Ik voel me te goed om die codes te wetenquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat alleen newbies de code niet weten
Wie wil dat nou nietquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wil bij Alberto op tv niet bij Peter
Help...quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat alleen newbies de code niet weten
Ik wist niet dat dat zo'n tokkiewijk was.quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef tho_Omas het volgende:
Gezellige boel in Goirke-Hasselt.
Ik zie het echt zo voor me dat je de camera van Peter R zo over het scherm ziet rollen en dat die reactie weggeblurd wordt mits dit ooit op Peter's programma komtquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als we naar Irritant gaan, bellen we Alberto op met dat het huis niet voldoet aan onze eisenquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
quote:
Dan moet je Rob bellen voor m'n rubbertjesquote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als we naar Irritant gaan, bellen we Alberto op met dat het huis niet voldoet aan onze eisenDan komt hij langs enzo.. en dan zeggen we dat het een grapje is en gaan we bier drinken
![]()
als jij je nou voordoet als pedo.. dan kan ik je aangeven, want dan zeg ik dat je me verkracht heb op 17 jarige leeftijd... dan kom je bij alberto..quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
ik wel.
Uitleg:Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |