En eventueel de kern in eigen woorden in het nederlands erbij zetten (vind ik altijd wel een pré als het een lange tekst is).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Plaats ze dan gewoon in het Engels. Ik denk dat de meesten hier wel een aardig woordje Engels kunnen lezen.
Ja, alleen jij moet tegen een geintje kunnen, want jij is klein en wij zijn groot en dat is niet eerlijk!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef mediacurator het volgende:
En dat alleen ik tegen een geintje moet kunnen;
Dat heeft idd de voorkeur, want alleen kopieer- en plakwerk is ook niet ideaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En eventueel de kern in eigen woorden in het nederlands erbij zetten (vind ik altijd wel een pré als het een lange tekst is).
[gecensureerd]quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, alleen jij moet tegen een geintje kunnen, want jij is klein en wij zijn groot en dat is niet eerlijk!
[ afbeelding ]
Je blijft ook maar uitlokken he!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[gecensureerd]
klaarblijkelijk is dat het geval idd!
Helaas worden kloonchecks niet bekend gemaakt als het geen kloon van een gebande is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef Flammie het volgende:
WIJ WILLEN KLOONCHECK
KLOONCHECK
KLOONCHECK!!
Ik mag gewoon niks zeggen hier! dat is het gewoon!quote:
of mag ik dat niet weten?quote:[gecensureerd]
klaarblijkelijk is dat het geval idd!
Of mag ik dat ook niet weten?quote:Ja, alleen jij moet tegen een geintje kunnen, want jij is klein en wij zijn groot en dat is niet eerlijk!
[ afbeelding ]
en mag ik vragen waarom jij dat wil weten of ga je dan huilen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:07 schreef Flammie het volgende:
Is dit bassos? Ik lees hier over censuur enzo
Mediaconsument = bassos = mediacurator ?
omdat je het zelf ook niet weet of is dit heel erg FOUT deze vraag?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef Flammie het volgende:
En die uitleg krijg je niet natuurlijk mediaconsument
Nee gewoon puur en alleen omdat ik het je niet wil zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
omdat je het zelf ook niet weet of is dit heel erg FOUT deze vraag?
oke dan, dank u voor geen antwoord!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee gewoon puur en alleen omdat ik het je niet wil zeggen![]()
![]()
Geen dankquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
oke dan, dank u voor uw antwoord!
Kappen? Ja, bijna. Nog 1 dingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:23 schreef ToT het volgende:
Ja goftedomme zeg, zullen we er nou eindelijk eens mee kappen?
Ik begin ook weer te twijfelen. Damn, wie o wie is het.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kappen? Ja, bijna. Nog 1 ding:
Mediacurator kan mediaconsument echt niet zijn. Ook al heeft mediacurator misschien een *ahum* ietwat aparte gedachtengang en manier van zich verbaal uiten; ik vind mediacurator veel aardiger
!
Schenkstroop scheldt zo vaak, dat is toch niks nieuws of iets om je druk om te makenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef Amos_ het volgende:
familieleden van de 9/11 slachtoffers schandalig behandeld
Een user met een plakkerige naam die een andere user niet zo heel lief vindt, ok. Maar in dit soort bewoordingen?
Belachelijk inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef Amos_ het volgende:
Wetenschappelijke uitleg 9/11, CD 100% bewezen?
Ik kan veel hebben maar een vraag over aan welke kant ik had gestaan in WO2 is ontzettend walgelijk
Dus verwijderd.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef Amos_ het volgende:
Wetenschappelijke uitleg 9/11, CD 100% bewezen?
Ik kan veel hebben maar een vraag over aan welke kant ik had gestaan in WO2 is ontzettend walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |