quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Cor en Willy lopen over de kermis en ze zien een jongen van 13 bij de grijp automaten staan. het jongetje is aardig boos, want hij kan maar niks winnen. Cor en Willy leven erg met het jochie mee,tot frustratie van het jongetje. Na een 8e poging van het jongetje die mislukt, reageert hij zich af op Cor en Willy en zegt: ''BLIJVEN JULLIE NOG LANG STAAN OF GAAN JULLIE ZO WEER WEG''?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef Federer-fan het volgende:
Ben Kettenis is een loodgieter in Gouda, die daar in zeer hoog aanzien staat. Op een gegeven moment loopt Henk met zijn zoontje Jan over straat in Gouda.
Zegt Jantje opeens tot ontzetting van zijn vader, terwijl hij naar Ben wijst: "Die man heeft laatst een inbraak gepleegd."
Zegt zijn vader: "Hoe kom je daar nu in 's hemelsnaam bij? Dat is een loodgieter in deze stad, die hier in zeer hoog aanzien staat."
Zegt Jantje: "Nou, er was laatst een inbraak gepleegd en toen was die man naar het politiebureau gegaan om een Ben Kettenis af te leggen."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Wat krijg je als je van een radicaal islamitsch forum wordt gegooit?Die komt in de volgende OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
En die komt er al weer bijna aan.quote:
Ja, nog 14 posts.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En die komt er al weer bijna aan.
ik zal wel even een bagger grap bedenkenquote:
Elke keer als ik jou zie moet ik denken aan de beste grap die ik ooit heb gelezen. Het is een cartoon waarop twee monniken in habijten in de trein met elkaar zitten te praten terwijl er een geirriteerd kijkende huisvrouw tegenover ze zit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik zal wel even een bagger grap bedenken
Ja, doe maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik zal wel even een bagger grap bedenken
WTF.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Meneer beer en meneer vos zitten in een boot.
plots slaat meneer beer met een spijker een gat in de boot.
meneer vos vraagt: ''Waarom doe je dat''?
Daarop antwoordt meneer beer: ''Dan kan het water eruit lopen''!
Meneer vos: ''jamaar dan moeten er 2 gaten inzitten''
Meneer beer:'' dom van me''.
2 monniken zitten in een trein, tegenover een oud vrouwtje. op een gegeven moment zegt de ene monnik: ure mut er.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wie wil zijn grap nog in de OP van deel 17 hebben? Nu kan het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |