Het lijkt wel alsof ik niet KAN en WIL winnen als ik een 6-je tegenover me heb staan. Al 4x verloren dit seizoen tegen een 6 en 2x heb ik dikke kans om te winnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:05 schreef TheHawk90 het volgende:
Jammer Bowa, tennis kan wat dat betreft wel een bitch zijn. Kom je in een hogere ranking en word je beter, kan je altijd nog van de baan gemept worden.
![]()
Keep on going, wel trainen deze week en volgende speeldag met een killer game en mentaliteit de baan op om het tij te doen keren! Ik moet morgen aan de bak!
Echte tennisbazen gaan dan gewoon nog een balletje slaanquote:Op zondag 2 mei 2010 10:58 schreef TheArt het volgende:
Hupla, Hemelvaartsdag inhalen. Tegenstanders wilden bij ons ook niet binnen spelen, dus hebben we maar direct besloten om in te gaan halen.
Lekker dagje vrij
Ik had er vandaag toch al weinig zin in, dus kwam goed uitquote:Op zondag 2 mei 2010 11:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echte tennisbazen gaan dan gewoon nog een balletje slaangewoon omdat je zoveel zin had om te ballen kuch.
Het zou een Federer-fan grap kunnen zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef erkel het volgende:
Hier in Gieten (Drenthe) is het nog droog. We zijn vroeg begonnen en HD staat nu in te spelen. Verwachting is dat het ongeveer om 3 uur hier begint te regenen.
3-1 voor ons.
Nou, niet echt, die gaan meer zo:quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zou een Federer-fan grap kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
om hier even op terug te komen, wat een kutbanen zegquote:Op zondag 2 mei 2010 10:14 schreef Bak_Beest het volgende:
wij kunnen de zaal in bij de tegenstander als het buiten niet kan (en daar ziet het nu wel naar uit), daar ligt tapijt, dus ik ben tevreden. ik ga nu weg, latertjesss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |