Ik kan me niet in het geloof vinden, alle dingen die ik normaal vind verbieden ze... ben gewoon in Nederland geboren en getogen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:18 schreef BrandX het volgende:
Kan je ook aangeven wat jou heeft doen besluiten niet (meer) te geloven?
Ik ga er overigens gemakshalve van uit dat je, zoals de meeste Turken enz. Islamitisch bent opgevoed?
Wat vinden je ouders/familie daarvan? Ik begrijp dat dat doorgaans veel problemen geeft?quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
[..]
Ik kan me niet in het geloof vinden, alle dingen die ik normaal vind verbieden ze... ben gewoon in Nederland geboren en getogen.
Woon inmiddels alleen, bij mijn ouders doe ik me als een moslim voor... als ze het zouden weten willen ze nooit maar dan nooit meer in contact komen. Mijn liefde voor mijn ouders wil ik juist NIET verliezenquote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat vinden je ouders/familie daarvan? Ik begrijp dat dat doorgaans veel problemen geeft?
(sorry als ik te veel vraag, maar vind dit interessant)
quote:
True.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
[..]
Woon inmiddels alleen, bij mijn ouders doe ik me als een moslim voor... als ze het zouden weten willen ze nooit maar dan nooit meer in contact komen. Mijn liefde voor mijn ouders wil ik juist NIET verliezen
Jupp. Zit in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 26 april 2010 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
geldt dit voor jou ook, o.us? Jij bent toch Marokkaans?
quote:
zwaar wel!quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
[..]
Woon inmiddels alleen, bij mijn ouders doe ik me als een moslim voor... als ze het zouden weten willen ze nooit maar dan nooit meer in contact komen. Mijn liefde voor mijn ouders wil ik juist NIET verliezen
Wat voor liefde van je ouders is dat als ze jouw keuzes niet respecteren?quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
[..]
Daar moet je het bij mijnquote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
zwaar wel!![]()
Ik hoop dat het blijft werken voor je (en jou ook o.us). Niet omdat ik tegen het Islamitisch geloof ben, maar wel omdat ik vind dat iedereen vrij is om te kiezen wat hij of zij wel of niet geloofd, zolang de keuze maar geen nadelige consequenties heeft voor anderen.
Want de paar "" roepers hier, ik ken zat Islamieten die gewoon prima mensen zijn, niets mis mee, en al dat radicale (wat in weze is waar jullie tegen ageren) ook afwijzen
quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Daar moet je het bij mijnniet in zoeken. Het gaat er hierbij om dat ik het goed vind dat iemand zijn eigen weg / visie volgt en dat hoeft niet alleen, zoals in dit geval, op religisues vlak te zijn.
Nee, geen turk.quote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
Dus o.us en AryaMehr zijn ook ongelovige Turken?
Maar geloof je dan niet meer, of geloof je alleen niet in de leer?quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
[..]
Ik kan me niet in het geloof vinden, alle dingen die ik normaal vind verbieden ze... ben gewoon in Nederland geboren en getogen.
Hoe ga je dit regelen bij het tegenkomen van aan partner en in een later stadium huwelijk?quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
[..]
Deze regeltjes zijn voor de familie en dergelijke wel van doorslaggevend belang, daar zit het probleem.quote:Op maandag 26 april 2010 21:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Maar geloof je dan niet meer, of geloof je alleen niet in de leer?
God bestaat (in ieder geval in mijn hoofd) wel. Ik geloof alleen niet in de (door mensen opgestelde en geschreven) regeltjes.
Het is natuurlijk handig als je zelf ook je topic door leestquote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
Dus o.us en AryaMehr zijn ook ongelovige Turken?
Doe eens normaal man. Iedereen moet zelf weten wat hij denkt en vindt, ongeacht afkomstquote:Op maandag 26 april 2010 21:37 schreef Triggershot het volgende:
Ongelovige lui van bovengenoemd komaf zijn de etniciteit onwaardig.
Weinig om trots op te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |