quote:Op zondag 25 april 2010 15:17 schreef FP128 het volgende:
Zitten jullie dan in Assen of zo? Hier in Amsterdam is het zacht en zonnig.![]()
verre van bloedheet zoals was voorspelt
Vanmorgen bij Kijkduin op het strand gelegen (eind vd ochtend) maar toen het begon te betrekken was het gelijk een stuk frisser....quote:
Het was weer heerlijk! En Ko lekker in de kinderstoel erbij, komkommer en stukjes brood eten. Die injera (pannenkoek) vond hij vies!quote:
Mijn oudste moest lachen om jouw avatar..'ze maakt oogbolsaté'quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
bijna thuis. delftBen allang blij dat ik voor de verandering in de juiste trein zit
En zie ze dan nog maar eens netjes terug in de verpakking te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
wat lang duurt is lekker BE
Ik had van de week toch weer een stunt.. M. was vervelend aan het doen en ik wilde m een mep geven met een pak wattenschijfjes. Het pak bleek echter niet goed dicht te zitten en de wattenschijfjes vlogen in het rond
ze liggen allemaal los op mijn nachtkastjequote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zie ze dan nog maar eens netjes terug in de verpakking te krijgen.
ach stom? ik zie er het nut niet van in, je kan toch ook gewoon melden dat je ongesteld moet wordnquote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef moussy het volgende:
Ik ben denk ik de enige dan die het stom vind
quote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef moussy het volgende:
Ik ben denk ik de enige dan die het stom vind
Is OUD-SC de nieuwe twitter of zo?quote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
eindelijk thuisHet weekend was echt geweldig maar damz wat ben ik blij dat ik in mijn eigen huisje weer ben
Aah, fijn! Veel plezier ermee!quote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef YPPY het volgende:
miss_sly: de stickers waren een succes! Ze werd behoorlijk dol.
ik denk van niet. Maar als het je niet aanstaat hoe ik post dan kan je dat ook wel gewoon zeggen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je er príma vermaken!
quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo ik moest even van Lois (die sprak ik net op de. twittert
. dus) zeggen dat jullie allemaal een stel chagrijnige PMS wijven zijn!
.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
.
Maar waarom doe je dat KoM, als ze het een minuut later zelf kan doen???quote:
Ze moest ff een drempel over geloof ik.quote:Op zondag 25 april 2010 21:04 schreef sjak het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom doe je dat KoM, als ze het een minuut later zelf kan doen???
En hoe voel JIJ je nu?quote:Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ze moest ff een drempel over geloof ik.
quote:Op zondag 25 april 2010 20:16 schreef Lois het volgende:
Danny nog heel hoopvol: het lijkt me handiger geen smilies te gebruiken in die nieuwe feature.... en wat doet BE
whoohoo!quote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en de feature... och.eetse BE
Ik heb de camera gekochtstuiter al een uur door de kamer. Krijg em voor de helft voor moederdag ook nog
Stoerrrr!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
.
ook niet lekker dan?quote:
Nou ja, je komt van mars. Dat is best raar...quote:Op zondag 25 april 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:
Zo vreemd ben ik anders niet.
Heb jij niet genoeg drama gehad afgelopen weekend?quote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Aaaaah, ouderwetsch gezellig hier! I could use some drama!
Jaaaaaaa. Gooi je handen in de lucht! Zet Muse op! Zwelg! Doe bombastisch en kijk zo:quote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Aaaaah, ouderwetsch gezellig hier! I could use some drama!
Doet tevens prima dienst als zeikwijfdetector!quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wilde alleen maar even oefenen om te zien hoe het werkte...
ik vond het leuk!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
*strooit wat Zen het topic in*
't Is al weer weg. Even diep ademhalen en tot 10 tellen en dan kunnen we weer gewoon 'gezellig' verder.
Even ter verduidelijking dan.
Het is een nieuwe feature, voor mods, die MOCHT DAT NODIG ZIJN, eventueel een waarschuwing aan een topic toe kunnen voegen. Bijv. aan het V&A topic een 'Bedenk goed met wie je in zee gaat, zorg altijd dat je de betaling binnen hebt voor je de spullen op stuurt' oid.
En ik wilde alleen maar even oefenen om te zien hoe het werkte...
Dat zou een mooie waarschuwing zijn! Denk erom, wel zonder smilies...quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik zie het al.. er wordt koffie met roze koeken uitgedeeld!
wat zij zegt!quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik vond het leuk!!![]()
![]()
En ik moest er om lachen![]()
en nou is het weer saai en stil onderaan
Ja nou pas op kijk uit tuutuut!quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat zou een mooie waarschuwing zijn! Denk erom, wel zonder smilies...
Poeh, nou! Serieus: meer dan genoeg.quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb jij niet genoeg drama gehad afgelopen weekend?
Yes, allemaal gedaan!quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Gooi je handen in de lucht! Zet Muse op! Zwelg! Doe bombastisch en kijk zo:.
Oh yuk... normaal heerlijk, maar ik ben misselijk! Ik ben echt los gegaan, 60 minuten lang.quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik zie het al.. er wordt koffie met roze koeken uitgedeeld!
je kadootje in praktijk brengen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef KingOfMars het volgende:
Oh we gaan naar bed hoor ik net. Later!
En dat was? Een roltongfluitje?quote:
ehhh, ik ga ervan uit dat dit over je eten gaatquote:Op zondag 25 april 2010 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh yuk... normaal heerlijk, maar ik ben misselijk! Ik ben echt los gegaan, 60 minuten lang.![]()
Moet ik ook mee naar bed??quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef sjak het volgende:
[..]
ehhh, ik ga ervan uit dat dit over je eten gaat![]()
Wat heb je dan gegeten 60 minuten lang.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Eh ja... eten ja.
Ehm... een halve turkse pizza, een kapsalon, 4 witte puntjes met chocopasta en een flinke handvol toffees.
Oh, en een spekkie en een biscuitje.
Nee, dit doe ik niet dagelijks!
We hebben nog wel paracetamol hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 21:24 schreef Lois het volgende:
Nou eh... het was geen nee maar ik heb eigenlijk hoofdpijn
Hallo 2500 kcal's in een uurtje!quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Eh ja... eten ja.
Ehm... een halve turkse pizza, een kapsalon, 4 witte puntjes met chocopasta en een flinke handvol toffees.
Nah... laat ik maar gewoon in mijn eigen bed slapen dit keer, er zijn al praatjes genoeg over ons....quote:Op zondag 25 april 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We hebben nog wel paracetamol hoor.
ieuw, hoe krijg je het weggewerktquote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Eh ja... eten ja.
Nee, dit doe ik niet dagelijks!
over jou en KoM?????????quote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef Lois het volgende:
[..]
Nah... laat ik maar gewoon in mijn eigen bed slapen dit keer, er zijn al praatjes genoeg over ons....
Alleen het klaarkomen ontbreekt nog J.quote:Op zondag 25 april 2010 21:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Volgegeten, licht aangeschoten en jarig. Best puik dus!
weer iets onschuldigs dat nóóit meer hetzelfde zal zijn.quote:
Ja maar echt makkelijk is die Lois niet.quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ik zie dat daar al aan gewerkt wordt
quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer iets onschuldigs dat nóóit meer hetzelfde zal zijn.
Whahahahaahaquote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
Vast zo'n type zonder duidelijke basiskleur. Die hebben dat.
De rest van de dag heb ik dan ook niks gevreten. Scheelt weer!quote:Op zondag 25 april 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hallo 2500 kcal's in een uurtje!.
Ja zo'n wijf die niet kan kiezen zeg maar.quote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
Vast zo'n type zonder duidelijke basiskleur. Die hebben dat.
Ik heb al weer spijt als haren op mijn hoofd.quote:
Niet liegen he, een kapsalon is een bak geen bakje... Het is geen kapsallonetje.quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De rest van de dag heb ik dan ook niks gevreten. Scheelt weer!
Grapje he! Ik zei al, ik doe dit niet dagelijks, niet eens wekelijks, niet eens maandelijks en niet eens jaarlijks! Niet zeuren!![]()
Sjak, een kapsalon is een bakje met friet, shoarma, kaas, sla en knoflooksaus, en helaas ook vaak sambal, maar dat hoeft voor mij niet.
Dan begrijp ik het uur ook beter, de rest werk je in een kwartiertje weg.quote:Op zondag 25 april 2010 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet liegen he, een kapsalon is een bak geen bakje... Het is geen kapsallonetje.
Ja welja, geef ze nog even het idee dat ik een wasteil met friet en shoarma weg heb zitten werken!quote:Op zondag 25 april 2010 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet liegen he, een kapsalon is een bak geen bakje... Het is geen kapsallonetje.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef sjak het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het uur ook beter, de rest werk je in een kwartiertje weg.
Ik heb altijd moeite met een normale kapsalon. En ik kan toch best eh... eten. Maar misschien zijn ze in Rotterdam groter. Daar zijn ze immers uitgevondenquote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja welja, geef ze nog even het idee dat ik een wasteil met friet en shoarma weg heb zitten werken!
quote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Trouwens, een hele teil shoarma met friet en saus wegslobberen. Ik krijg spontaan honger.
Vast!quote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met een normale kapsalon. En ik kan toch best eh... eten. Maar misschien zijn ze in Rotterdam groter. Daar zijn ze immers uitgevonden
Of gewoon bij het ontwaken met een kater, of als lunch of als avondeten.quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Kapsalon, dat is toch dat voer wat je alleen fatsoenlijk wegkrijgt als je flink dronken bent na een avond stappen?
kapsalon kan de hele dag hoorquote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Kapsalon, dat is toch dat voer wat je alleen fatsoenlijk wegkrijgt als je flink dronken bent na een avond stappen?
Ik ben nog nooit dronken geweest!quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
ik kan je vertellen dat ze in Rotterdam inderdaad groter zijn dan hier. (hier = westlandquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met een normale kapsalon. En ik kan toch best eh... eten. Maar misschien zijn ze in Rotterdam groter. Daar zijn ze immers uitgevonden
ik proef eigenlijk geen verschil tussen döner en shoarma.quote:
Getverdemme!! Melk!quote:Op zondag 25 april 2010 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest!
Met een glaasje melk kan het ook prima hoor!
Oh lekker allemaal tegen elkaar aan stinkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:43 schreef k_i_m het volgende:
Op mijn werk hebben we om de week op vrijdag kapsalon dag, dan zitten we met z'n allen kapsalon te vreten voordat we lekker gezellig gaan vergaderen.
Ik heb iets tegen de structuur van shoarma. Als ik harde of taaie stukjes weg zit te malen hoef ik eigenlijk al niet meer. En döner heeft nooit harde stukjesquote:Op zondag 25 april 2010 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik proef eigenlijk geen verschil tussen döner en shoarma.Nou ja... snipperschaap met patat en saus
Ah lekker, allemaal van die knoflook boertjes discreet achter je handpalm proberen te verbergen. *burp*quote:Op zondag 25 april 2010 21:43 schreef k_i_m het volgende:
Op mijn werk hebben we om de week op vrijdag kapsalon dag, dan zitten we met z'n allen kapsalon te vreten voordat we lekker gezellig gaan vergaderen.
Klussen is ook leuk, maar niet op 2 hoog met een laddertje tegen de gevel.quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Ticootje het volgende:
Welnee be, geld wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven. Een beperkt budget vraagt gewoon om creativiteit. En klussen is leuk.
Ik weet niet wat jij ziet, maar ik mag een cavia met BKR lenenquote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Wel verfrissend die KFC reclame aan de zijkant. Is weer eens wat anders dan de geijkte afslankmeuk!![]()
Ja die polen worden godverdomme met de dag duurder. Ik denk er ook al over omquote:Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
*over andere boeg gooit...
Ik heb pas een opdracht uitgezet op werkspot maar dat is dus veeeeeeeeeeeeel te duur allemaal.![]()
Nu wil ik de opdracht aanpassen tot ongeveer de helft en dat we zelf de rest doen maar ik voel me zo'n cheapert als ik dat doe.![]()
en stiekem even aan je boer ruiken <3quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah lekker, allemaal van die knoflook boertjes discreet achter je handpalm proberen te verbergen. *burp*
Het leuke is dat er ook collega's komen van andere locaties. En die hebben dan geen kapsalon gegeten. En die hebben het zwaaaaaarquote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah lekker, allemaal van die knoflook boertjes discreet achter je handpalm proberen te verbergen. *burp*
ik krijg 90%korting bij V&D?quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij ziet, maar ik mag een cavia met BKR lenen.
10 liter redden wij per jaar nog nietquote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Vicky het volgende:melk
er gaat hier met gemaakt 10L per week doorheen!
We halen elke week 10 liter en dat bijna altijd op. Soms moeten we nog bijhalen..quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
10 liter redden wij per jaar nog niet![]()
En reclames, ik heb ook een leenreclame.
Melk is zooooooo lekker, maar van #heller mag ik niet zo veel meer... Maar vanavond dacht ik 'ach... who cares!'quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Vicky het volgende:
melk
er gaat hier met gemaakt 10L per week doorheen!
Oeh ja, op parfum ook? Ik wil zo graag een nieuw luchtje, maar 't is allemaal al weer op of gereserveerd.quote:Op zondag 25 april 2010 21:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat?! Op alles? Ook parfum en keukendingen?
quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Melk is zooooooo lekker, maar van #heller mag ik niet zo veel meer... Maar vanavond dacht ik 'ach... who cares!'
met honing!quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Of lekker warme melk voor het slapen gaan.
Het ruikt naar koe. Bah.quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik lustte vroeger helemaal geen melk. Nu wel, maar ik heb liever yoki.
Welles!quote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef Ticootje het volgende:
Melk ruikt niet naar koe. Tenzij je hele verse melk hebt, maar dat is wel echt, echt, echt superlekker!!
I'm with you!quote:
dat red ik dan weer welquote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb liever 10 liter melk dat er per week doorheen gaat dan 10 liter Cola.
Ik redt het bijna in mijn eentje. 10 liter cola (light he) per week. Ik denk een litertje of 8.quote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb liever 10 liter melk dat er per week doorheen gaat dan 10 liter Cola.
Mijn tanden zitten er nog allemaal in. Wit en heel. Ik laat het over m'n tong rollen en niet langs m'n tanden klotsen. Misschien scheelt dat?quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik drink dan geen Cola, maar wel liters koffie. Ik denk wel dat ik de 8 liter haal.Cola lijkt me fnuikend voor de tanden eik... Da's de enige feature in mijn gezicht waar ik nog een beetje trots op ben.
en dus zuinig.
(fnuikend, moet ik altijd denken aan de Mike en Thomasshow; het was een fnuik end lopen![]()
![]()
)
quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik redt het bijna in mijn eentje. 10 liter cola (light he) per week. Ik denk een litertje of 8.
oh en dat ja.quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik een hele dag thuis ben dan drink ik wel zo'n anderhalve literfles leeg op een dag. Maar cola light is dan ook zo'n beetje het enige wat ik drink. Geen koffie en maar heel soms thee. Water drink ik ook nog wel, maar verder niet.
Goh, dan moet je zeker wel vaak plassen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik drink tienmiljoen liter koffie én cola light in de week.
Alleen als ik ervoor betaald krijg.quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef She-Wolf het volgende:
Hoezo plas je in een zakje dan?
haha zo schattigquote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef oeke het volgende:
Waarom moet je zo lang wachten?
Omdat het voor moederdag is?
Maar je moet toch oefenen om juist met moederdag de mooiste foto's van Amelie te maken, die een mooi gedichtje voor mama voordraagt?
ah joh, da's maar een paar weekjes nog.quote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha zo schattig![]()
nee ik moet leren voor mijn tentamen eind mei. Daar hangt mijn afstuderen vanaf en dat zou wel eens tijd worden zeg maar![]()
En ik ken mezelf, als ik begin met spelen en pielen dan is het einde zoek.
17.00 ??quote:
jaaaaaaaaaaa goed idee!!quote:Op maandag 26 april 2010 10:10 schreef Ticootje het volgende:
Memmel, zullen we gewoon dinsdag en woensdag overslaan?
Inpakken is zo gedaan.quote:Op maandag 26 april 2010 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa goed idee!!
Oh nee eigenlijk niet want dan moet ik vandaag alles inpakken, wassen, strijken en boodschappen doen!
das waar!quote:
Juist, geef me een uurtje en ik heb alles hoor... Belangrijkste is mn paspoort en geld. Alles wat ik vergeet kan ik daar gewoon kopen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar!
De helft staat al klaar. Ik hoef alleen maar kleren uit de kasten te trekken
ik koop voor mijn jongens altijd bij kleertjes.com en olliewood.nlquote:Op maandag 26 april 2010 09:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik stel mijn vraag even hier maar:
Ik ben op zoek naar echte leuke kleding voor een jongensbaby. Ik was wel in het kinderwebwinkels topic maar ik heb echt geen tijd om die hele lijst door te werken![]()
Iemand die een paar suggesties wil doen vanuit haar bookmarks o.i.d.?
Ja, morgen nachtquote:Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef Vicky het volgende:
dinsdag als in morgen Oxy?
Hele fijne vakantie!!
Van het oefenen? Of van mijn 60 minuten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pvoesss op 26-04-2010 12:49:43 ]
quote:Op maandag 26 april 2010 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar ja, ik was geïnspireerd door BE
Nee toch?!quote:Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Sommige mensen zouden beter kunnen gaan bloggen...
autsj, dat is een rotpijn.. Blij dat het over is gegaan!quote:Op maandag 26 april 2010 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo ik leef weerLag vanmorgen even plat met wat kolieken. Ik zag er groen van
Want daar heb je altijd last van hè. Te subtiel zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 15:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik was weer es veeeeeel te subtiel
xxx Pokkerocka
quote:Op maandag 26 april 2010 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja nu gaat het weer bestMisschien maar geen chips en chocola meer eten als we net chinees hebben gehad
Maar ja, ik was geïnspireerd door BE
Van zijn geldquote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef k_i_m het volgende:
Het mooie is dan dat als ie hem stukgemaakt heeft, je een nieuwe droger mag kopen.
1,50 p wk en aan het eind van de week moet ie 2,50 inleverenquote:Op maandag 26 april 2010 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Hè je bent nu getrouwd hoezo zijn geld. Hij mag blij zijn als ie maandelijks wat zakgeld krijgt.
Dan ben je een slimme hoerquote:Op maandag 26 april 2010 19:55 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man grapte laatst dat ik een soort dure hoer ben; hij leverde wel elke maand z'n salaris in. Toen dacht ie nog even na en kwam tot de conclusie dat dat toch niet helemaal waar was, hij kreeg er namelijk geen sex voor terug.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De droger zit in elkaar en hij draait weer
Zonder te piepen of aan te slepen of brandlucht te produceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |