De AEX gek je weet tochquote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Groen?
D66quote:Op maandag 26 april 2010 17:48 schreef Morthill het volgende:
Druk met spullen pakken voor vakantie nuStraks nog even langs verkiezingsvoorbereiding van D66, dan nog wat strijken en huis beetje fatsoenlijk achterlaten, zodat de kat er weer een puinhoop van kan maken als ik weg ben
quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De AEX gek je weet toch![]()
Beter dan een bijbaantje in elk geval
[..]
D66![]()
Nare partij met die gladjanus brrr![]()
Yesh! En nu?quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef RitseB het volgende:
Heel mijn muziek collectie is voorzien van album covers
Geen idee, nu kan ik alle covers allemaal mooi op mijn ipod bekijkenquote:
Ik heb dat na een week al opgegeven, tegenwoordig is ongeveer 20% per toeval voorzien van een coverquote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Geen idee, nu kan ik alle covers allemaal mooi op mijn ipod bekijken
Itunes kan het bijna automatischquote:Op maandag 26 april 2010 21:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb dat na een week al opgegeven, tegenwoordig is ongeveer 20% per toeval voorzien van een cover
quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
VI gaat weer verder! Kijk je ook Badboy?
Dat weet ik niet meer precies.. Volgens mij Bart en Rickokun en misschien ook Edje toen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:22 schreef Flodder450 het volgende:
zeg aquila,wie zijn de shitty five?
Fout antwoord gast. Het juiste antwoord had moeten zijn:quote:Op maandag 26 april 2010 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies.. Volgens mij Bart en Rickokun en misschien ook Edje toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Het is zeer zeker weten het modemquote:Op maandag 26 april 2010 20:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel alles goed aangesloten? Dacht namelijk ook dat we hier een brakke modem van Ziggo hadden maar het lag aan de aansluiting van de coax kabel in dat kastje aan de muurBinnenste koperdraadje was tekort...
quote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef CraniuM het volgende:
Pff, nog even wachten op 2 en 23 mei voor
http://groovegarden.nu/
quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef koei het volgende:
En ik heb weer eens tegen de pitcher aan geslagen
Paars 3quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
PvdA blijft VVD nog maar net voor
De VVD opmars is niet meer te stuiten
Goed filmpjequote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)3/grijp_jij_in_.html
So dit hebben ze wel mooi gemaakt! Hopelijk helpt het ook
Dan stem ik nog liever op de PVDA.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan stem ik nog liever op de PVDA.
VVD is zo'n elitaire kakkerspartij. Rutte is nog gevaarlijker dan Wilders. Hij heeft zich nooit over de islam uitgesproken namelijk. Hij zou in staat zijn als mensen hem kiezen moskeeën plat te gaan gooien omdat ze op gemeentegrond staan (ofzo)
Draaikonten zijn het sowieso, en daarom krijgen ze mijn stem niet. Nadat ze samen met CDA 7 jaar het ene na het andere avontuur hebben beleefd en het kabinet was gevallen kwamen zij met Amerikaanse dingen als een three strike rule om kiezers te winnen. Falers met een hoofdletter F.quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Morthill het volgende:
[..]VVD is gewoon liberaal en nog niet eens heel extreem. Als je elitaire kakkers wilt zien moet je bij TON aankloppen. Wat daar voor volk rondloopt is echt erg. En dat laatste slaat echt nergens op
ik ga geen Rutte stemmen, maar dan omdat ik hem gewoon geen geweldig politicus vindt. (ik stem overigens D66, maar geen Pechtold)
Nee swa. Die dagoe loopt er nog altijd heel skeer bij je weet!quote:
Kop op!quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef koei het volgende:
We hebben weer verlorenIk begin steeds meer te denken dat het aan mij ligt... Sinds de eerste wedstrijd van vorig seizoen heb ik geen enkele wedstrijd meer gewonnen
Maar ik ben wel tevreden over hoe ik in het veld gespeeld heb! Eén hele mooie lage vangbal en daarmee gelijk twee nullen gescoordEn ik heb weer eens tegen de pitcher aan geslagen
Lekker koeiend nieuwsquote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef koei het volgende:
We hebben weer verlorenIk begin steeds meer te denken dat het aan mij ligt... Sinds de eerste wedstrijd van vorig seizoen heb ik geen enkele wedstrijd meer gewonnen
Maar ik ben wel tevreden over hoe ik in het veld gespeeld heb! Eén hele mooie lage vangbal en daarmee gelijk twee nullen gescoordEn ik heb weer eens tegen de pitcher aan geslagen
De Twitterhype is begonnenquote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee swa. Die dagoe loopt er nog altijd heel skeer bij je weet!
Als dat zo zou zijn dan zou ik topslagvrouw van het team worden denk ikquote:Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef Morthill het volgende:
[..]en dat levert geen bonuspunten op?
Die Yvonne ookquote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Morthill het volgende:
en natuurlijk wordt het topic dichtgegooid
Had hij maar niet zo gemeen moeten doen tegen downloaders, de uitspraken die hij richting deze groep doet/deedquote:
Het goede aan een slechte nacht vind ik altijd dat je de nacht erna heerlijk slaapt! Ik hoop dat dat ook bij jou van toepassing is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:05 schreef Morthill het volgende:
er is niks goeds aan, ik heb echt waardeloos geslapen. Volgens mij de hele nacht tussen slapen en wakker gezeten.
Ik moet morgen rond 3.30 op, dus echt een lekkere nacht gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het goede aan een slechte nacht vind ik altijd dat je de nacht erna heerlijk slaapt! Ik hoop dat dat ook bij jou van toepassing is.
Ik ben meteen in coma gegaan toen mijn hoofd op mijn kussen lag
hmmz balen, misschien kan je dan wel op tijd naar bed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet morgen rond 3.30 op, dus echt een lekkere nacht gaat het niet worden.
Valt mee, het wordt pas NSFW wanneer Poit wakker wordtquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
hmmz balen, misschien kan je dan wel op tijd naar bed?
Maar ja ik ben bijna op mijn werk en dit forum is een beetje NSFWDus tot vanavond allemaal!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Valt mee, het wordt pas NSFW wanneer Poit wakker wordt
Arme Britneyquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:24 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge!
dagelijkse routine: PC aan, bakkie koffie erbij, ff het laatste nieuws checken, WTF TIËSTO GAAT SAMENWERKEN MET BRITNEY SPEARS??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |