Weet het wel bijna zeker, Red mijn Vakantie en UiN doen het altijd het bestequote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef henrydg het volgende:
De laatste weken is het inderdaad vrij rustig, misschien komt het omdat UIN er niet is.

quote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef aapinator het volgende:
OMG ik loop zowat shockschade op van deze levensechte reconstructie! Kan ik nu een schadeclaim indienen bij SBS?

Red mijn Vakantiequote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Weet het wel bijna zeker, Red mijn Vakantie en UiN doen het altijd het beste

Kom niet met zulke teksten, malle meid.quote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood gevonden worden.

Dat dit kan!quote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Komt omdat de vaste SC'ers er niet zijn

Ik ben er tochquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Komt omdat de vaste SC'ers er niet zijn

Ja, doen ze bij WMB ook.quote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Moeten ze die Brabanders nou echt ondertitelen?

Gewoon allemaalquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Het wordt tijd voor smaakpolitie en Alberto op zondagavond, dit is saai. Of Red mijn vakantie.

Goedzoquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Behalve jij, ik, irritatie100, supertux en karina dan

WMB moet blijvenquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Het wordt tijd voor smaakpolitie en Alberto op zondagavond, dit is saai. Of Red mijn vakantie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |