quote:Op zondag 25 april 2010 15:17 schreef FP128 het volgende:
Zitten jullie dan in Assen of zo? Hier in Amsterdam is het zacht en zonnig.![]()
verre van bloedheet zoals was voorspelt
Vanmorgen bij Kijkduin op het strand gelegen (eind vd ochtend) maar toen het begon te betrekken was het gelijk een stuk frisser....quote:
Het was weer heerlijk! En Ko lekker in de kinderstoel erbij, komkommer en stukjes brood eten. Die injera (pannenkoek) vond hij vies!quote:
Mijn oudste moest lachen om jouw avatar..'ze maakt oogbolsaté'quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
bijna thuis. delftBen allang blij dat ik voor de verandering in de juiste trein zit
En zie ze dan nog maar eens netjes terug in de verpakking te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
wat lang duurt is lekker BE
Ik had van de week toch weer een stunt.. M. was vervelend aan het doen en ik wilde m een mep geven met een pak wattenschijfjes. Het pak bleek echter niet goed dicht te zitten en de wattenschijfjes vlogen in het rond
ze liggen allemaal los op mijn nachtkastjequote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zie ze dan nog maar eens netjes terug in de verpakking te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |