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Waarom voel je je kut?
Kusje erop.
Oké.quote:
quote:
ik bedoel dus: op de partij die jij wilquote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik nog nietik in de politiek?
denk het niet
Damage controlquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik bedoel dus: op de partij die jij wil
Gewoon heel veelquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"" tot de macht van "
", is dat net zoiets als "
" tot de macht van het oneindige?
Dus? Misschien zie ik haar als rolmodel voor veel Turken.quote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK stemt alleen maar op dinges omdat ze Turks is! Racist!
Ohquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik bedoel dus: op de partij die jij wil
Wil ie weer rollen met zijn turken hoorquote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus? Misschien zie ik haar als rolmodel voor veel Turken.
Rechts , je weet ik praat niet met rechtse mensen hè!quote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohweet ik dus nog niet, ik heb tientallen testjes gedaan maar ben er nog niet uit
jaja partijprogramma lezen enzo
maar lui
Maar meestal is het midden, soms wat naar rechts en soms naar links
Hmm, wie was nou die ene Turkse (ex) politicus die door alle turken hier gehaat werd?quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus? Misschien zie ik haar als rolmodel voor veel Turken.
En... Trots op Nederland natuurlijk!quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
Ayça is niet links, niet rechts, maar recht door zee
Volgens mij bedoel je Ebru Umar maar dat is een columnist en geen politicus.quote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, wie was nou die ene Turkse (ex) politicus die door alle turken hier gehaat werd?
Een pittige dame die af en toe eens lekker gek wil doen!quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En... Trots op Nederland natuurlijk!
Oh, my bad.quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Ebru Umar maar dat is een columnist en geen politicus.
Doe mij maar Hadjar Benmiloud, die heeft tenminste nog humorquote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Ebru Umar maar dat is een columnist en geen politicus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Rechts , je weet ik praat niet met rechtse mensen hè!
Grapjuhh
Ik moet ook vaak om haar lachen ja.quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe mij maar Hadjar Benmiloud, die heeft tenminste nog humor
quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef Ayca het volgende:
Ik ben prettig gestoord ja
Zie je dat terug in je korte, vlotte, maar toch pittige kapsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zeggen dat je als de wiedeweerga je leerboeken in duikt!quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef Julis het volgende:
Stemmen in mijn hooofd. Stemmen in mijn hooofd.
tvp.
Scheikunde!quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef Julis het volgende:
Stemmen in mijn hooofd. Stemmen in mijn hooofd.
tvp.
Mannen moedigen elkaar alleen maar aan om bier te drinken, niet om te leren.quote:Op maandag 26 april 2010 22:49 schreef IHVK het volgende:
Damn jullie zijn wel goed in het wegjagen van Julis.
Waarom doen jullie dat nooit bij mij.
Waarom doe je dat nooit dan?quote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen moedigen elkaar alleen maar aan om bier te drinken, niet om te leren.
Ze is leuk, ja. Ex-collega van me.quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe mij maar Hadjar Benmiloud, die heeft tenminste nog humor
Ja? Tofquote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze is leuk, ja. Ex-collega van me.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
Ongelovige Marokkanen/Turken/Perzen
Interessant.
Doe maar stoer, met je BN'er-contacten.quote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze is leuk, ja. Ex-collega van me.
Het MOrtuarium?quote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Een klasgenoot van mij heeft Michael Jackson ontmoet, in het MO.
Ik was op een afstand <1 m van Balkende.quote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
JanPeter heeft naar mij gezwaaidzo die zit
Je omhelsde hem, knuffelallochtoon zijnde?quote:Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was op een afstand <1 m van Balkende.
Mag ik vragen waarom? wat deed je daar?quote:Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was op een afstand <1 m van Balkende.
Is Hadjar BN'er dan.quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar stoer, met je BN'er-contacten.
Elke woensdag columniste in de Metro en die wordt wel door minstens 100.000 mensen gelezen, dus ik denk van welquote:
Hij kwam naar een of andere vereniging en ik was daar ook. Was een heel klein gebouw.quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? wat deed je daar?
Ah okequote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij kwam naar een of andere vereniging en ik was daar ook. Was een heel klein gebouw.
Zo zo een hele redactie zit achter jouw posts. Verklaart wel veel.quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederland is een klein land, BN'ers (ik bijvoorbeeld - red.) lopen hier gewoon over straat.
Daarom zijn ze ook altijd van uitermate hoge kwaliteit.quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo zo een hele redactie zit achter jouw posts. Verklaart wel veel.
Elke woensdag? Niet meer dinsdag om de twee weken? Wist ik niet. Leuk.quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Elke woensdag columniste in de Metro en die wordt wel door minstens 100.000 mensen gelezen, dus ik denk van wel
Vandaar die ninja-edits!quote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook altijd van uitermate hoge kwaliteit.
Elke woensdag, ik vind haar met afstand de leukste columniste van de Metro, maar de rest is dan ook kut.quote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Elke woensdag? Niet meer dinsdag om de twee weken? Wist ik niet. Leuk.
Maar oké. BN'er dus.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook altijd van uitermate hoge kwaliteit.
We hebben alleen die kranten op school liggenquote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
Het NHD_!
NRC![]()
Nu ook zonder hoofdredacteur
Ik hoop niet dat ze ineens een grote koerswijziging inzetten ofzo.quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
Het NHD_!
NRC![]()
Nu ook zonder hoofdredacteur
Hersenspoelingquote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
We hebben alleen die kranten op school liggen
Zal wel meevallen, hoofdredacteur kon het geloof ik niet hebben dat de mensen met het geld het geluid van de krant gingen bepalen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze ineens een grote koerswijziging inzetten ofzo.
En die hoofdredacteur is nu weg.quote:Op maandag 26 april 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hoofdredacteur kon het geloof ik niet hebben dat de mensen met het geld het geluid van de krant gingen bepalen.
Ja, maar ze schuiven de hoofdredacteur van de NRC Next naar voren, dus het loopt wel losquote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
En die hoofdredacteur is nu weg.
Dus ik weet het niet hoe dat verder loopt.
quote:
Ik weet hoe dat voelt.quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederland is een klein land, BN'ers (ik bijvoorbeeld - red.) lopen hier gewoon over straat.
Ging niet door, desbetreffende restaurant had de reservering van mijn school niet doorgekregen.quote:
De teringquote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ging niet door, desbetreffende restaurant had de reservering van mijn school niet doorgekregen.
quote:
quote:
Een beetje, maar het doet pijn, dus liever niet.quote:
Vinden mensen je al aardiger?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Een beetje, maar het doet pijn, dus liever niet.![]()
Goooosh serieus, nog nooit gebeurd dat ik een week lang bijna geen woord heb gezegd.
Filosoferen met jezelf over het levenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
Naast m'n familie en beste vriendin heb ik niet veel mensen gezien de afgelopen week.
Ik had ook meelezers maar volgens mij zijn ze afgehaakt. Het is toch saaiquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef Ayca het volgende:
Mensen die met je meekijkenja ik weet dat je dit leest
Doe maar populair.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had ook meelezers maar volgens mij zijn ze afgehaakt. Het is toch saai
Doe maar populair !quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, de universiteit heeft niet echt motiverend gewerkt. Van de drie uur die ik er ben gewest heb ik anderhalf uur college gevolgd en anderhalf uur buiten in de zon gezeten. Maar ja, chillen is een essentieel onderdeel van het leven, dat is althans mijn levensfilosofie.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Misschien heb ik al die tijd wel in mijn eentje gezeten. Weet jij het.
KAPJE VAN HET BROOD? De korst heet zoiets.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
Lunch![]()
2 geroosterde boterhammen met kaas, rode pesto, tomaat en knoflooksaus, daarna 2 boterhammen met knakworst, toen een klein kapje van het brood met pindakaas en nu het andere uiteinde met chocoladepasta![]()
Ik had sinds 9 uur niet meer gegeten
Onderweg naar het land van de piramides haal ik nog even een authentieke Italiaanse pizza in Rome. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef Rookert het volgende:
Wik zit met zijn hoofd al in de wolken van morgen
Serieus of wishful thinking?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onderweg naar het land van de piramides haal ik nog even een authentieke Italiaanse pizza in Rome. Ik kijk er nu al naar uit.
Nee, de korst is de rand die ook bij gewoon een normale boterham zit, bij het kapje zit het aan 1 kant zeg maar helemaalquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
KAPJE VAN HET BROOD? De korst heet zoiets.![]()
Maar mennn ik krijg honger van jou.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, de korst is de rand die ook bij gewoon een normale boterham zit, bij het kapje zit het aan 1 kant zeg maar helemaalMaar iedereen noemt dat anders denk ik
En dat hoor ik wel vaker
Whatever makes you sleep at night dearquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja dat noem ik ook gewoon korst. Dat andere noem ik korstJE.
Slapen doe ik toch wel hoor Rook. Don't worry.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whatever makes you sleep at night dear
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:41 schreef Ayca het volgende:
Wees blij dat je naar school kankindertjes in Afrika die mogen pas
en
Ik raad je Chatroulette aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
Naast m'n familie en beste vriendin heb ik niet veel mensen gezien de afgelopen week.
Wahahahah!! Ze typt niks maar kijkt elke half uur minstens één keer op Fok!quote:
En na het vakantie kom je met je mooie cijfers thuisquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:26 schreef Ayca het volgende:
Ik hoef niet te lerenhet is al bijna vakantie namelijk
![]()
![]()
quote:
Een flippo titto? Is dat Turks?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Squirrel.D het volgende:
Ik dacht laat ik maar een flippo titto ofzo maken.
Hoe jullie het ook mogen noemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |