abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80729279
Verdere uitleg lijkt mij overbodig, swerelds beste voetballer ter wereld wordt niet meer geselecteerd. Het doet pijn aan mijn hart, een speler die boven het rijtje Cruijf, Messie en de Rolando's staat, het is een schande van onze oranje staat dat hij met zijn staat van diensten geen plekje krijgt bij onze oranje leeuwen. Het is een schande! Ik herhaal, het is een schande!

Tevens de altijd sympathieke Seedorf zal altijd een deurtje open laten staan voor het geval hij wel weer eens een oranje kans aangeboden krijgt.

http://www.nu.nl/sport/22(...)rassing-seedorf.html
  maandag 26 april 2010 @ 15:22:36 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_80729398
Hij gaat niet mee, dat is een oud interview.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 26 april 2010 @ 15:23:54 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80729441
Seedorf is een zeer goede clubvoetballer.
En daar blijft het bij.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 26 april 2010 @ 15:33:45 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80729744
Wat is er, voetbaltechnisch, dan zo ontzettend goed aan Seedorf, dat hij de beste speler ter wereld is!?
  maandag 26 april 2010 @ 15:34:28 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_80729774
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is er, voetbaltechnisch, dan zo ontzettend goed aan Seedorf, dat hij de beste speler ter wereld is!?
niet zomaar beste speler ter wereld he, maar swerelds beste ter wereld
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  maandag 26 april 2010 @ 15:35:47 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80729818
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef Waaghals het volgende:

[..]

niet zomaar beste speler ter wereld he, maar swereld beste ter wereld
Oh ja, je hebt gelijk, dat is NOG veel beter
pi_80730316
Cocu > Seedorf.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80730618
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef Waaghals het volgende:

[..]

niet zomaar beste speler ter wereld he, maar swerelds beste ter wereld
Precies, Seedorf is de koning der koningen!
pi_80730658
quote:
Hij is een el fenomeno! Daar kun je geen woorden aan vuil maken! Hoewel, jij kan dat als de beste bij Seedorf, maar jij bent dan ook de enige.
  maandag 26 april 2010 @ 16:06:48 #10
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_80730843
quote:
Hij doet praktisch altijd alles goed. Het is ongelooflijk hoe Seedorf de baas is over de bal. Als hij aan de bal is zal een speler nooit dichter dan een halve meter bij Seedorf komen, als dit wel gebeurd doet Seedorf er bijna altijd iets goeds aan. Als je naar Milan zou kijken zou je snappen waarom hij de baas is op het veld.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 26 april 2010 @ 16:10:20 #11
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_80730972
Is hij te arrogant voor de bondscoaches of wat is de reden dat hij zo weinig mocht spelen?
AFC AJAX
  maandag 26 april 2010 @ 16:19:35 #12
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_80731275
De BBC heeft hem al overgenomen
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_80731425
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hij is een el fenomeno! Daar kun je geen woorden aan vuil maken! Hoewel, jij kan dat als de beste bij Seedorf, maar jij bent dan ook de enige.
Was het niet Il Presidente?
  maandag 26 april 2010 @ 16:24:17 #14
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80731466
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef LePoo het volgende:

[..]

Was het niet Il Presidente?
Hij is het allemaal!
pi_80731475
Het probleem is dat hij in Oranje vrijwel nooit lekker speelt of het team beter doet laten spelen.
Oranje en Seedorf is gewoon geen geslaagde combinatie. Topvoetballer of niet!

Verder zag ik dit stukje in het artikel en de haren gingen overeind staan:
quote:
Seedorf benadrukt nog maar eens dat hij nooit bedankt heeft voor het nationale keurkorps. ‘’Dat zal ik nooit doen zolang ik zal kunnen uitkomen voor Oranje.’’
Huichelaar!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_80731588
Wie is Rolando? Is dat een nieuw mega talentje?
  maandag 26 april 2010 @ 17:07:54 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80733050
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:06 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Hij doet praktisch altijd alles goed. Het is ongelooflijk hoe Seedorf de baas is over de bal. Als hij aan de bal is zal een speler nooit dichter dan een halve meter bij Seedorf komen, als dit wel gebeurd doet Seedorf er bijna altijd iets goeds aan. Als je naar Milan zou kijken zou je snappen waarom hij de baas is op het veld.
Hij doet juist zeer zelden alles goed. Is positioneel een idioot, was altijd vrij slordig in de passing (laatste paar keer dat ik hem zag spelen was dat wat beter), en gaat nog steeds veels te vaak voor eigen succes terwijl anderen er veel beter voor staan, en schiet dan regelmatig huizenhoog over. En heel soms vliegen ze er schitterend in.
Is ook onhandig/slordig in de aanname (had vroeger ook de neiging die bal eerst even leuk recht omhoog op te laten stuiteren van zijn voet bij de balaanname, maar ook dat is nu beter), en moet dan vaak corrigeren door zijn dikke reet tussen hem en de aanstormende tegenstander te gooien. Verliest daarbij regelmatig de bal.

Uiteraard speelt hij soms fantastisch, maar hij haalt mij iets te vaak een krappe voldoende of een 'matig', om hem dan te gaan beoordelen op die spaarzame fantastische momenten.
  maandag 26 april 2010 @ 17:48:34 #18
182728 honda1990
pi_80734346
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij doet juist zeer zelden alles goed. Is positioneel een idioot, was altijd vrij slordig in de passing (laatste paar keer dat ik hem zag spelen was dat wat beter), en gaat nog steeds veels te vaak voor eigen succes terwijl anderen er veel beter voor staan, en schiet dan regelmatig huizenhoog over. En heel soms vliegen ze er schitterend in.
Is ook onhandig/slordig in de aanname (had vroeger ook de neiging die bal eerst even leuk recht omhoog op te laten stuiteren van zijn voet bij de balaanname, maar ook dat is nu beter), en moet dan vaak corrigeren door zijn dikke reet tussen hem en de aanstormende tegenstander te gooien. Verliest daarbij regelmatig de bal.

Uiteraard speelt hij soms fantastisch, maar hij haalt mij iets te vaak een krappe voldoende of een 'matig', om hem dan te gaan beoordelen op die spaarzame fantastische momenten.
Wat een geleuter, Seedorf is vaak degene die de boel op z'n plek zet bij Milan. Kijk je überhaupt wel eens naar wedstrijden van bijvoorbeeld Milan? Ik heb in een ander topic wel eens gelezen dat je van mening was dat Afellay een beter schot heeft dan Seedorf. Hoe kom je in godsnaam aan die conclusie? Kijk je wel eens voetbal?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_80734450
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:48 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Wat een geleuter, Seedorf is vaak degene die de boel op z'n plek zet bij Milan. Kijk je überhaupt wel eens naar wedstrijden van bijvoorbeeld Milan? Ik heb in een ander topic wel eens gelezen dat je van mening was dat Afellay een beter schot heeft dan Seedorf. Hoe kom je in godsnaam aan die conclusie? Kijk je wel eens voetbal?
De haat bij Yi-Long over Seedorf neemt de laatste tijd ( of eigenlijk altijd al ) krankzinninge vormen aan.

Yi-Long kijkt niet naar Seedorf. Seedorf heeft vaak genoeg gescoord met een fabuleus afstandsschot.
Seedorf is idd de regelaar bij Milan. De man die de lijnen uitzet en iedereen beter doet voetballen.
Hij tilt het niveau op.

Clarence Seedorf de allergrootste voetballer
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  maandag 26 april 2010 @ 17:54:57 #20
182728 honda1990
pi_80734527
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

De haat bij Yi-Long over Seedorf neemt de laatste tijd ( of eigenlijk altijd al ) krankzinninge vormen aan.

Yi-Long kijkt niet naar Seedorf. Seedorf heeft vaak genoeg gescoord met een fabuleus afstandsschot.
Seedorf is idd de regelaar bij Milan. De man die de lijnen uitzet en iedereen beter doet voetballen.
Hij tilt het niveau op.

Na zijn opmerking in het andere topic kan ik hem sowieso niet meer serieus nemen. Hij vind Bakkal een goede optie om linksback te zetten
pi_80734598
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:54 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Na zijn opmerking in het andere topic kan ik hem sowieso niet meer serieus nemen. Hij vind Bakkal een goede optie om linksback te zetten
Tsja, dan houdt het idd op.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  maandag 26 april 2010 @ 18:06:31 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80734902
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:48 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of jij voetbal kijkt, als je vind dat Seedorf een GOED schot heeft. Hard!? Ja, dat wel. Afellay heeft een technisch veel beter schot. Ook nog zeker niet perfect, maar wel beter dan Seedorf.
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hij tilt het niveau op.

Seedorf heeft idd regelmatig gescoord met een fraai afstandsschot. Als jij 10x per wedstrijd die bal van afstand op de goal trapt, dan wil ie er idd wel eens mooi invliegen. Dat betekent niet dat je een goed schot hebt, maar is gewoon statistisch logisch. Als Sneijder, Fabregas, Van der Vaart, Drenthe, Siem de Jong, Bakkal, Elm, etc etc etc 10x per wedstrijd op de goal schieten van afstand, dan zullen ze er ook regelmatig invliegen. Sterker nog, dat gebeurt al.

Ik heb trouwens geen enkele haat tegen Seedorf. Ik vind hem alleen niet de wereldspeler die sommige mensen willen doen geloven. Verre van zelfs.
  maandag 26 april 2010 @ 19:31:57 #23
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80738131
Het kon al bijna niet anders dat dit een Yi-Long topic zou worden...
pi_80738277
Dit kan alleen maar weer een nutteloze discussie worden.
pi_80739758
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit kan alleen maar weer een nutteloze discussie worden.
Net als over van Persie. Dit gaat em ook niet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')