Het lijkt mij ook niet dat ze een hoge opleiding zouden willen. Misschien is het wel een heel sociaal bedrijf, nu ze de vacature bij Voorzet hebben geplaatst. Misschien zijn ze best bereid met beperkingen rekening te houden.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet precies hoe het zit en schat mijn kansen ook niet groot in ofzo. Maar ze kwam er zelf mee, want het ging ff over dat eerdere traineeship enzo en toen zei ik dat ik het al had uitgezocht en dat er 10 plaatsen zijn en HBO-WO niveau en ervaring etc..
En toen zei ze dat ze iets in haar hoofd had, het is een een soort van administratie, precies zoals ik zei.
Ongeveer zeg maar net zoiets als alle crewmembers van Fok! in een lijst zetten en bijhouden of ze admin zijn of moderator en met welke rechten, maar dan heel groot.
En er zijn niet zulke hoge eisen voor en het bedrijf heeft die vacature(s?) specifiek bij Voorzet neergelegd, dus dat zegt een hoop.
Nu moet ik even een CV'tje in elkaar flansen en naar haar mailen en dan zie ik wel verder.
Komt goed auti!! 2010 wordt een nieuw jaar, nieuwe kansen, mag nu eindelijk wel eens gaan rollen voor je!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet precies hoe het zit en schat mijn kansen ook niet groot in ofzo. Maar ze kwam er zelf mee, want het ging ff over dat eerdere traineeship enzo en toen zei ik dat ik het al had uitgezocht en dat er 10 plaatsen zijn en HBO-WO niveau en ervaring etc..
En toen zei ze dat ze iets in haar hoofd had, het is een een soort van administratie, precies zoals ik zei.
Ongeveer zeg maar net zoiets als alle crewmembers van Fok! in een lijst zetten en bijhouden of ze admin zijn of moderator en met welke rechten, maar dan heel groot.
En er zijn niet zulke hoge eisen voor en het bedrijf heeft die vacature(s?) specifiek bij Voorzet neergelegd, dus dat zegt een hoop.
Nu moet ik even een CV'tje in elkaar flansen en naar haar mailen en dan zie ik wel verder.
Van harte gefelciteerd jonguh!!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef ikke043 het volgende:
Het gaat echt ontzettend hard als je weinig tijd hebt.
Maar goed nieuwsIK BEN GESLAAGD VOOR M'N RIJEXAMEN
![]()
althans voor mij goed nieuws
Een leuke polo sedan nog wel, hoezo.. vertel; zitten er allemaal smiley's op?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Cassandra87 het volgende:
ik heb nog een leuke polo sedan te koop
Ik ga geen auto kopen. Er staat hier een peugeot 107 die ik kan pakkenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef Autidude het volgende:
[..]
Van harte gefelciteerd jonguh!!Ik ken het gevoel, VRIJHEID!! beter is het niet te omschrijven..
Lekker man!Ga je meteen al aan een eigen autootje of heb je de mogelijkheid om veel rond te kunnen rijden?
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef ikke043 het volgende:
Het gaat echt ontzettend hard als je weinig tijd hebt.
Maar goed nieuwsIK BEN GESLAAGD VOOR M'N RIJEXAMEN
![]()
althans voor mij goed nieuws
Dat vond ik destijds wel een leuk wagentjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Cassandra87 het volgende:
ik heb nog een leuke polo sedan te koop
Dit gaat em toch echt niet worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
En die Sieneke lijkt echt op een vrouw van 45 ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze is pas 18quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit gaat em toch echt niet worden.
Is t ookquote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds wel een leuk wagentje
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Goh heren wie zou jullie droomvrouw zijn dan?

Zeker niet fijn, maargoed, je kan er alleen maar voor zorgen dat dat gevoel niet je avond verpestquote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo nu ff lekker thuis bijkomen. Werd overvallen door een gevoel van teleurstelling. Als in dat ķk teleurstel
En dat vind ik niet fijn
Zéker niet als je t gevoel hebt dat je je grote liefde teleurstelt.
Das minderquote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo nu ff lekker thuis bijkomen. Werd overvallen door een gevoel van teleurstelling. Als in dat ķk teleurstel
En dat vind ik niet fijn
Zéker niet als je t gevoel hebt dat je je grote liefde teleurstelt.
De Koningin.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gewoon eentje die niet afhaakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat je zo droomt dat je op je eigen bruiloft bent en dat dan het moment komt dat je zo de sluier van je bruidje wegdoet en dat er dan ipv een leuk koppie een 24 inch TFT scherm tevoorschijn komtquote:Op woensdag 28 april 2010 19:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Droomvrindinnen bestaan alleen in dromen
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat je zo droomt dat je op je eigen bruiloft bent en dat dan het moment komt dat je zo de sluier van je bruidje wegdoet en dat er dan ipv een leuk koppie een 24 inch TFT scherm tevoorschijn komt![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat je zo droomt dat je op je eigen bruiloft bent en dat dan het moment komt dat je zo de sluier van je bruidje wegdoet en dat er dan ipv een leuk koppie een 24 inch TFT scherm tevoorschijn komt![]()
Ik weet wel iemandquote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een mooi hoofd met een rot lichaam?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Plork
Volgens mij ben ik net t omgekeerde
Leuke dromen heb jij![]()
Jaquote:
quote:
Maar jij voelt kennelijk wel wat voor haarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Wederom geen enkel teken van leven van haar. Het is moeilijk maar ik kan er niets aan veranderen dus ik ga gewoon verder met mijn leven.
Maandag bij die cursus dacht ik weer aan haar.
Dankjequote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
lieve tijn je verdient wel een vrouw die je įlle aandacht geeft (tot je er zat van wordt)
Maar vervelend voor je *knuffel geeft
Mijn lichaam mag nog flink wat sport gebruiken maar na een werkdag heb ik écht geen puf
Gelukkig mag men mij om mijn humoren karakter
Ja best wel veel eigenlijk. Zij begijpt mij compleet en voelt mij perfect aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar jij voelt kennelijk wel wat voor haar
Dat doe ik dus ook. Alleen tijdens die cursus eergisteren moest ik door een aantal dingen die er gezegd werden weer aan haar denken.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef francis998 het volgende:
tijn balen dat er geen teken van leven is!
idd gewoon het beste is verder te gaan met je leven en zien wat er uiteindelijk gebeurt
Heb je een idee waarom ze het contact laat liggen ?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Die laatste 2 dingen zijn veel belangrijker dan uiterlijk![]()
[..]
Ja best wel veel eigenlijk. Zij begijpt mij compleet en voelt mij perfect aan.
Te veel problemen in haar leven.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb je een idee waarom ze het contact laat liggen ?
als het zo zit, dan is het deels nog wel te begrijpen..maar deels ook weer niet.quote:
Hm, nou ja gelukkig is het dan niet een afwijzing in jouw richting. Maar zouden haar problemen dan voor jou niet te zwaar zijn?quote:
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar zal ik je een geheimpje vertellen.. dat blijft zo..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen tijdens die cursus eergisteren moest ik door een aantal dingen die er gezegd werden weer aan haar denken.
Ik denk niet dat het perse ASS-gerelateerd is. Gebeurt vaker bij (groeps)therapieėn.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar zal ik je een geheimpje vertellen.. dat blijft zo..
Alleen weet ik niet of dat echt ASS is, ik denk het niet, maar ik denk wel dat het voor een ASS'er iets zwaarder kan zijn vanwege beelddenken en geheugen etc.
Associatie is iets waar auti's goed in uit kunnen blinken, of juist weer moeite mee kunnen hebben of het niet goed kunnen plaatsen bla bla. Man, acht jaar later heb ik nog flashbacks, gevoelens en zelfs nog wel eens hoop... Geef het een plek, verwacht er niets van en doe lekker je ding.. want als je het laat vreten is het echt niet goed voor je.
Dat is het zeker. Maar ooit zal er een oplossing komen dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef francis998 het volgende:
[..]
als het zo zit, dan is het deels nog wel te begrijpen..maar deels ook weer niet.
Gewoon een lastige situatie!!
Misschien wel. Maar daar zijn ook oplossingen voor.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, nou ja gelukkig is het dan niet een afwijzing in jouw richting. Maar zouden haar problemen dan voor jou niet te zwaar zijn?
Alles kan een gevoel/herinnering triggeren dus dat zal je altijd wel hebben. Overigens is daar niets mis mee. Dat maakt ons mensquote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar zal ik je een geheimpje vertellen.. dat blijft zo..
Alleen weet ik niet of dat echt ASS is, ik denk het niet, maar ik denk wel dat het voor een ASS'er iets zwaarder kan zijn vanwege beelddenken en geheugen etc.
Associatie is iets waar auti's goed in uit kunnen blinken, of juist weer moeite mee kunnen hebben of het niet goed kunnen plaatsen bla bla. Man, acht jaar later heb ik nog flashbacks, gevoelens en zelfs nog wel eens hoop... Geef het een plek, verwacht er niets van en doe lekker je ding.. want als je het laat vreten is het echt niet goed voor je.
Oh ik heb het met heel veel hoor, en ik heb een soort van tic met herhalen enzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Wel aardig wat je zegt over flashbacks. Ik herken dat wel, zij het op een ander terrein.
Er wordt erg goed gepost hier. Ik kijk er echt steeds weer van op.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh ik heb het met heel veel hoor, en ik heb een soort van tic met herhalen enzo.
Zo heb ik vanmiddag nog heel veel terug zitten lezen in deze reeks en kwam ik, even terzijde, nog tot de conclussie dat er best veel goede teksten/uitleg enzo hier wordt gepost wat in principe best leuk en goed te bundelen is..
Je piekert best veel denk ik. Heb je mogelijk ook iets dwangmatigs? (hoop ik niet voor je) Je praat over tics. Niet zelden gaat ASS samen met OCS (comorbiditeit)quote:En vanavond ben ik sowieso van het flashbackerige, want ik ben met heel veel dingen bezig.. herhaling dus. En dat zal altijd zo blijven.. scooterongeluk heb ik gehad, ben nu bezig met de auto's ..
Het hoort erbij, denken.. relativeren.. Relativiteitstheorie, mooi iets, mooi ding, associatie tik tik
schakel schakel.. BOEM!!![]()
Maar ik kan het niet uitzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |