Verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:54 schreef najazeg het volgende:
kom op jongens. Laat eens wat slechte zelfbedachte grappen horen. En dan wel GOEDE slechte zelfbedachte grappen!
Nee, las je zijn post wel goed?quote:
lees je altijd maar hooguit 1 bijvoeglijk naamwoord?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:27 schreef najazeg het volgende:
[..]
lees je altijd maar hooguit 1 bijvoeglijk naamwoord?
Komt een man bij een stroopwafelverkoper en vraagt hoeveel ze kosten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik zal kijken of ik het goed kan maken met een goede slechte grap.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:05 schreef banapples het volgende:
[..]
Komt een man bij een stroopwafelverkoper en vraagt hoeveel ze kosten.
Stroopwafelverkoper: "1 pakje is ¤ 2,- en 3 pakjes voor ¤ 6,-"
Man: "Dus als ik er drie koop zijn ze niet goekoper per pakje?"
Stroopwafelverkoper: "Ja, Hallo. Ik moet er ook nog wat aan verdienen!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef mwaterl het volgende:
Dus ik was op zo'n cruiseschip, wilde ik naar de bovenste 'etage' zegmaar, om te gaan zwemmen. En wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens dacht ik; nouja, dan maar naar een theatershow kijken..maar wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik denk..dan maar kleren kopen. Loop ik die winkel in..en wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens kom ik twee padden tegen. Zegt de één tegen de ander: Is dat nou een giraffe?Liep pas naar huis stond er een weeshuis in de fik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:16 schreef robuden het volgende:
Liep pas naar huis stond er een weeshuis in de fik.Goede, nice & bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jan ligt op een bed, maar het probleem is, het bed ligt jan niet.
EN JA DEZE IS ZELFBEDACHTOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:05 schreef banapples het volgende:
[..]
Komt een man bij een stroopwafelverkoper en vraagt hoeveel ze kosten.
Stroopwafelverkoper: "1 pakje is ¤ 2,- en 3 pakjes voor ¤ 6,-"
Man: "Dus als ik er drie koop zijn ze niet goekoper per pakje?"
Stroopwafelverkoper: "Ja, Hallo. Ik moet er ook nog wat aan verdienen!!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Er staan twee schapen in de wei.
Zegt het ene schaap: ''Mooi weertje he?''
Het andere schaap: ''Hou je bek man, schapen kunnen niet praten''![]()
![]()
Ik mis de grap van een zelfgekocht beeldje kapotstampen
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.![]()
Wat is een maandverbandje in de in een onderbroek van een vrouw tijdens de menstruatie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe vaak is die al wel niet langsgekomen, damnquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
Er staan twee schapen in de wei.
Zegt het ene schaap: ''Mooi weertje he?''
Het andere schaap: ''Hou je bek man, schapen kunnen niet praten''
The Outside Agency![]()
Een stroopwafelverkoper heeft iets nieuws bedacht: stroopwafelnuggets. Dat zijn kleine stukjes stroopwafel die hij verkoopt in een plastic zakje.
Komt er een man langs en die zegt zo van: "Doet u mij maar zo'n zakje van die stroopwafelnuggets."
Maar ze zijn op. Dus die stroopwafelverkoper pakt een paar stroopwafels en begint die fijn te knijpen tot het nuggets zijn. Die man staat uitermate hooglijk verbaasd te kijken.
Dus die man zegt: "Meneer, ik vind het erg onhygiënisch wat u doet."
Zegt die stroopwafelverkoper terwijl hij trots op zich heen kijkt in zijn stroopwafelwagen: "Sorry, maar dat ligt dan aan u, want als ik mijn werk niet goed deed had ik nooit dit hele imperium opgebouwd."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Een stroopwafelverkoper komt thuis en zegt trots tegen zijn vrouw: "Vandaag was er een Engelssprekend Aziatisch meisje bij mijn wagen en die dacht dat ik Hugh Hefner was!"
Zegt zijn vrouw: "Wat zei ze dan?"
Zegt die man: "Ze zei: 'You Hefner?'''
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 27-04-2010 21:27:30 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dat was niet de grap.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Federer-fan is zenuwachtig. Na vijftien delen van het 'slechte zelfbedachte grappen' topic gaat een geheim comité weer raportcijfers uitreiken.
FF legt aan een vriend uit wat er gaat gebeuren.
'Die lui bekijken naar wat ik heb gepresteerd in zo'n topic. Als ik vier voldoendes haal over de verschillende criteria, win ik een reis naar Parijs! Dus als ik mijn spelling goed in orde heb, af en toe een leuke clou breng, kwantitatief genoeg moppen heb geschreven en...'
Die vriend onderbreekt hem: 'Heb je na vijftien delen die reis dan nog nooit gewonnen?'
Federer-Fan: 'Tsja, het punt 'zelfreflectie' is nooit mijn sterkste kant geweest.'
![]()
![]()
Hierbij een sequel op mijn Rik mop die in de OP staat:
Op een dag komt Dick verontwaardigd naar zijn vader toe gelopen.
"Pa, ik hoorde net dat Dick engels is voor LUL! Hoe heb je me dat aan kunnen doen?"
Zegt die pa: "Tja jongen, ik heb je nou eenmaal altijd al een enorme lul gevonden!""najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: