Wel. Ik ben slank en niet lelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef GODMILJAAR het volgende:
Grootste gedeelte van die klachten komt niet door de ibuprofen ben ik bang
Die hoeven er bij mij niet uit volgens mijn tandarts.quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Dan heb je zeker al je verstandskiezen nog? Succes wanneer die er uit moeten.
Dat zeg ik. Dik en lelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wtf die lippen.Heel anders hoofd opeens.
Ik heb het eerder gehad met aspirine en dan gaat het van zelf weg, na een dag.quote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Effe serieus, dit ziet er freaky uit. Ga de dokter bellen joh...
Goed excuus om thuis te blijven.quote:Op zondag 25 april 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad met aspirine en dan gaat het van zelf weg, na een dag.Kijken wat ze morgen zeggen op school. "Botoxje?"
Die pic is fresh van de webcam. Maar ik heb het voorheen al gehad maar dan met aspirine, dit is precies hetzelfde maar dan met ibu.quote:Op zondag 25 april 2010 23:06 schreef fratsman het volgende:
Als die pic echt is, was ik nou al op de ehbo geweest, TS.
Okee. Als je zeker weet dat een allergische reactie niet kan verergeren, of dat er in Ibuprofen niet meer van de stof waar je allergisch voor bent in zit, dan in aspirine...quote:Op zondag 25 april 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad met aspirine en dan gaat het van zelf weg, na een dag.Kijken wat ze morgen zeggen op school. "Botoxje?"
quote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had net hoofdpijn en ik denk nou dan neem ik paracetamol want ik mag geen aspirine, daar ben ik allergisch voor. Hadden we geen paracetamol maar alleen ibuprofen. Dus ik zo een halfuur/drie kwartier ibuprofen ingenomen. Begint mijn kop, net als bij aspirine op te zwellen als een gek, jonge. Ik zit nu nog in fase 1, dus alleen mijn onderlip + bovenlip zijn aan het opzetten. Maar bij fase 2, die ik nu aan voel komen, wordt mijn tong dik en mijn gehemelte en dan krijg ik geen lucht.![]()
Klacht: ibuprofen maakt me dik en lelijk.
Klacht2: ibuprofen tart mij net als aspirine.
Klacht3: niemand kan me redden.
Nee, mn tong en gehemelte komen tegen elkaar aan en daardoor krijg ik moeilijk lucht.quote:Op zondag 25 april 2010 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als je luchtwegen echt afsluiten lijkt het me sterk dat je hier zo een beetje blijft posten op fok!
Gelukkig heb je je neus nog, want anders danquote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
Maar bij fase 2, die ik nu aan voel komen, wordt mijn tong dik en mijn gehemelte en dan krijg ik geen lucht.![]()
Misschien heeft de HAP telefonisch wel advies voor je voor iets wat de werking afremt ofzo. Kunnen soms hele simpele dingen zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, mn tong en gehemelte komen tegen elkaar aan en daardoor krijg ik moeilijk lucht.
Veel drinken om het uit m'n systeem te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien heeft de HAP telefonisch wel advies voor je voor iets wat de werking afremt ofzo. Kunnen soms hele simpele dingen zijn.
Bitch please.quote:Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Straks graag een pic met de zuurstofslang in je mond.
1 muppet voor je topic wdquote:
Ik kom niet hoger dan een 6.quote:
Ik vind het jofel dat TS een foto plaatst. Veel doen dit niet.quote:Op maandag 26 april 2010 01:27 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik kom niet hoger dan een 6.
TS heeft het voordeel van mijn twijfel en scoort hoger.
Daar is geen discussie over mogelijk idd.quote:Op maandag 26 april 2010 01:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: Naakt is altijd beter.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:11 schreef pisnicht het volgende:
Lijkt me wel lekker bij het pijpen die dikke lippen.
quote:Op maandag 26 april 2010 01:16 schreef Ritmo het volgende:
Wat is het verschil tussen aspirine en paracetamol dan? Das toch hetzelfde?
Neuken? Ik maak je klaar zoals je nog nooit bent klaargekomen.quote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Ik ben slank en niet lelijk.
Mm, lijkt qua atomen/structuur dus niet eens op elkaar.quote:Op maandag 26 april 2010 03:47 schreef Merkie het volgende:
Aspirine:
[ afbeelding ]
Paracetemol
[ afbeelding ]
Lees altijd de bijsluiter bij medicijngebruik, dan had je geweten: Ibuprofen is niet geschikt voor mensen, die allergisch zijn voor Ibuprofen.quote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had net hoofdpijn en ik denk nou dan neem ik paracetamol want ik mag geen aspirine, daar ben ik allergisch voor. Hadden we geen paracetamol maar alleen ibuprofen. Dus ik zo een halfuur/drie kwartier ibuprofen ingenomen. Begint mijn kop, net als bij aspirine op te zwellen als een gek, jonge. Ik zit nu nog in fase 1, dus alleen mijn onderlip + bovenlip zijn aan het opzetten. Maar bij fase 2, die ik nu aan voel komen, wordt mijn tong dik en mijn gehemelte en dan krijg ik geen lucht.![]()
Klacht: ibuprofen maakt me dik en lelijk.
Klacht2: ibuprofen tart mij net als aspirine.
Klacht3: niemand kan me redden.
Hoho, dat is informatie van levensbelang voor de Belgen, anders waren ze 30 jaar geleden al uitgestorven.quote:Op maandag 26 april 2010 04:47 schreef OeJ het volgende:
[..]
Lees altijd de bijsluiter bij medicijngebruik, dan had je geweten: Ibuprofen is niet geschikt voor mensen, die allergisch zijn voor Ibuprofen.
Hoofdpijn nog weg?quote:Op maandag 26 april 2010 09:53 schreef wolvendagen het volgende:
Het is nu wel minder, maar ik heb wel een Georgina Verbaan bekkie en dikke ogen.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef GODMILJAAR het volgende:
Grootste gedeelte van die klachten komt niet door de ibuprofen ben ik bang
Kan je altijd nog opscheppen over het feit dat je in elkaar gebatst bent.quote:Op maandag 26 april 2010 09:53 schreef wolvendagen het volgende:
Het is nu wel minder, maar ik heb wel een Georgina Verbaan bekkie en dikke ogen.
quote:Op maandag 26 april 2010 04:47 schreef OeJ het volgende:
[..]
Lees altijd de bijsluiter bij medicijngebruik, dan had je geweten: Ibuprofen is niet geschikt voor mensen, die allergisch zijn voor Ibuprofen.
Weet je wel hoe geil ?quote:Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef OeJ het volgende:
[..]
Smeerlap.
Sorry, ik moest dit toch even kwijt.
Ik wil het er niet meer over hebben...ok?quote:Op maandag 26 april 2010 12:44 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe geil ?
Dikke lippen bij blanke chicks![]()
![]()
Welke?quote:Op maandag 26 april 2010 12:44 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe geil ?
Dikke lippen bij blanke chicks![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maak is een foto van je lippen nu TS!
quote:
Pics posten van je andere, niet door ibuprofen opgezette lippen is het enige wat je nog kan helpen in dit stadium vrees ik.quote:Op maandag 26 april 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie hebben er een bash WD's lippen topic van gemaakt.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe zijn je onderste lippen er aan toe TS?!
quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrij droog.quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Anticlimaxale topicwending.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |