abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:17:10 #251
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_81193809
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:04 schreef FedExpress het volgende:
lol, net weer gebeld, ze hebben toch een tweede man. Die zou eigenlijk op vakantie gaan, maar zijn vlucht is gecancelled vanwege de aswolk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bofkont, niet op vakantie maar lekker kansloos ballen
pi_81193989
Elk nadeel heb een voordeel zeg je dan maar he

Mijn team heeft zonder mij vandaag met 5-3 gewonnen
Morgen mogen ze weer zonder mij Wordt een mooie pot. Hopelijk winnen ze die ook
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_81194432
Zoals het er nu naar uitziet kan ik morgen niet spelen, vanmiddag met mijn knie tegen een paal opgeknald en ik kan hem nog steeds niet buigen . Verrek van de pijn.
pi_81195145
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Elk nadeel heb een voordeel zeg je dan maar he

Mijn team heeft zonder mij vandaag met 5-3 gewonnen
Morgen mogen ze weer zonder mij Wordt een mooie pot. Hopelijk winnen ze die ook
elk nadeel hePPPP z'n voordeel he
Hoezo zonder jou?
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet kan ik morgen niet spelen, vanmiddag met mijn knie tegen een paal opgeknald en ik kan hem nog steeds niet buigen . Verrek van de pijn.
That sucks... hoop dat het snel over is
~Si vis amari, ama~
pi_81195236
quote:
Dat is mooi klote dan. Mag voor je hopen dat het snel beter is.

Morgen weer naar Amsterdam toe. 10 uur daar aanwezig zijn. Valt me nog mee.
pi_81195435
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef FedExpress het volgende:

[..]

elk nadeel hePPPP z'n voordeel he
Hoezo zonder jou?
[..]

That sucks... hoop dat het snel over is
ja.....ziek ziek...de bof opgelopen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_81195751
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

ja.....ziek ziek...de bof opgelopen
beterschap!
~Si vis amari, ama~
pi_81197246
quote:

Ik heb nog wel een stoel voor je die je zou kunnen lenen? xD
Maar als nog das wel erg vervelend op zo`n moment..
Ergens hopen dat het morgen dan of iig snel minder is zodat je snel weer ken laten zien hoe het wel moet

sterkte er mee
pi_81222480
Thanks iedereen, maar helaas heb ik vandaag niet kunnen spelen . M'n team heeft uiteindelijk 4-4 gespeeld, dus dat is een aardig resultaat.

Ach ja, de hele dag Corona's poppen heeft ook zo zijn charmes.
pi_81223571
Ik deed uiteraard niet mee maar 1-7 verloren!... Echt ongekend veel pech. 1 de met 7-6 3e set verloren, in de andere werden 6!!! Matchpoints gemist. Nog een mix in de supertiebreak verloren en een onnodige HE...heel zonde, en met mij was het denk ik niet beter geweest..
Nu hopen dat ik volgende week weer kan!!! Tegen de #2.vNdaag de 3e plaats beetje verspeeld...

Gisteren wonnen ze wel trouwens!!!
pi_81223655
Ik solliciteer naar pechvogel van de dag.

In mijn single ging het halverwege de tweede set nogal mis. Ik wilde service-volley spelen, landde alleen op mijn linkerbeen, maar mijn enkel klapte dubbel en ik hoorde al iets knappen. En na een paar uur in het ziekenhuis bleek dat ik mijn enkelbanden volledig gescheurd heb en, wat nog vervelender is, dat er een heel klein breukje zit in mijn fibula. Kortom, ik lig nu met een gipsen poot op bed. Een week moet het gips eromheen, dan wordt gekeken of het echt wel gebroken is of dat het kleine breukje niets is, en dan als het gebroken blijkt, krijg ik 3 weken loopgips of als het niet gebroken is, wordt het ingetaped.

En dan lig ik hier
pi_81223772
ohmygod, ik dacht dat ik het erg had Dat is wel heel kut theArt hopen dat het meevalt!! hoe landt je dan? Schreeuwend van de pijn of ben jij een ware man??
  zondag 9 mei 2010 @ 19:59:19 #263
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_81223852
4-2 gewonnen als team

6-4 3-6 6-3 mijn single gewonnen
6-3 5-7 6-4 dubbel gewonnen
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_81224067
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:55 schreef TheArt het volgende:

In mijn single ging het halverwege de tweede set nogal mis. Ik wilde service-volley spelen, landde alleen op mijn linkerbeen, maar mijn enkel klapte dubbel en ik hoorde al iets knappen. En na een paar uur in het ziekenhuis bleek dat ik mijn enkelbanden volledig gescheurd heb en, wat nog vervelender is, dat er een heel klein breukje zit in mijn fibula. Kortom, ik lig nu met een gipsen poot op bed. Een week moet het gips eromheen, dan wordt gekeken of het echt wel gebroken is of dat het kleine breukje niets is, en dan als het gebroken blijkt, krijg ik 3 weken loopgips of als het niet gebroken is, wordt het ingetaped.

En dan lig ik hier
kut voor je! fibula?
5-3 gewonnent trouwens
pi_81224145
ja wtf is een fibula

enne, al 5 competitiedagen voorbij EN ik heb er maar 3 gespeeld

Gelukkig hebben we ook toernooitjes!!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:13:01 #266
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_81224491
quote:

En dan lig ik hier
Pfff zuur man. Ook jij beterschap, zo houden we straks niemand meer over...
pi_81224520
quote:

En dan lig ik hier
Hmmm, die prijs ga j e wel winnen denk ik

fibula = kuitbeen (volgens wikipedia iig )
Beterschap!

vandaag single verloren met 6-1 6-4, ging niet best, hij speelde echt verschrikkelijk spelletje
mix gewonnen met 6-2 7-5

totaal 7-1 winst!

Gunstige uitslag op ander park betekent dat we nu stevig op de tweede plaats staan met 7 punten voorsprong en nog zicht op hebben op het kampioenschap (3 punten achter)!

We lijken hoe dan ook te promoveren naar de 5e klasse (nummer 1 en 2 in de poule promoveren).
~Si vis amari, ama~
pi_81225087
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:05 schreef Norrage het volgende:
ja wtf is een fibula

enne, al 5 competitiedagen voorbij EN ik heb er maar 3 gespeeld

Gelukkig hebben we ook toernooitjes!!
Fibula is je kuitbeen ja, maar omdat mijn vader fysio is, noemt ie dat standaard je fibula en ben ik die Latijnse namen gaan overnemen

En nee ik schreeuwde niet eens. Het grappige was dat eigenlijk niemand doorhad dat er wat aan de hand was, inclusief mijn tegenstander Ik viel ook niet op de grond. Ik sloeg die service net uit, enkel klapte dubbel en ik bleef wat doorhinken. Ik ga wel vaker door mijn enkel, maar nu wist ik gelijk dat het goed mis was. Er zat nu ook binnen een minuut een ei op ten grootte van een tennisbal, dus ja

Maar dank mensen!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:41:35 #270
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_81226019
Balen zeg. Beterschap, The Art! Ik hoop dat het allemaal meevalt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_81228715
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Nalbandian het volgende:
Beterschap TheArt !
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Balen zeg. Beterschap, The Art! Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Thnx
  zondag 9 mei 2010 @ 21:37:20 #272
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_81228900
5-1, HATSA

Mn single en dubbel beide in 2 sets afgerond, en voor de verandering eens met goed tennis :'

We stevenen af op een keurige 3e plek in de competitie ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 9 mei 2010 @ 22:49:40 #273
75556 erkel
back from Dagestan
pi_81232753
Damn TheArt, dat klinkt niet best. Heel wat weken uitgeschakeld dus. Sterkte ermee.

Wij hebben vandaag onze 2e zege achter elkaar geboekt! Een 5-3 overwinning. Prolongatie in de 4e klasse moet nu goed mogelijk zijn. Ikzelf moest tegen een jongen spelen die wat te hoog speelt, dus dat was easy. In de mix kwam ik 'm nog eens tegen. Dit keer ging het wat moeilijker, 6-1 7-6.
Weisst
pi_81233077
En ook wij hebben weer een winstpartij erbij ... 4-2

Ze hadden wat invallers mee die allebei 6-jes zijn (wij allemaal 7/8) ... in de dubbel gewonnen van ze (goed voor de ranking ) maar in de enkel ging het helaas niet ... het was weer ouderwets "zoveel mogelijk onnodige fouten op belangrijke momenten slaan ..."

Ach, we doen nog lekker mee om de 2e plaats
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
pi_81233162
TheArt > dat is behoorlijk balen! Hopelijk ben je weer op tijd hersteld voor de zomertoernooitjes
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')