Nee jij hebt niet gekeken je hebt niet gekeken jij, kijk eerst dan praten,quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen zijn allemaal vies ze moeten gestraft worden door Wilders.
Tering man. Je familie zal je zo maar op internet terugvindenquote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
Ik vind die gast niet echt vet, maar wel smerig.
Ies koeltoer daar.quote:Op zondag 25 april 2010 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tering man. Je familie zal je zo maar op internet terugvinden
No way dat ik ga kijken.quote:Op zondag 25 april 2010 19:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee jij hebt niet gekeken je hebt niet gekeken jij, kijk eerst dan praten,
OMG WTF IS DIT
Ik ging een beetje dood vanbinnen toen ik keek.quote:
HET HELE IDEE, HET CONCEPT, OMG WAT IS DITquote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef solyaris het volgende:
Ik snap het niet, wat is hier zo bijzonder aan?
Nee, dit. Ik heb echt alles gezien wat er maar ranzig is op internet maar op de een of andere manier ben ik het met TS eens. Dit is erg.quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben veel gewend, van 2 girls 1 draaitafel en 45 guys 1 camel aan toe, maar hiervan moest ik toch wel lichtelijk kotsen. Gatverdamme![]()
Een verwarde man die psychische hulp of medicatieve middelen nodig heeft.quote:Op zondag 25 april 2010 19:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
HET HELE IDEE, HET CONCEPT, OMG WAT IS DIT
quote:Op zondag 25 april 2010 19:49 schreef j0rdii het volgende:
Je ziet wat stront, een piemel en een lelijke vent
Als je het beschrijft dan denk je, wtf, maak je je daar zo druk om? Dan valt het wel mee.quote:Op zondag 25 april 2010 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
Wie wil even beschrijven wat er te zien valt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |