niet zomaar beste speler ter wereld he, maar swerelds beste ter wereldquote:Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is er, voetbaltechnisch, dan zo ontzettend goed aan Seedorf, dat hij de beste speler ter wereld is!?
Oh ja, je hebt gelijk, dat is NOG veel beterquote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
niet zomaar beste speler ter wereld he, maar swereld beste ter wereld
Precies, Seedorf is de koning der koningen!quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
niet zomaar beste speler ter wereld he, maar swerelds beste ter wereld
Hij is een el fenomeno! Daar kun je geen woorden aan vuil maken! Hoewel, jij kan dat als de beste bij Seedorf, maar jij bent dan ook de enige.quote:Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is er, voetbaltechnisch, dan zo ontzettend goed aan Seedorf, dat hij de beste speler ter wereld is!?
Hij doet praktisch altijd alles goed. Het is ongelooflijk hoe Seedorf de baas is over de bal. Als hij aan de bal is zal een speler nooit dichter dan een halve meter bij Seedorf komen, als dit wel gebeurd doet Seedorf er bijna altijd iets goeds aan. Als je naar Milan zou kijken zou je snappen waarom hij de baas is op het veld.quote:Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
Was het niet Il Presidente?quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hij is een el fenomeno! Daar kun je geen woorden aan vuil maken! Hoewel, jij kan dat als de beste bij Seedorf, maar jij bent dan ook de enige.
Huichelaar!quote:Seedorf benadrukt nog maar eens dat hij nooit bedankt heeft voor het nationale keurkorps. ‘’Dat zal ik nooit doen zolang ik zal kunnen uitkomen voor Oranje.’’
Hij doet juist zeer zelden alles goed. Is positioneel een idioot, was altijd vrij slordig in de passing (laatste paar keer dat ik hem zag spelen was dat wat beter), en gaat nog steeds veels te vaak voor eigen succes terwijl anderen er veel beter voor staan, en schiet dan regelmatig huizenhoog over. En heel soms vliegen ze er schitterend in.quote:Op maandag 26 april 2010 16:06 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hij doet praktisch altijd alles goed. Het is ongelooflijk hoe Seedorf de baas is over de bal. Als hij aan de bal is zal een speler nooit dichter dan een halve meter bij Seedorf komen, als dit wel gebeurd doet Seedorf er bijna altijd iets goeds aan. Als je naar Milan zou kijken zou je snappen waarom hij de baas is op het veld.
Wat een geleuter, Seedorf is vaak degene die de boel op z'n plek zet bij Milan. Kijk je überhaupt wel eens naar wedstrijden van bijvoorbeeld Milan? Ik heb in een ander topic wel eens gelezen dat je van mening was dat Afellay een beter schot heeft dan Seedorf. Hoe kom je in godsnaam aan die conclusie? Kijk je wel eens voetbal?quote:Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij doet juist zeer zelden alles goed. Is positioneel een idioot, was altijd vrij slordig in de passing (laatste paar keer dat ik hem zag spelen was dat wat beter), en gaat nog steeds veels te vaak voor eigen succes terwijl anderen er veel beter voor staan, en schiet dan regelmatig huizenhoog over. En heel soms vliegen ze er schitterend in.
Is ook onhandig/slordig in de aanname (had vroeger ook de neiging die bal eerst even leuk recht omhoog op te laten stuiteren van zijn voet bij de balaanname, maar ook dat is nu beter), en moet dan vaak corrigeren door zijn dikke reet tussen hem en de aanstormende tegenstander te gooien. Verliest daarbij regelmatig de bal.
Uiteraard speelt hij soms fantastisch, maar hij haalt mij iets te vaak een krappe voldoende of een 'matig', om hem dan te gaan beoordelen op die spaarzame fantastische momenten.
De haat bij Yi-Long over Seedorf neemt de laatste tijd ( of eigenlijk altijd al ) krankzinninge vormen aan.quote:Op maandag 26 april 2010 17:48 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wat een geleuter, Seedorf is vaak degene die de boel op z'n plek zet bij Milan. Kijk je überhaupt wel eens naar wedstrijden van bijvoorbeeld Milan? Ik heb in een ander topic wel eens gelezen dat je van mening was dat Afellay een beter schot heeft dan Seedorf. Hoe kom je in godsnaam aan die conclusie? Kijk je wel eens voetbal?
Na zijn opmerking in het andere topic kan ik hem sowieso niet meer serieus nemen. Hij vind Bakkal een goede optie om linksback te zettenquote:Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De haat bij Yi-Long over Seedorf neemt de laatste tijd ( of eigenlijk altijd al ) krankzinninge vormen aan.
Yi-Long kijkt niet naar Seedorf. Seedorf heeft vaak genoeg gescoord met een fabuleus afstandsschot.
Seedorf is idd de regelaar bij Milan. De man die de lijnen uitzet en iedereen beter doet voetballen.
Hij tilt het niveau op.
Clarence Seedorf de allergrootste voetballer
Tsja, dan houdt het idd op.quote:Op maandag 26 april 2010 17:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Na zijn opmerking in het andere topic kan ik hem sowieso niet meer serieus nemen. Hij vind Bakkal een goede optie om linksback te zetten
Ik vraag me af of jij voetbal kijkt, als je vind dat Seedorf een GOED schot heeft. Hard!? Ja, dat wel. Afellay heeft een technisch veel beter schot. Ook nog zeker niet perfect, maar wel beter dan Seedorf.quote:Op maandag 26 april 2010 17:48 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wat een geleuter, Seedorf is vaak degene die de boel op z'n plek zet bij Milan. Kijk je überhaupt wel eens naar wedstrijden van bijvoorbeeld Milan? Ik heb in een ander topic wel eens gelezen dat je van mening was dat Afellay een beter schot heeft dan Seedorf. Hoe kom je in godsnaam aan die conclusie? Kijk je wel eens voetbal?
Seedorf heeft idd regelmatig gescoord met een fraai afstandsschot. Als jij 10x per wedstrijd die bal van afstand op de goal trapt, dan wil ie er idd wel eens mooi invliegen. Dat betekent niet dat je een goed schot hebt, maar is gewoon statistisch logisch. Als Sneijder, Fabregas, Van der Vaart, Drenthe, Siem de Jong, Bakkal, Elm, etc etc etc 10x per wedstrijd op de goal schieten van afstand, dan zullen ze er ook regelmatig invliegen. Sterker nog, dat gebeurt al.quote:Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De haat bij Yi-Long over Seedorf neemt de laatste tijd ( of eigenlijk altijd al ) krankzinninge vormen aan.
Yi-Long kijkt niet naar Seedorf. Seedorf heeft vaak genoeg gescoord met een fabuleus afstandsschot.
Seedorf is idd de regelaar bij Milan. De man die de lijnen uitzet en iedereen beter doet voetballen.
Hij tilt het niveau op.
Clarence Seedorf de allergrootste voetballer
Net als over van Persie. Dit gaat em ook niet worden.quote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit kan alleen maar weer een nutteloze discussie worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |