Bij ontbreken van banwinuss neem ik deze keer de honneurs wel waarquote:Op maandag 26 april 2010 15:22 schreef badboynova het volgende:
Was te verwachten dat Ed vervroegd op vakantie mocht, hij is al meerdere malen op zeZIJN vingers getikt door een mod.
Onbeschofte vlerkquote:Op maandag 26 april 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij ontbreken van banwinuss neem ik deze keer de honneurs wel waar
ow ik heb op maandag doorgaans vrijquote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff lijkt erop dat de meeste hier echt niks te doen hebben tijdens werk!
En zo zei een wijze Kazachstaan ooit:quote:Op maandag 26 april 2010 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Yvonne is gewoon een ouwe doos met een grote bek die geen enkele kritiek kan hebben. Toen ze mij afzeikte en ik er iets van zei "had ik geen humor", toen ik een kutopmerking tegen haar maakte "was ik een onbeschofte klootzak".
Stom wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op maandag 26 april 2010 16:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En zo zei een wijze Kazachstaan ooit:
"Macht aan vrouwen, is als het geven van een machinegeweer aan een aap!"
It's funny because it's trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is geen zon te zien, alleen maar wolkjes, maar ze drijven wel richting de haag.quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef koei het volgende:
De zon die er gisteren niet was maar vandaag wel
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Tijd om wat groen te halenquote:
quote:
Maar meneer, wat doet u nu? Nu pas?quote:
En helemaal geen plannen meer voor de mensen in het blauw?quote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Pas net thuis, had een meeloopdag bij journalistiek
Sterk spul he dat GHBquote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
In Groningen, het centrum van het universum, uiteraard wel
Het is gewoon waarquote:
vanochtend wel, kzat in die hoek vanochtend tijdens rijles.quote:Op maandag 26 april 2010 18:05 schreef GameBabe het volgende:
Hier in Utrecht, Woerden of Bodegraven, weet ik veel waar ik ben, is er ook geen zon
Gelukkig want je kan wel wat kleur gebruiken, vind je hier nogal bleekjesquote:
wtfquote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gelukkig want je kan wel wat kleur gebruiken, vind je hier nogal bleekjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude! hoe kan je je eetlust verliezen als er een emmer kip op je staat te wachten!quote:
That is just sick! Sick dude!quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 3 dagenquote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef GameBabe het volgende:
Vanwaar die vieze plaatjes rond etenstijd...
Bijna weekendO nee toch niet
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heb ik de reden gevonden waarom ik ons nieuwe internet niet aan de praat krijg...
Ziggo heeft ons een kapotte modem opgestuurd
Wel alles goed aangesloten? Dacht namelijk ook dat we hier een brakke modem van Ziggo hadden maar het lag aan de aansluiting van de coax kabel in dat kastje aan de muurquote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heb ik de reden gevonden waarom ik ons nieuwe internet niet aan de praat krijg...
Ziggo heeft ons een kapotte modem opgestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |