quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Damnquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Omdat hyvesquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom die foto op de achtergrond maar wel een censuur als hij met zijn hond aan het spelen is?
[..]
Geen vaste woon/verblijfplaats maar wél een BMW. Een echte man dus.quote:
Die mensen die op zijn zolder sliepen toch?quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
OK nu volg ik het even niet meer, wie zijn dat nou weer?
Klinkt als het leven van de gemiddelde Fok!erquote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sjekkies, goedkope halve liter blikken bier, geen werk..
Oh die, had ik even gemist.quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef aapinator het volgende:
[..]
Die mensen die op zijn zolder sliepen toch?
Yep.quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef aapinator het volgende:
[..]
Die mensen die op zijn zolder sliepen toch?
Dat kan toch niet eens meerquote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Een cheque uitschrijven? Wat is dat voor ouderwets gedoe?
misschien zitten ze ook op fok,...quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Klinkt als het leven van de gemiddelde Fok!er
En als je die eraf tikt komt fok tevoorschijn.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En als je die eraf tikt komt fok tevoorschijn.
We zijn op tvquote:
Elke keer dat ie in beeld komt hoeft ie 1000 euro minder af te betalenquote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Zou Peter die BMW's gratis krijgen of zo? Om reclame te maken?
Omdat alleen newbies de code niet wetenquote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zijn dat de WK smileys?
Waarom staan die niet bij Quick Reply?
Ik voel me te goed om die codes te wetenquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat alleen newbies de code niet weten
Wie wil dat nou nietquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wil bij Alberto op tv niet bij Peter
Help...quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat alleen newbies de code niet weten
Ik wist niet dat dat zo'n tokkiewijk was.quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef tho_Omas het volgende:
Gezellige boel in Goirke-Hasselt.
Ik zie het echt zo voor me dat je de camera van Peter R zo over het scherm ziet rollen en dat die reactie weggeblurd wordt mits dit ooit op Peter's programma komtquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als we naar Irritant gaan, bellen we Alberto op met dat het huis niet voldoet aan onze eisenquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
quote:
Dan moet je Rob bellen voor m'n rubbertjesquote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als we naar Irritant gaan, bellen we Alberto op met dat het huis niet voldoet aan onze eisenDan komt hij langs enzo.. en dan zeggen we dat het een grapje is en gaan we bier drinken
![]()
als jij je nou voordoet als pedo.. dan kan ik je aangeven, want dan zeg ik dat je me verkracht heb op 17 jarige leeftijd... dan kom je bij alberto..quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
ik wel.
Uitleg:Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Robquote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan moet je Rob bellen voor m'n rubbertjes
Wat een slechte kont dan, die Johan.quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter gaat alle 'hoofdrolspelers' in de moord langs, iedereen is bang voor Johan
Ik ook nietquote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo'n tokkiewijk was.
Wacht nou maar op de confrontatie van Johanquote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
Die vertelt het aan die, ik snap het niet.
Oh dat was ook briljantquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef TheKC het volgende:
Wanneer komt Willebrord Frequen weer op de tv?
Rob is wel geniaal in RMV. Hij komt aan, bekijkt het bed met een UV-lamp, zegt: "ja, dit is heel smerig, ik zou het aan de reisleiding melden" en gaat weer weg. Wat een baasquote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rob![]()
Ik zou dan zo balen héOp vakantie zijn.. RMV bellen en dan krijg je Rob .. Rob
einz!! Ik zou hem zo wegsturen en nog een verzoek indienen
Veel wel idd.quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoewel 3/4 van Tilburg wel redelijk tokkie is.
Soort van xfactor voor alleen mannenquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Men with talent, ook weer zo'n geweldig programma.
Hahahaquote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ik zie het echt zo voor me dat je de camera van Peter R zo over het scherm ziet rollen en dat die reactie weggeblurd wordt mits dit ooit op Peter's programma komt
Die confrontaties waren in mijn herinnering nog beter dan die van Alberto en Pieter Storms.quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef TheKC het volgende:
Wanneer komt Willebrord Frequen weer op de tv?
En de hotelleiding doet ook altijd precies wat hij ze adviseertquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rob is wel geniaal in RMV. Hij komt aan, bekijkt het bed met een UV-lamp, zegt: "ja, dit is heel smerig, ik zou het aan de reisleiding melden" en gaat weer weg. Wat een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |