Dames, dames??!quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ha de mijne is niet eens aangeweest, helderziendheid ftw
quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Met zulke daderinfo is voor mij de zaak al rond...
Der Johan ist der Tatort!
quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij komt elk weekend even een grapje maken
Nee, dan gaat deze reeks dood.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Snaavel het volgende:
Hebben we trouwens een skype voor de zondag avondreeks..?
zou wel vet zijn..
Weet je wel wat Tatort betekent?quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Met zulke daderinfo is voor mij de zaak al rond...
Der Johan ist der Tatort!
Nu zie ik 't. Hij kijkt naar rechts en ik keek midden/linksquote:
4/5 weken geleden had ik een livestream + chat. Sindsdien is de reeks aan het afsterven. Nu is die trouwens offline, ik wil de reeks levend houden.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Snaavel het volgende:
zou wel vet zijn..
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef aapinator het volgende:
[..]
Nu zie ik 't. Hij kijkt naar rechts en ik keek midden/links. MENSEN OPEN JE OGEN!! Peter stemt Wilders!!!1
Henryquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef xxiessiexx het volgende:
OP dinges is mooi geworden trouwens, wie heeft dat gemaakt?
Ik voel me behulpzaamquote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef aapinator het volgende:
[..]
Nu zie ik 't. Hij kijkt naar rechts en ik keek midden/links. MENSEN OPEN JE OGEN!! Peter stemt Wilders!!!1
quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
4/5 weken geleden had ik een livestream + chat. Sindsdien is de reeks aan het afsterven. Nu is die trouwens offline, ik wil de reeks levend houden.
KOOOOOOOOSquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Snaavel het volgende:
zou wel vet zijn..
Ja, toen was UiN er ook nog.quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
4/5 weken geleden had ik een livestream + chat. Sindsdien is de reeks aan het afsterven. Nu is die trouwens offline, ik wil de reeks levend houden.
Op z'n zachtst gezecht!quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef henrydg het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een of andere mongool is
DATBEN IK IK BEN GENOEMD IN HT TOPIC JONGENS!!!!quote:
Maar was wel leuk, die chatquote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
"RIJBEWIJS PLUS EEN"quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Neejoh, we roepen toch allemaal gezamelijk dezelfde dingen?
quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
DATBEN IK IK BEN GENOEMD IN HT TOPIC JONGENS!!!!
quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
DATBEN IK IK BEN GENOEMD IN HT TOPIC JONGENS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |