Ik heb het eerder gehad met aspirine en dan gaat het van zelf weg, na een dag.quote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Effe serieus, dit ziet er freaky uit. Ga de dokter bellen joh...
Goed excuus om thuis te blijven.quote:Op zondag 25 april 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad met aspirine en dan gaat het van zelf weg, na een dag.Kijken wat ze morgen zeggen op school. "Botoxje?"
Die pic is fresh van de webcam. Maar ik heb het voorheen al gehad maar dan met aspirine, dit is precies hetzelfde maar dan met ibu.quote:Op zondag 25 april 2010 23:06 schreef fratsman het volgende:
Als die pic echt is, was ik nou al op de ehbo geweest, TS.
Okee. Als je zeker weet dat een allergische reactie niet kan verergeren, of dat er in Ibuprofen niet meer van de stof waar je allergisch voor bent in zit, dan in aspirine...quote:Op zondag 25 april 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad met aspirine en dan gaat het van zelf weg, na een dag.Kijken wat ze morgen zeggen op school. "Botoxje?"
quote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had net hoofdpijn en ik denk nou dan neem ik paracetamol want ik mag geen aspirine, daar ben ik allergisch voor. Hadden we geen paracetamol maar alleen ibuprofen. Dus ik zo een halfuur/drie kwartier ibuprofen ingenomen. Begint mijn kop, net als bij aspirine op te zwellen als een gek, jonge. Ik zit nu nog in fase 1, dus alleen mijn onderlip + bovenlip zijn aan het opzetten. Maar bij fase 2, die ik nu aan voel komen, wordt mijn tong dik en mijn gehemelte en dan krijg ik geen lucht.![]()
Klacht: ibuprofen maakt me dik en lelijk.
Klacht2: ibuprofen tart mij net als aspirine.
Klacht3: niemand kan me redden.
Nee, mn tong en gehemelte komen tegen elkaar aan en daardoor krijg ik moeilijk lucht.quote:Op zondag 25 april 2010 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als je luchtwegen echt afsluiten lijkt het me sterk dat je hier zo een beetje blijft posten op fok!
Gelukkig heb je je neus nog, want anders danquote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
Maar bij fase 2, die ik nu aan voel komen, wordt mijn tong dik en mijn gehemelte en dan krijg ik geen lucht.![]()
Misschien heeft de HAP telefonisch wel advies voor je voor iets wat de werking afremt ofzo. Kunnen soms hele simpele dingen zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, mn tong en gehemelte komen tegen elkaar aan en daardoor krijg ik moeilijk lucht.
Veel drinken om het uit m'n systeem te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien heeft de HAP telefonisch wel advies voor je voor iets wat de werking afremt ofzo. Kunnen soms hele simpele dingen zijn.
Bitch please.quote:Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Straks graag een pic met de zuurstofslang in je mond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |