Daar dacht ik ook aanquote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Gilles-de-la-Tourette mensen, dat is lachenDan moet ik altijd aan Bart de Graaf denken.
Dan is er CL, dus dan kijken er veel mensen niet wssquote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is de woensdagavond reeks nog doorgegaan eigenlijk
Ik was de hele Smaakpolitie vergeten, ik heb alleen het laatste stukje gezien, dat met die hele vieze woning met die aso's.quote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is de woensdagavond reeks nog doorgegaan eigenlijk
KUT KUT....HOERRRRRRRquote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef aapinator het volgende:
Mensen met Gilles de la Tourette op m'n TV
CLquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan is er CL, dus dan kijken er veel mensen niet wss
Ze moeten smaakpolitie gewoon op zondag doen, en Peter R. op woensdagquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was de hele Smaakpolitie vergeten, ik heb alleen het laatste stukje gezien, dat met die hele vieze woning met die aso's.
Sbs is weer fout, ze zeggen dat mensen met GTS (korte benaming) constant schelden, dit is niet waar, mijn zusje heeft GTS en heeft het niet zo erg, maar heeft toch het naamplaatje GTS opprikt gekregen..quote:
Dus zolang ik maar in dit topic post mag ik iedereen omleggen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Het is mij... Peter... jullie hebben een alibi!
Komt me niet bekend voor.quote:
Wil ik net inloggen op het account SBS-Alberto, blijkt dat mijn kloon gebanned isquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[Centraal] SBS6 Smaakpolitie & gille de la tourette docu 28 april # 1
Woensdag is het een feit
Ah, niet vergeten dan. Het Blok kijk ik dan wel via uitzendinggemist.quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Woensdag is het een feit
quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Woensdag is het een feit
TIETEN....GODVERDOMME....KANKERquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef aapinator het volgende:
[..]
Mensen met Gilles de la Tourette op m'n PC
Hey peter, hoe is ie?quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Het is mij... Peter... jullie hebben een alibi!
De titel van die docu is wel op SBS-niveau ja. "Help ik kan niet stoppen met schelden"quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Sbs is weer fout, ze zeggen dat mensen met GTS (korte benaming) constant schelden, dit is niet waar, mijn zusje heeft GTS en heeft het niet zo erg, maar heeft toch het naamplaatje GTS opprikt gekregen..
Dus niet iedereen met GTS scheld de hele dag en kan daar niet mee ophouden..
Dat moet jij hier neerzetten van je zusje omdat ze je anders verrotscheld.quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Sbs is weer fout, ze zeggen dat mensen met GTS (korte benaming) constant schelden, dit is niet waar, mijn zusje heeft GTS en heeft het niet zo erg, maar heeft toch het naamplaatje GTS opprikt gekregen..
Dus niet iedereen met GTS scheld de hele dag en kan daar niet mee ophouden..
Ik prefereer [Centraal] NOS Barcelona - Internazionale 28 april #1quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Woensdag is het een feit
Dan zou het Champignons League zijn debielquote:
Dat is toch niet de bedoelingquote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Jullie posten te snel, ik kan geen andere topics lezen
Ik heb er al 937862473865235quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik denk niet dak aan de tienduizend posts kom vandaag
Sta je wel op 1 in de dagtop danquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
misschienquote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat moet jij hier neerzetten van je zusje omdat ze je anders verrotscheld.
Maak maar aanquote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik prefereer [Centraal] NOS Barcelona - Internazionale 28 april #1
Nog 42 dan heb ik er 15k, dat moet lukkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Eeh, vrees dat ik niet kanquote:
Mensen die op FOK! niet verder durven te komen dan deze reeksquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mensen die op zondagavond in meerdere topics posten
FAIL!quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
jij bent een vrouw.. dan kun jij dat.. TV KIJKEN EN TOPICS LEZEN!!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Jullie posten te snel, ik kan geen andere topics lezen
Je zit dus ongeveer 10.000 dagen op fokquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog 42 dan heb ik er 15k, dat moet lukken
Ik heb het over de zondagavond he, voor de rest ben ik wel in de klb sc te vindenquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die op FOK! niet verder durven te komen dan deze reeks
Ik kijk via mijn PC, dus ik ben snelquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
jij bent een vrouw.. dan kun jij dat.. TV KIJKEN EN TOPICS LEZEN!!!![]()
Goedquote:
Ik kijk geen tv en ik kan sowieso al geen twee dingen tegelijkquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
jij bent een vrouw.. dan kun jij dat.. TV KIJKEN EN TOPICS LEZEN!!!![]()
Ben een vrouwquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je aan het poepen dan hahahahahaha
Daarom zegt ie ook op zondagavondquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die op FOK! niet verder durven te komen dan deze reeks
Maakt niet uitquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarom zegt ie ook op zondagavond
Oh oh oh wat een viezszse praat weer.quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je aan het poepen dan hahahahahaha
Eerst het stukje voor de gemiddelde SBS kijker dusquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Eerst even een stukje voor de mensen met geheugenverlies.
Nou, het moet wel geweld met een verhaal zijnquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je moet Kick-Ass echt kijken als je van geweld houdt
Er zit een verhaal achterquote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, het moet wel geweld met een verhaal zijnAlleen maar stom geweld is ook geen klap aan
Plaatselijke buiquote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
Op de heenweg regende het nog keihard. Matige reconstructie.
Dat heeft lang geduurdquote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef moonmovies het volgende:
Het valt me nu pas op dat Peter zn gezicht is afgebeeld in die vingerafdruk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |