Nee jij hebt niet gekeken je hebt niet gekeken jij, kijk eerst dan praten,quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen zijn allemaal vies ze moeten gestraft worden door Wilders.
Tering man. Je familie zal je zo maar op internet terugvindenquote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
Ik vind die gast niet echt vet, maar wel smerig.
Ies koeltoer daar.quote:Op zondag 25 april 2010 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tering man. Je familie zal je zo maar op internet terugvinden
No way dat ik ga kijken.quote:Op zondag 25 april 2010 19:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee jij hebt niet gekeken je hebt niet gekeken jij, kijk eerst dan praten,
OMG WTF IS DIT
Ik ging een beetje dood vanbinnen toen ik keek.quote:
HET HELE IDEE, HET CONCEPT, OMG WAT IS DITquote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef solyaris het volgende:
Ik snap het niet, wat is hier zo bijzonder aan?
Nee, dit. Ik heb echt alles gezien wat er maar ranzig is op internet maar op de een of andere manier ben ik het met TS eens. Dit is erg.quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben veel gewend, van 2 girls 1 draaitafel en 45 guys 1 camel aan toe, maar hiervan moest ik toch wel lichtelijk kotsen. Gatverdamme![]()
Een verwarde man die psychische hulp of medicatieve middelen nodig heeft.quote:Op zondag 25 april 2010 19:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
HET HELE IDEE, HET CONCEPT, OMG WAT IS DIT
quote:Op zondag 25 april 2010 19:49 schreef j0rdii het volgende:
Je ziet wat stront, een piemel en een lelijke vent
Als je het beschrijft dan denk je, wtf, maak je je daar zo druk om? Dan valt het wel mee.quote:Op zondag 25 april 2010 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
Wie wil even beschrijven wat er te zien valt?
Dat hoop ik niet voor hem (of zijn werk)quote:Op zondag 25 april 2010 19:52 schreef teknomist het volgende:
Maar even serieus, die kerel was onderweg naar z'n werk?
DOE ER OP ZIJN MINST EEN SPOILER OMHEEN MAN!quote:
Waarom, je ziet niks.quote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
DOE ER OP ZIJN MINST EEN SPOILER OMHEEN MAN!
Nee, dat is pindakaas.quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Teteteterek het volgende:
wrijft ie nou z'n feces over zijn wangen?
Dat is een van de dingen, en ook het feit hoe dat proces is verlopen enzo doet mij kotsen.quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Teteteterek het volgende:
wrijft ie nou z'n feces over zijn wangen?
Fysiek kotsen? Je hebt toch zeker wel schokkender zaken meegemaakt? Ik noem een jar, een tubgirl, het complete "niet te geleuven"-topic in KPD, het ogrish/liveleak topic in GC... kom op zeg. Aansteller.quote:Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen, en ook het feit hoe dat proces is verlopen enzo doet mij kotsen.
Samenvatting van het gleuven topic in KPD?quote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef Snarf het volgende:
[..]
Fysiek kotsen? Je hebt toch zeker wel schokkender zaken meegemaakt? Ik noem een jar, een tubgirl, het complete "niet te geleuven"-topic in KPD, het ogrish/liveleak topic in GC... kom op zeg. Aansteller.
Teknomist, is dat nou je eigen hoofd @ je usericon ?quote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef teknomist het volgende:
Het is in ieder geval wel netjes dat -ie elke week zijn broek wast.
Dat was beeldspraak.quote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens? Ik kan niks vinden met google.
Gaarne een edit met een spoiler eromheen graag, wegens in beeld zijnde geslachtsdelen enz.quote:
Gewoon zelf kijken.quote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Samenvatting van het gleuven topic in KPD?
Dude, dat is een geniale regisseur en acteur.quote:Op zondag 25 april 2010 20:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Teknomist, is dat nou je eigen hoofd @ je usericon ?
Hij piest zo het ijs van het perron af, huldequote:
Zonder handen en zonder zijn broek uit te doen. Probeer dat maar is na te doen.quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij piest zo het ijs van het perron af, hulde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |