Dat 200ste plaats gedoequote:
201quote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Geniet er vanquote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
Kinders. Ik ga een foute Duitse film kijken met bier en popcorn. Veel plezier met Koos en Petel L de Vlies!
Voor mij nietquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Trouwens niet echt een uitdaging om die 200ste plek vandaag te behalen..
NEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
Kinders. Ik ga een foute Duitse film kijken met bier en popcorn. Veel plezier met Koos en Petel L de Vlies!
Duits?quote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef TheKC het volgende:
Ik hoop dat er vanavond blauw blauw komt, dan missen jullie het allemaal!
quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef dubidub het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook weer 'es meeouwehoer
Ja maar helaas niet helemaal afgekeken vrijdag omdat ik supermoe was, dus dat heb ik gemistquote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef henrydg het volgende:
Kijken jullie ook de TV kantine? Eergisteren dat liedje van Marijke Heiwegen![]()
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)TV_Kantine_s2_a4.xml vanaf 22.50 ofzoquote:Op zondag 25 april 2010 19:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja maar helaas niet helemaal afgekeken vrijdag omdat ik supermoe was, dus dat heb ik gemist
quote:Op zondag 25 april 2010 19:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)TV_Kantine_s2_a4.xml vanaf 22.50 ofzo![]()
Als de meeuwen zijn gekomenquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef henrydg het volgende:
Kijken jullie ook de TV kantine? Eergisteren dat liedje van Marijke Heiwegen![]()
![]()
![]()
Ja hahaquote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als de meeuwen zijn gekomen![]()
Er komt een poepje uit zijn gat![]()
Inderdaad. Ook aan het begin Peter R de Vriesquote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja hahaDe TV Kantine is er sowieso op vooruit gegaan de laatste tijd.
Weet ik eigenlijk ook niet.quote:
Ik had die Emmy wel verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook aan het begin Peter R de Vries![]()
Of toen met die emmy, die steeds voor de camera zat
Ik wou dat de TV kantine gewoon uren duurdequote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had die Emmy wel verwacht eigenlijk.
Ik ook, gewoon een marathon.quote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik wou dat de TV kantine gewoon uren duurde
Ik ga RTL even mailen of ze een hit willen uitbrengen van Marijke Heiwegen met die parodienummersquote:
LOLquote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ga RTL even mailen of ze een hit willen uitbrengen van Marijke Heiwegen met die parodienummers
Nou, geef toe, dat zou hét nummer van het jaar zijnquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef teamlead het volgende:
ik kom net van het terras rollen en zit nu mobiel even. post dus nog even niet mee, maar kijk wel. ben in gedachten bij jullie
Straks maakt koos daar nog een opmerking overquote:
Dat was het enige waar ze hem een bekeuring voor konden geven als hij het niet bij zich hadquote:Op zondag 25 april 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
Wil je alleen zijn rijbewijs zien of nog meer? Wat meer
Ja flauw he?quote:Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat was het enige waar ze hem een bekeuring voor konden geven als hij het niet bij zich had
Het gaat om de precieze uitspraak, dan is het bingoquote:Op zondag 25 april 2010 20:36 schreef teamlead het volgende:
mooi begin zo met een motormuis.
En meteen een mobiele eenheid er achteraan. Feest vandaag
quote:Op zondag 25 april 2010 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag,
Ik ben weer eens net wakker
Het is nu al rustig en Peter wordt saai volgens mij.quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaat rustig worden bij Peter, of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |