quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Die ligt er net een aantal uren. Dat gaat allemaal niet zo snel.
Niet zo serieus doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, en waarom zou iemand even achter een muurplaat van holding gaan kijken.
Waar in de laatste aflevering schiet hij iemand in koelen bloede neer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou een vrouw zomaar in koelen bloede doodschieten, nadat hij al had wat hij wilde (het bewijs), vind ik niet echt Jack-achtig hoor.
edit: oeps dubbel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:24 schreef schijffie het volgende:
[..]
Waar in de laatste aflevering schiet hij iemand in koelen bloede neer?
Dana, in de aflevering van vorige week. Ik ben het er wel mee eens dat dat niet is wat Jack in een gezonde state of mind zou doen. Die martelscene vond ik echter niet buitengewoon gezien Jack's eerdere praktijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:24 schreef schijffie het volgende:
[..]
Waar in de laatste aflevering schiet hij iemand in koelen bloede neer?
Ook niet dat hij hem op het eind dus ook gewoon vermoord en even tijdens zijn sterven rondgraait in de ingewanden van de man. Tja, ik heb zoiets nog niet eerder gezien in '24', maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dana, in de aflevering van vorige week. Ik ben het er wel mee eens dat dat niet is wat Jack in een gezonde state of mind zou doen. Die martelscene vond ik echter niet buitengewoon gezien Jack's eerdere praktijken.
Herkijk het dan eens. Hij heeft ook eens een hoofd afgezaagd en een onschuldige vrouw in de knie geschoten. YouTube is your friendquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Ook niet dat hij hem op het eind dus ook gewoon vermoord en even tijdens zijn sterven rondgraait in de ingewanden van de man. Tja, ik heb zoiets nog niet eerder gezien in '24', maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Excuse me, I believe you have my stapler...quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
I could set the building on fire!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef PieterBas het volgende:
De Logan is goed de lulHell fucking yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Er is al gezegd dat de film zich afspeelt ná seizoen 8.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:32 schreef Salamander het volgende:
Sowieso heb ik het idee dat de schrijvers al een beetje aan zagen komen dat het na dit seizoen voorbij was, en ze daarom Jack helemaal los hebben laten gaan.
Want zoals al gezegd werd is wat hij nu doet op geen enkele manier goed te praten voor de wet.
En de film kan ook eerder spelen, dus dat is geen probleem.
Lees mijn vraag nog eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dana, in de aflevering van vorige week. Ik ben het er wel mee eens dat dat niet is wat Jack in een gezonde state of mind zou doen. Die martelscene vond ik echter niet buitengewoon gezien Jack's eerdere praktijken.
Denk even wat breder dan 'laatste aflevering' zo letterlijk te nemen.quote:
Sorry hoor, maar er werd gereageerd op mijn opmerking. En die ging toch echt alleen over de laatste. Dat die Dana doodschoot vond ik zelf ook wat ver gaan, maar deze aflevering viel wat mij betreft mee. Normaal martelt hij alleen mensen omdat hij informatie van ze nodig heeft. Nu was het persoonlijk en dat het dan een graadje erger wordt is niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:39 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Denk even wat breder dan 'laatste aflevering' zo letterlijk te nemen.
Valt me op trouwens dat op zo ongeveer ieder ander buitenlands '24' forum die laatste martelscene ook door iedereen wordt gezien als de meest grove martelscene in '24' ooit... en dat een aantal het hier allemaal wel vind meevallen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:28 schreef Seam het volgende:
Die cliffhanger is de lekkerste dit seizoen. Ik wil Jack Logan zien afmaken. Na al die shit wil ik Logan kapot gemarteld zien
Dinsdag afl 22 en dan een week later 23 en 24.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus dinsdag nog 1tje en dan de dubbele finale? Ook in dezelf week of dat niet? Anders kom ik tijd te kort
Om in de woorden van Jack te spreken.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Net 20 & 21 gezien. Spannend![]()
Jack gaat wel erg ver trouwens!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die gast is trouwens toch nog niet gevonden? Dan ligt hij dus eigenlijk nog steeds te stinken in zo'n muur bij CTU, of niet?
Geweldig moment, net als een zin van hem in seizoen 5 dat hij dat verdrag gaat tekenen. Hij zegt dat hij op een hogere stoel wou zitten zodat Suvarov niet op hem neer kon kijken.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Vond het trouwens zo mooi dat Logan zat te twijfelen welke stropdas hij moest omdoen
FTD gebruiker?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
usenet!
Ftd kan je niets mee downloaden, is meer een zoekforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |