Heeft hij van Jort Kelder geleend.quote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef TheKC het volgende:
Waarom heeft Peter zo'n lelijk colbertje aan trouwens?
Frans Duijtsquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind die naam zo raar, Willy van Wanrooy, Wendy van Wanten.
Moest van zijn vrouwquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef TheKC het volgende:
Omdat hij zijn BMW gaat verkopen na de uitzending.quote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef TheKC het volgende:
We sturen jou gewoon wegquote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
![]()
Dat moet ik er trouwens ook bijzeggen, ik draai louter kutmuziek op de meeting
Nederlandstaligquote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
![]()
Frans Duijts is geen kutmuziek hoorquote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
![]()
Ben jij dat?quote:
slotjequote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zelfmmord
Iemand nog de behoefte een leven te redden?
Peterquote:
MEXICOOOO MEXICOOOOOOOquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Zangeres zonder naam wel
Voor sex hoef je niet te praten hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Peterallemachtig.. zodra hij praat heb ik geen zin meer
Eigenlijk heb je een puntquote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor sex hoef je niet te praten hoor.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo even spullen inpakken voor schoolkamp
Wie kijkt er dan ook HvNLquote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
Hart van nederland heeft trouwens een nieuwe tafel.. of balie..of hoe heet dat ding..
maar dat is dus dat ding van popstars,,
quote:
klasgenoot vertelde dat mij, die heeft daar een soort van stage gelopen.. en die verteld al die nieuwtjes tegen mij.,.quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook HvNL. Ik heb de TV al uitgezet
Fffuuu.. volgens mij ben ik daar ook eens geweestquote:
erg he. Zelden zoiets slechts gezienquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef aapinator het volgende:
OKE WTF! Die reclame van C1000. Ongelovelijk! TV is uit, stekker blijft voorlopig ook maar even uit het contact.
Echt, hoe was hetquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fffuuu.. volgens mij ben ik daar ook eens geweest
Nou dan niet he.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo even spullen inpakken voor schoolkamp
Weet het niet heel erg zeker of dat dezelfde is.. bedoel het is toch weer ruim 10 jaar geledenquote:
Om mee te nemen:quote:
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sterkte, die kampleiders zien eruit alsof ze zin hebben in een nieuwe lading kinderen.
Die foto's zijn inderdaad ernstigquote:Op zondag 25 april 2010 22:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sterkte, die kampleiders zien eruit alsof ze zin hebben in een nieuwe lading kinderen.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |