quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:04 schreef FedExpress het volgende:
lol, net weer gebeld, ze hebben toch een tweede man. Die zou eigenlijk op vakantie gaan, maar zijn vlucht is gecancelled vanwege de aswolk
Wat een bofkont, niet op vakantie maar lekker kansloos ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
elk nadeel hePPPP z'n voordeel hequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Elk nadeel heb een voordeel zeg je dan maar he
Mijn team heeft zonder mij vandaag met 5-3 gewonnen
Morgen mogen ze weer zonder mijWordt een mooie pot. Hopelijk winnen ze die ook
That sucks... hoop dat het snel over isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet kan ik morgen niet spelen, vanmiddag met mijn knie tegen een paal opgeknald en ik kan hem nog steeds niet buigen. Verrek van de pijn.
Dat is mooi klote dan. Mag voor je hopen dat het snel beter is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet kan ik morgen niet spelen, vanmiddag met mijn knie tegen een paal opgeknald en ik kan hem nog steeds niet buigen. Verrek van de pijn.
ja.....ziek ziek...de bof opgelopenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
elk nadeel hePPPP z'n voordeel he![]()
Hoezo zonder jou?
[..]
That sucks... hoop dat het snel over is
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
kut voor je! fibula?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:55 schreef TheArt het volgende:
Ik solliciteer naar pechvogel van de dag.
In mijn single ging het halverwege de tweede set nogal mis. Ik wilde service-volley spelen, landde alleen op mijn linkerbeen, maar mijn enkel klapte dubbel en ik hoorde al iets knappen. En na een paar uur in het ziekenhuis bleek dat ik mijn enkelbanden volledig gescheurd heb en, wat nog vervelender is, dat er een heel klein breukje zit in mijn fibula. Kortom, ik lig nu met een gipsen poot op bed. Een week moet het gips eromheen, dan wordt gekeken of het echt wel gebroken is of dat het kleine breukje niets is, en dan als het gebroken blijkt, krijg ik 3 weken loopgips of als het niet gebroken is, wordt het ingetaped.
En dan lig ik hier
Pfff zuur man. Ook jij beterschap, zo houden we straks niemand meer over...quote:Op zondag 9 mei 2010 19:55 schreef TheArt het volgende:
In mijn single ging het halverwege de tweede set nogal mis. Ik wilde service-volley spelen, landde alleen op mijn linkerbeen, maar mijn enkel klapte dubbel en ik hoorde al iets knappen. En na een paar uur in het ziekenhuis bleek dat ik mijn enkelbanden volledig gescheurd heb en, wat nog vervelender is, dat er een heel klein breukje zit in mijn fibula. Kortom, ik lig nu met een gipsen poot op bed. Een week moet het gips eromheen, dan wordt gekeken of het echt wel gebroken is of dat het kleine breukje niets is, en dan als het gebroken blijkt, krijg ik 3 weken loopgips of als het niet gebroken is, wordt het ingetaped.
En dan lig ik hier
Hmmm, die prijs ga j e wel winnen denk ikquote:Op zondag 9 mei 2010 19:55 schreef TheArt het volgende:
En dan lig ik hier
Fibula is je kuitbeen ja, maar omdat mijn vader fysio is, noemt ie dat standaard je fibula en ben ik die Latijnse namen gaan overnemenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:05 schreef Norrage het volgende:
ja wtf is een fibula
enne, al 5 competitiedagen voorbij![]()
EN ik heb er maar 3 gespeeld
Gelukkig hebben we ook toernooitjes!!
quote:
Thnxquote:Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Balen zeg. Beterschap, The Art! Ik hoop dat het allemaal meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |