UITSLUITING VERDAMMT NOCH MALquote:
welkomquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef Laxaties het volgende:
[..]
Dankje!
voor het eerst dat ik voor de zwarten ben trouwens
tiefquote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef drumminggod het volgende:
alle niet oranje fans zijn allochtoon!
opquote:
Als het zou kunnenquote:Op zondag 25 april 2010 20:14 schreef Brerius het volgende:
Black for live !!!!
waarom zie ik nog Oranje steukers in ons midden.
Aan Oranje dweepies doe effe je post verwijderen Dank u wel
quote:
Hoelang moet dat durenquote:
Komt omdat je een vrouw bentquote:Op zondag 25 april 2010 20:53 schreef Myraela het volgende:Ik voel me buitengesloten.
DISCRIMINATIE! MENSEN OPEN JE OGEN. WILDERS ZIT HIERACHTER.
Oké, nu snel sterven. Groetjes.quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef dralion13 het volgende:
ik heb een hekel aan oranje, met Koninginnedag blijf ik thuis, het wk ontwijk ik zo veel mogelijk
Ik haat het gewoon
inderdaad
Black power
Ja, dat weet ik wel, dat heb je net geposD.quote:Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef dralion13 het volgende:
dat ik een hekel aan oranje heb hoeft nog niet te betekenen dat ik een hekel heb aan mensen die wel van oranje houden... (het betekend het wel, maar dat weet jij niet)
ok okquote:Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Bijna. Nu nog een hoofdletter, word zonder -t, überhaupt met 2 puntjes op de U.
DU KANST MICH AM AARS LICKEN!! DU SCHWEINGESICHT!!!!quote:
En hoe wil je dat precies voor elkaar krijgen?quote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef 3keernix het volgende:
Dit topic is uitsluitend voor de fokkers die hun naam nog in het zwart hebben staan. Oranje is deswege niet gewenst. Overtreding zal leiden tot uitsluiting in het ONZIN forum
quote:Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef Laxaties het volgende:
[..]
Dankje!
voor het eerst dat ik voor de zwarten ben trouwens
Ik ook!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef dralion13 het volgende:
ik heb een hekel aan oranje, met Koninginnedag blijf ik thuis, het wk ontwijk ik zo veel mogelijk
Ik haat het gewoon
dan zijn we goed bezigquote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nu is het aantal users in dit topic voor 50% oranjefan
Je bent pas goed bezig als je zwart bentquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 23:14 schreef Onufriev het volgende:
Vroegah (toen ik nog niet op Fok! zat) was je bijzonder als je een kleurtje had.
Nu is het bijzonder als je nog zwart bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart zijn is toch al jaren apart?quote:Op zondag 25 april 2010 22:43 schreef Sahbi100 het volgende:
Straks is de meerderheid orangje om een ander kleurtje te hebben en dan is iedereen die zwart is juist apart
Oranje is de lelijkste kleur ooitquote:
Dat dus.quote:Op maandag 26 april 2010 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oranje is de lelijkste kleur ooit
Nee.quote:Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Bijna. Nu nog een hoofdletter, word zonder -t, überhaupt met 2 puntjes op de U.
We zijn een maxende mitch.quote:Op maandag 26 april 2010 14:09 schreef Mixende_match het volgende:
ik hou ook van voetbal... Maar niet van oranje
Voetbal en oranje in 1 topic. The humor.quote:
Een soort bleke ginger jew.quote:
Pssssssst, jij mag hier niet komen.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
Hoi ik ben hier om TS te pesten, dat zal hem leren vuilak!
Liever dat uithangbord zijn voor de gayparadequote:
Ratelquote:
vraag het de oranjefansquote:Op maandag 26 april 2010 16:40 schreef Argo het volgende:
Ik heb gehoord dat oranje de nieuwe kleur word voor de nieuwe gay pride ? Weet iemand hier meer over ?
Ga weg jijquote:
Hoor jij bij de emo's of de duitsers?quote:
quote:
Ga wegquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoor jij bij de emo's of de duitsers?
Bij de Nederlanders. Duh.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoor jij bij de emo's of de duitsers?
Dat versta ik nietquote:
Okequote:
Jeujquote:
Ga weg Gordonquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat versta ik niet![]()
[..]
Oke![]()
[..]
JeujVan binnen begint ze een beetje oranje te kleuren
Helemaal niet. Oranjefans mekkeren toch allemaal 'hup holland hup'. Ik ben een Nederlander, geen Hollander.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat versta ik niet![]()
[..]
Oke![]()
[..]
JeujVan binnen begint ze een beetje oranje te kleuren
Nee, jij bent Fries.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet. Oranjefans mekkeren toch allemaal 'hup holland hup'. Ik ben een Nederlander, geen Hollander.
Maar alsnog een Nederlander.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet. Oranjefans mekkeren toch allemaal 'hup holland hup'. Ik ben een Nederlander, geen Hollander.
Helemaal wel!quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Nielsch het volgende:
Wel mooi die oranje-tagjes op Fok!, herken je direct alle tokkies!
Niet eens, niet eensquote:
Ehhh ben jij 1988 vergeten??quote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef neo2000 het volgende:
Oranje is wel een kleur om trots op te zijn. Al is het alleen maar omdat we keer op keer wereldkampioen voetbal.. Oh wacht. Europees kampioen voetb.. Oh wacht..
quote:
Ja, van al die keren dat wij op voetbalvlak wereldprestaties hebben neergezet, ben ik 1988 misschien vergeten.quote:
En dan nu een serieus antwoord.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan jezelf oranje verven.
Topic in het wk forum.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:03 schreef ninostar het volgende:
[..]
En hoe ben jij een Oranjefan geworden?
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 12:07 schreef First het volgende:
Eigenlijk hou ik niet eens van voetbal maar ik heb een kleurtje omdat ik er bij wil horen mag ik hier dan nog wel posten?![]()
ewaaaa sagbiquote:Op zondag 23 mei 2010 13:44 schreef Sahbi100 het volgende:
Alleen omdat ik een sepo had kreeg ik een orangje kleurtje
Leugenachtig monsterquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb het oranje kleurtje voor Ivoorkust. Telt dat ook?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb het oranje kleurtje voor Ivoorkust. Telt dat ook?
quote:(Oranjefan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |